Géén boekingskosten

Camping Edy

ItaliëLiguriëDiano Marina

We hebben de beste aanbieders voor Camping Edy voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 61 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Edy in Ligurië, Italië is een terrassencamping met mooie vergezichten en ruime plekken. Op de camping vind je een zwembad en speeltuin. De camping is ideaal gelegen en met een gratis pendelbus kun je naar de stad (800 meter) of het strand (650 meter). Het dorpje Diano Marina is ‘the place to be’. Bezoek ook het Olijfoliemuseum Carli.Referentiecode: CODICE CITR: 008027-PAR-0002

Contact

61 Reviews over Edy

• 7Rik Hardon10-08-2021

Ok-ish

Niet echt een camping, meer bungalowparkje. Voor jeugd weinig te doen. Wel erg netjes allemaal. Prachtig uitzicht vanaf ons terras (mh54) over de vallei en op de bergen. Zwembad(en): prachtig! Qua mobile home: de 5-persoons was ok, 3 dochters (12-15-15) samen in 1 kamer was krap maar gezellig. Bar zou campingwinkeltje bij moeten komen. De WIFI mag geen wifi heten: is echt terug naar 1995 qua kwaliteit. De afstand tot zee wandelend 950m op garmin-gps, auto wil je niet proberen door drukte in het dorp. Echter: wees je bewust dat serieus overal geld wordt gevraagd! Geen normale stranden. Accepteren en genieten van de beachclubs (100e 5prsns p/d).MEGA MINPUNT: lawaai! De bovenste rijen mobile homes hebben iedere dag vanaf 4.15 uur tot 6.00u 3x de vuilnisdienst als wekker! onderaan de camping is er voor caravans tot 0.00u kermis LunaPark herrie. bij snelweg voor tenten veel geluid van het viaduct1x was OK gezien corona last-minute

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Daan10-08-2021

Sanitar voor kampeerders erg oud

Stadje is super gezellig.Ligging camping is mooi en je kan alles wandelen maar we waren erg blij met onze fietsen!Er ontbreekt helaas een supermarkt voor de eerste levensbehoefte,dan gaat wandelen toch wel tegenstaan denk ik.Super vriendelijke en behulpzame mensen overal.Wij stonden tegenover sanitair gebouw was helaas erg oud en smoezelig dat is echt een groot min punt!!afvoer en aanvoer camper ook erg ouderwets.Je betaald voor al dit extra’s maar het is een aanfluiting erg jammer!!!Verder geen minpunten!

• 1Staat v/h sanitair
  • 8familie ter Horst30-08-2020

Super schone camping en vriendelijk personeel.

Wij verbleven in een mobilhome (118), super mooie plek en overdekt door een zonnescherm. Caravan was mooi/schoon en vooral een super uitzicht. Personeel vriendelijk en behulpzaam, bij het zwembad in Corona tijd alles goed geregeld. Camping goed onderhouden, mooi groen, schoon en op loopafstand van het gezellige plaatsje Diano Marina. Enige minpunt is dat de camping geen restaurant heeft, wel klein barretje om brood te reserveren en een drankje of ijsje te halen.

• 6Eetgelegenheden
  • 3lodewijks27-08-2019

voor ons niet meer, na zo'n vervelende ervaring

We zijn de eerste week van juli geweest. Mooie camping en mooie plek, echter de caravan die wij hadden was oud en niet heel schoon. Verder is de camping kleinschalig en wordt netjes bijgehouden. Goede service en klantvriendelijk tijdens het verblijf. Maar als er iets is na je verblijf moet je nergens op rekenen!! We zijn rond 11.00 uur vertrokken vanuit de camping. Maar we zijn een groot deel van de kleding van mijn zoon vergeten (uiteraard onze fout), maar gelijk s'avonds actie ondernomen (rond 18.00 uur) richting de camping. Toen werd ons verteld dat ze de kleding gevonden hadden. Echter enkele weken verder en veel telefoontjes en mailtjes verder, krijgen we een pakket met de rommel die ze nog hadden liggen, maar geen kleding van mijn zoon.... Wat hiermee gebeurd is, is natuurlijk de vraag... Ik wil niemand beschuldigen, maar het blijft natuurlijk verdacht. Wij hebben hier een vervelend gevoel aan overgehouden!

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Sharon12-08-2019

Camping fantastisch, omgeving viel tegen

Mooi en nette camping, veel bloemen en uiterst netjes onderhouden. Vriendelijk personeel en heerlijk zwembad. Over de camping alleen maar positief. Enorm netjes en schoon. Leuke speeltuin en voetbalveld voor de kinderen en ik vond dat er relatief veel Nederlanders waren voor onze kinderen om mee te spelen. De omgeving viel mij echter erg tegen. Diano Marina is toch wat vergane glorie. Om die reden zou ik er niet meer terug gaan, dan liever wat verder richting de Toscaanse kust. Eten kan overigens wel overal. Restaurant La Piazette (met uitzicht over zee) is dan echt een aanrader (ook glutenvrij). De camping absoluut een dikke 9 waard. De omgeving een mager 6-je.

• 8Richard Vrieling06-08-2019

Mooi aangelegde camping met fijn zwembad

Camping Edy is een mooi aangelegde en goed onderhouden camping. Er zijn voornamelijk Mobilhomes, wat camperplaatsen (stenen) en niet al te grote kampeerplekken (grind). Prima receptie waar je terecht kan met je vragen. Betalen doe je achteraf, omdat stroom er nog overheen komt. Er is bij het laaggelegen gedeelte een prima sanitairgebouw. De camping ligt vlakbij de snelweg, maar geen last van gehad. Het terrein is wel steil, soms lastig met parkeren.

MH sinforia is OK, binnen weinig ruimte met 5 prs, wel genoeg privacy en ruim terras. Brood op bestelling, lekker eten kan je in het dorp (loopafstand of minibus). Het animatieteam is Italiaans, maar met Engels komt iedereen wel aan bod. Leuk voetbalveld. Het zwembad is 1.10 tot 2.40 diep, dus best diep voor kleine kinderen. Per MH heb je 2 bedjes, bijhuren kost €2. De stranden zijn druk en voornamelijk betaald.

Al met al leuke vakantie gehad, voor ons is 1x in deze omgeving genoeg.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Familie Van der Schaaf01-08-2019

Goed onderhouden camping met heerlijk zwembad!

Heerlijke vakantie gehad, komen zeker graag terug! Er zijn verschillende type mobile homes. Wij zaten in mobile home 101, ruim, schoon en voldoende privacy. Alle medewerkers van de camping zijn erg hulpvaardig, de dames bij de receptie spreken goed Engels. In het hoogseizoen is het zwembad hele dag open en is er een badmeester aanwezig. Ook worden er dagelijks activiteiten georganiseerd door het enthousiaste animatie team. De camping heeft geen restaurant, wel een broodjes service en bar/kantine voor kleine snacks, drankjes en ijs. Op loopafstand bevind zich een bakker en het dorpje met de vele restaurants. Voor wie niet wil of kan lopen, rijdt er dagelijks een busje van de camping naar het dorp, strand en supermarkt. In de directe omgeving voldoende te doen: Monaco, San Remo, Imperia, enz. Tijdens ons verblijf meer Nederlanders, dan Italianen. Onze zoon van 9 jaar heeft zich prima vermaakt, ook op het voetbalveld.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Silvia23-06-2019

Un paradiso

Campeggio magnifico fatto su misura per famiglie. Personale super disponibile, gentilissimo. Mobil home molto pulite, confortevoli e accessoriate. É il paradiso per i bambini con la piscina sempre pulitissima, il campo da calcio e l'area giochi bellissima e circondata da ulivi. ll servizio navetta impagabile. Gli animatori sono strepitosi, simpaticissimi e molto gentili. Grazie infinite per tutto.

• 8Fam van Gelder13-06-2019

Mooie camping met redelijk ruime plaatsen.

Prachtig aangelegde terrassencamping met mooie toiletruimtes. Je staat wel tussen de Italianen. Mooi zwembad met voldoende gratis ligbedden. Vriendelijke receptie.

• 6Koen08-05-2019

Leuk voor een weekje

Terrassencamping met veel stacaravans en camperplaatsen. In mei alleen maar Italianen aanwezig (en wij). Wij hadden een ruime stacaravan op een ruime plaats. Anderen stonden heel dicht op elkaar. Camping was heel rustig maar voelde nu al krap aan. Geen gras. Voetbalveld alleen te gebruiken als je de sleutel haalt. Als er getennist wordt, kunnen de jongens nergens terecht. Autostrada boven de camping waar je weinig last van hebt, maar die je wel steeds hoort. Zwembad was tussen 12u-15u gesloten. Wifi was super. Diano Marina en dorpjes in de omgeving zijn leuk. Lekker gegeten bij restaurantjes.

Camping Edy info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar