Camping Edy

Camping Edy
7,8

4 tips over Camping Edy

Fred, 13-4-2018

Boek direct bij de camping zelf scheet heel veel voorbeeld hele maand mei 535 euro

Via booking .com 1900 euro

Jansen, 2-8-2016

Uitstapje naar Monaco 75 min met auto via tolweg. Zeeaquarium vlakbij kathedraal een aanrader. Prachtige vissen te zien. Rond € 16 pp, kind 11 €8. Paleis, kathedraal en aquarium liggen vlakbij elkaar.

Cervo heel klein dorpje ligt vlakbij maar leuk even half uurtje doorheen te lopen.

Sharon, 12-8-2014
Het strand van Diano Marina is een zandstrand, erg fijn! De druipsteengrot in Borgio Verezzi is ook voor kinderen erg leuk (wel een vestje aan)! Pietra Ligure is een leuk dorp om te bezoeken. Het aqua park in Ceriale, veel glijbanen! En neem eens de trein, het station is op loopafstand van de camping!

J.v.E., 27-7-2014

Zo ver mogelijk weg van de bar en zwembad, nieuwe caravan vragen.

Dan heb je ook minder last van de snelweg die erboven loopt, die toch wel goed hoorbaar is. Jammer dat er niet een klein winkeltje op de camping is. Je kunt er wel brood bestellen en kleine hapjes eten, zoals een tosti.

Stadje is werkelijk mooi! Heel levendig ook, je kunt er elke avond tot een uur of twaalf winkelen en uit eten gaan! Er is zelfs een zandstrand en dat is toch wel uitzonderlijk voor Italië.