Hotel Eden Park

Kleine hotelsWeer vandaag13°2°
Hotel Eden Park
7,9

5 reviews over Hotel Eden Park in het Nederlands

Wat een geweldig hotel in het naseizoen

Arthur van Geest
11-10-2016

De ontvangst was op zijn Italiaans zeer hartelijk en vrolijk. De bediening was zelfs na het lage zoemerseizoen nog helemaal op en top vriendelijk.

Het uitzicht van onze kamer kon niet beter op de 2e verdieping.

En wat was onze kamer schoon en netjes. Helemaal geen kalk op de douchemuren en nergens zag je vuil of stof.

Over het uitgebreide ontbijtbuffet kan ik niks negatiefs bedenken.

Ook het avonddiner was iedere avond voortreffelijk van kwaliteit en smaak.

Alleen moet je wel altijd op tijd aanschuiven (19:30)

Alleen het zwembad zag er niet uit dat dit nog echt gefilterd werd. maar het werd ook eigenlijk helemaal niet meer gebruikt nu in het naseizoen

Goed eten, pal aan zee.

Jan en Leo
12-9-2011

Het hotel ligt gunstig direct aan zee, heeft een eigen strand ,waar elke kamer zijn eigen strandstoelen heeft. Er is een zwembad in de tuin. Parkeren is gratis op het eigen terrein.

Het eten is uitstekend en gevarieerd. Eén keer in de week wordt het diner in de tuin geserveerd, met live muziek.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Een aanrader

Roger Rasschaert
21-6-2009

Hotel 'Eden Park' is een aanrader, zeker wat prijs/kwaliteit betreft.

Mooie ligging direct aan het privéstrand(je), op een 500m van het centrum.

Voortreffelijke en vriendelijke bediening, lekker en gevariëerde maaltijden.

Mooie kamers (zeker die met frontaal zeezicht).

2008

Goed gelegen in Diano Marina, vlakbij centrum. Niet echt (of echt niet) 4-sterren waardig hotel. Diner gaat erg snel en niet gezellig. Op vast tijdstip af en van tafel. Zorg dat je op tijd bent anders zit je aan het eind tussen bediening die niet zachtzinnig de tafels afruimen en klaar zetten voor het ontbijt. Ze lopen zelfs met vuilniszakken rond als je nog aan het dessert bezig bent. Het is eten wel oke.

2007

Dit hotel is zeker zijn 4 sterren niet waardig

arnold van boxstael
5-9-2007

Dit hotel is zeker zijn 4 sterren niet waardig. Bij de aankomst wordt je, aan de receptie, aan uw lot overgelaten. Je krijgt de sleutel in de hand gestopt en trek verder je plan.Geen info kaart met alle nodige gegevens op de kamer, zelfs aan de receptie was er twijfel over het juiste uur van de maaltijden en werden wij doorverwezen naar de maître d'hôtel . Tevens was de kamer niet zoals ze is voorgesteld in de brouchure(geen frisse geur/kleerkast kapot/problemen met airco).Enkel de keuken voldoet nog een beetje aan 4 sterren.Niettegenstaande het ontbijt zeer beperkt was. Aan de bar kon je nooit iets drinken omdat er niemand aanwezig was. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waardig vooral als reeds een paar maal in het buurthotel Diano Majestic eveneens 4 sterren bent geweest.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Park in Diano Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.