Camping Edy

• 6.2Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

• Jacuzzi
Meer camping info

Camping Edy in Ligurië, Italië is een terrassencamping met mooie vergezichten en ruime plekken. Op de camping vind je een zwembad en speeltuin. De camping is ideaal gelegen en met een gratis pendelbus kun je naar de stad (800 meter) of het strand (650 meter). Het dorpje Diano Marina is ‘the place to be’. Bezoek ook het Olijfoliemuseum Carli.

Referentiecode: CODICE CITR: 008027-PAR-0002

Contact

58 reviews over Camping Edy

• 2019
    3lodewijks27-08-2019

voor ons niet meer, na zo'n vervelende ervaring

We zijn de eerste week van juli geweest. Mooie camping en mooie plek, echter de caravan die wij hadden was oud en niet heel schoon. Verder is de camping kleinschalig en wordt netjes bijgehouden. Goede service en klantvriendelijk tijdens het verblijf. Maar als er iets is na je verblijf moet je nergens op rekenen!! We zijn rond 11.00 uur vertrokken vanuit de camping. Maar we zijn een groot deel van de kleding van mijn zoon vergeten (uiteraard onze fout), maar gelijk s'avonds actie ondernomen (rond 18.00 uur) richting de camping. Toen werd ons verteld dat ze de kleding gevonden hadden. Echter enkele weken verder en veel telefoontjes en mailtjes verder, krijgen we een pakket met de rommel die ze nog hadden liggen, maar geen kleding van mijn zoon.... Wat hiermee gebeurd is, is natuurlijk de vraag... Ik wil niemand beschuldigen, maar het blijft natuurlijk verdacht. Wij hebben hier een vervelend gevoel aan overgehouden!

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Sharon12-08-2019

Camping fantastisch, omgeving viel tegen

Mooi en nette camping, veel bloemen en uiterst netjes onderhouden. Vriendelijk personeel en heerlijk zwembad. Over de camping alleen maar positief. Enorm netjes en schoon. Leuke speeltuin en voetbalveld voor de kinderen en ik vond dat er relatief veel Nederlanders waren voor onze kinderen om mee te spelen. De omgeving viel mij echter erg tegen. Diano Marina is toch wat vergane glorie. Om die reden zou ik er niet meer terug gaan, dan liever wat verder richting de Toscaanse kust. Eten kan overigens wel overal. Restaurant La Piazette (met uitzicht over zee) is dan echt een aanrader (ook glutenvrij). De camping absoluut een dikke 9 waard. De omgeving een mager 6-je.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Richard Vrieling06-08-2019

Mooi aangelegde camping met fijn zwembad

Camping Edy is een mooi aangelegde en goed onderhouden camping. Er zijn voornamelijk Mobilhomes, wat camperplaatsen (stenen) en niet al te grote kampeerplekken (grind). Prima receptie waar je terecht kan met je vragen. Betalen doe je achteraf, omdat stroom er nog overheen komt. Er is bij het laaggelegen gedeelte een prima sanitairgebouw. De camping ligt vlakbij de snelweg, maar geen last van gehad. Het terrein is wel steil, soms lastig met parkeren.

MH sinforia is OK, binnen weinig ruimte met 5 prs, wel genoeg privacy en ruim terras. Brood op bestelling, lekker eten kan je in het dorp (loopafstand of minibus). Het animatieteam is Italiaans, maar met Engels komt iedereen wel aan bod. Leuk voetbalveld. Het zwembad is 1.10 tot 2.40 diep, dus best diep voor kleine kinderen. Per MH heb je 2 bedjes, bijhuren kost €2. De stranden zijn druk en voornamelijk betaald.

Al met al leuke vakantie gehad, voor ons is 1x in deze omgeving genoeg.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Familie Van der Schaaf01-08-2019

Goed onderhouden camping met heerlijk zwembad!

Heerlijke vakantie gehad, komen zeker graag terug! Er zijn verschillende type mobile homes. Wij zaten in mobile home 101, ruim, schoon en voldoende privacy. Alle medewerkers van de camping zijn erg hulpvaardig, de dames bij de receptie spreken goed Engels. In het hoogseizoen is het zwembad hele dag open en is er een badmeester aanwezig. Ook worden er dagelijks activiteiten georganiseerd door het enthousiaste animatie team. De camping heeft geen restaurant, wel een broodjes service en bar/kantine voor kleine snacks, drankjes en ijs. Op loopafstand bevind zich een bakker en het dorpje met de vele restaurants. Voor wie niet wil of kan lopen, rijdt er dagelijks een busje van de camping naar het dorp, strand en supermarkt. In de directe omgeving voldoende te doen: Monaco, San Remo, Imperia, enz. Tijdens ons verblijf meer Nederlanders, dan Italianen. Onze zoon van 9 jaar heeft zich prima vermaakt, ook op het voetbalveld.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Fam van Gelder13-06-2019

Mooie camping met redelijk ruime plaatsen.

Prachtig aangelegde terrassencamping met mooie toiletruimtes. Je staat wel tussen de Italianen. Mooi zwembad met voldoende gratis ligbedden. Vriendelijke receptie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Koen08-05-2019

Leuk voor een weekje

Terrassencamping met veel stacaravans en camperplaatsen. In mei alleen maar Italianen aanwezig (en wij). Wij hadden een ruime stacaravan op een ruime plaats. Anderen stonden heel dicht op elkaar. Camping was heel rustig maar voelde nu al krap aan. Geen gras. Voetbalveld alleen te gebruiken als je de sleutel haalt. Als er getennist wordt, kunnen de jongens nergens terecht. Autostrada boven de camping waar je weinig last van hebt, maar die je wel steeds hoort. Zwembad was tussen 12u-15u gesloten. Wifi was super. Diano Marina en dorpjes in de omgeving zijn leuk. Lekker gegeten bij restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    10Pierre Scheffers05-09-2018

Geweldige, vriendelijke, schone camping!

Wat een heerlijke camping, schoon, super, werkelijk super vriendelijk, gastvrij en ontzettend behulpzaam. Zwembad top, WC en douches beneden prachtig, boven wat gedateerd maar wel schoon. Dorpje Diano Martina is goed aan te lopen, net als het strand maar er is ook een gratis pendelbusje van af de camping en weer opstappen in het dorp. Doe zeker Imperia ( Olijfoliemuseum Carli) en San Remo aan, geweldige plaatsen Maar ook het dorp Cervo is schilderachtig. Kortom een plek waar wij zeker nog eens terug komen! Ps je kan echt heerlijk eten in Diano Marina.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Harald14-08-2018

Mooie en nette camping, supermooie omgeving

De camping is een terrassencamping, met mooie uitzichten. Alle plekken zijn ruim, allen voorzien van eigen electra, water en afvoer. Alle plekken zijn met steentjes. Wij hadden plek 120, echt een aanrader aangezien hier een boom staat die voor de nodige schaduw zorgt. Als je aankomt bij de camping, laat dan de auto en caravan aan de weg staan en rijdt niet de camping op. Als je bent aangemeld komt er iemand de caravan ophalen en op je plek zetten, super! De camping heeft keurig nette en goed schoongehouden toiletten en douches. Er is een leuk zwembad. Het strand valt tegen. Helemaal volgebouwd met ligbedjes. Er zijn maar enkele vrije ligplekken, maar allemaal vast op elkaar. Zee was lekker. Camping is erg strak, netjes en schoon. Gratis pendelbusje naar stad (800m)/ strand (650m). De omgeving is fantastisch. Diano Marina is the place to be. Een leuk en gezellig stadje. Uitstapjes naar San Remo, Monaco, Nice, Genua en Albenga.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Maike12-08-2018

Geweldige service

Onze mh was zo goed als nieuw en zag er prima uit. Ons plekje was top. In het midden van de (terrassen)camping met een mooi uitzicht. Het zwembad is niet groot en zonder speeltoestellen, maar heerlijk voor de kinderen om lekker te spelen. Er rijdt de hele dag een pendelbusje naar het strand, het centrum en weer terug. Er is geen eetgelegenheid, maar een broodje, drankje of ijs is wel te krijgen. Mijn zoon vond het jammer dat het voetbalveldniet onbeperkt toegankelijk was. Maar het speeltuintje vonden mijn dochters prima. Top: Onze auto was stuk en wij zijn fantastisch geholpen. Wat een behulpzame en lieve mensen werken er op deze camping. Chapeau! De ligging van de camping is fijn centraal voor dit deel van ligurie. En een echte aanrader is de https://www.pistaciclabile.com Heerlijk fietsen, zelfs voor niet fietsers met jonge kinderen, zoals wij. De animatie is leuk geregeld, alleen spreken ze Italiaans en gebrekkig Engels. Was niet erg

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Fred11-06-2018

Hier moet je zijn

camping en personeel zeer goed alleen wifi slecht tot matig ligging is goed loop afstand strand en winkels

Gereisd met partner in mei 2018

Camping Edy info