Camping Edy

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Camping Edy

46 reviews over Camping Edy in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geweldige, vriendelijke, schone camping!

Pierre Scheffers
5-9-2018

Wat een heerlijke camping, schoon, super, werkelijk super vriendelijk, gastvrij en ontzettend behulpzaam. Zwembad top, WC en douches beneden prachtig, boven wat gedateerd maar wel schoon. Dorpje Diano Martina is goed aan te lopen, net als het strand maar er is ook een gratis pendelbusje van af de camping en weer opstappen in het dorp. Doe zeker Imperia ( Olijfoliemuseum Carli) en San Remo aan, geweldige plaatsen Maar ook het dorp Cervo is schilderachtig. Kortom een plek waar wij zeker nog eens terug komen! Ps je kan echt heerlijk eten in Diano Marina.

Mooie en nette camping, supermooie omgeving

Harald
14-8-2018

De camping is een terrassencamping, met mooie uitzichten. Alle plekken zijn ruim, allen voorzien van eigen electra, water en afvoer. Alle plekken zijn met steentjes. Wij hadden plek 120, echt een aanrader aangezien hier een boom staat die voor de nodige schaduw zorgt. Als je aankomt bij de camping, laat dan de auto en caravan aan de weg staan en rijdt niet de camping op. Als je bent aangemeld komt er iemand de caravan ophalen en op je plek zetten, super! De camping heeft keurig nette en goed schoongehouden toiletten en douches. Er is een leuk zwembad. Het strand valt tegen. Helemaal volgebouwd met ligbedjes. Er zijn maar enkele vrije ligplekken, maar allemaal vast op elkaar. Zee was lekker. Camping is erg strak, netjes en schoon. Gratis pendelbusje naar stad (800m)/ strand (650m). De omgeving is fantastisch. Diano Marina is the place to be. Een leuk en gezellig stadje. Uitstapjes naar San Remo, Monaco, Nice, Genua en Albenga.

Geweldige service

Maike
12-8-2018

Onze mh was zo goed als nieuw en zag er prima uit. Ons plekje was top. In het midden van de (terrassen)camping met een mooi uitzicht. Het zwembad is niet groot en zonder speeltoestellen, maar heerlijk voor de kinderen om lekker te spelen. Er rijdt de hele dag een pendelbusje naar het strand, het centrum en weer terug. Er is geen eetgelegenheid, maar een broodje, drankje of ijs is wel te krijgen. Mijn zoon vond het jammer dat het voetbalveldniet onbeperkt toegankelijk was. Maar het speeltuintje vonden mijn dochters prima.

Top: Onze auto was stuk en wij zijn fantastisch geholpen. Wat een behulpzame en lieve mensen werken er op deze camping. Chapeau! De ligging van de camping is fijn centraal voor dit deel van ligurie. En een echte aanrader is de https://www.pistaciclabile.com Heerlijk fietsen, zelfs voor niet fietsers met jonge kinderen, zoals wij. De animatie is leuk geregeld, alleen spreken ze Italiaans en gebrekkig Engels. Was niet erg

Hier moet je zijn

Fred
11-6-2018

camping en personeel zeer goed alleen wifi slecht tot matig ligging is goed loop afstand strand en winkels

Prachtige terrassencamping

Brenda
25-8-2017

Camping Edy is een kleinschalige camping. Wij vonden het juist geweldig dat de mobile home hoger lag want je had iedere dag een prachtig uitzicht! Dat je een helling op moet lopen met spullen en boodschappen is meteen prima voor de conditie.

Alles wordt keurig schoon gehouden, mobilhome was ook heel erg schoon toen we aankwamen. Heel vriendelijk personeel. Mooi zwembad, prima ligbedjes. We misten alleen een parasol. Als je naar het strand wil dan vroeg opstaan. Als je om 9 uur op het strand bent (vrije, gratis deel) dan vindt je nog een plek. Later is het lastig.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Uitstapjes naar Albenga, Sanremo en de markt in Ventimiglia erg leuk! Tip: ga naar Ventimiglia met de trein vanuit Imperia. Prima geregeld en niet duur.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

niet nog een keer

Callista
14-8-2017

Aangekomen bij Camping Edy schrokken we wel even.We hadden niet zo een terrassencamping verwacht.

We hadden een mobile home tegen een drukke weg aan dus echt met oordoppen slapen.Wat ook niet handig was dat je auto beneden op een helling geparkeerd staat en alles omhoog moet sjouwen.Onze caravan was ook hoog en met een trap naar beneden je terras,niet echt handig!!

Diano Marina leuk dorpje,strandbedjes erg duur.Wat erg jammer is geen restaurant en supermarkt op de camping aanwezig.Personeel wel super vriendelijk.

Voor ons een leuke camping maar voor 1x

Fijne kleinschalige groene camping

Karin
13-8-2017

Camping Edy is ons als gezin met oudere kinderen zeer goed bevallen. We hadden een mobilhome rechtstreeks bij de camping geboekt. Deze mobilhome was nog vrij nieuw en in een goede staat. De meeste mobilhomes hebben een ruim terras. De camping is groen en wordt heel goed onderhouden. Het personeel van de camping is heel vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is niet groot, maar het water is lekker warm en er zijn ruim voldoende ligbedden. De camping ligt erg dicht bij het viaduct van een snelweg, maar op het lager gelegen nieuwere deel van de camping hoor je de snelweg niet. Via de achteruitgang is het maar 10 minuten lopen naar het levendige stadje Diano Marina. Het strand is 20 minuten lopen, maar ieder kwartier vertrekt een gratis shuttlebusje van de camping. Het strand is heel druk en je moet een portemonnaie meenemen, wij waren voor 4 ligstoelen en parasol 45/50 euro kwijt per dag. De zee loopt langzaam af.

De dorpjes Cervo en Dolceacqua zijn een bezoek waard.

fantastisch

j.h
29-7-2017

Geweldige camping. Ligging is prima, alles is te lopen ( soms even klimmen)en anders is er fietsverhuur op de camping. Personeel erg vriendelijk, sanitair altijd schoon!

Leuke camping, voor herhaling vatbaar

R. Wittendorp
5-1-2017

Na jaren aan het Lago di Levico verbleven, gingen we nu naar de kust. De verwachting dat we op een kleine nette camping zouden komen, werd bewaarheid. De mobilehome was erg netjes met een zeer groot terras. De animatie is vooral op Italiaanse kinderen gericht. Het centrum (met vele restaurants) en het strand is op 10 minuten lopen. Als je daar geen zin in hebt kan je gebruik maken van de gratis shuttleservice van de camping. Het grotere stadje Imperia is binnen 10 min met de auto bereikbaar. San Remo is ook zeker de moeite waard op te shoppen, ong 25 min rijden. Hoogtepuntje van de vakantie was Monaco. Binnen een uur ben je daar.

Geluidsoverlast op de camping heb je niet, behalve het gebruikelijke wat je op een camping kan verwachten. Het zwembad is niet erg groot, maar voldoende om lekker af te koelen.

Op de camping kan je wel broodjes bestellen voor het ontbijt en je hebt snacks voor overdag.

We komen hier zeker nog wel een keer terug

Heerlijk!

Broekie
16-9-2016

Het is een kleine zeer gemoedelijke camping, 800 meter van het strand en gezellige Diano Marina. Het grootste gedeelte bestaat uit zeer nette mobilhomes en een klein gedeelte voor tenten en caravans of campers. Veelal op grind maar dit is gunstig zeker voor tentkampeerders. Zeer behulpzaam personeel van receptie tot alle terreinmedewerkers. Camping zeer schoon met net sanitair, een ouder gebouwtje maar wel schoon. Ander gebouw nieuwer en ook netjes. Is er iets kapot dan is een gil al voldoende en het wordt gerepareerd. Omgeving leent zich zeker voor de fietsers, maar ook met auto op korte afstand zeer gezellige dorpjes. Monaco en Nice ook goed te bereiken evenals Genua. Er is geen restaurant maar als je met 800 meter lopen in een gezellig dorpje komt met meer dan voldoende aanbod aan restaurants is dit geen probleem. Ook de boulevard erg gezellig, mooie stranden. Kom je met de caravan, dan is daar een speciale ingang voor zonder dat men een steile weg op moet rijden. Laat je hierover goed vooraf informeren.

We hebben een aantal aanbieders voor Edy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Edy in Diano Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Edy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.