Hotel Delle Mimose

ItaliëLiguriëDiano Marina

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Delle Mimose voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 10 reviews

8.5FantastischScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Delle Mimose

• 8JP18-08-2015

Goed, net hotel met goede prijs-/kwaliteit!

Wij verbleven 8 dagen in dit hotel in een nette kamer met voldoende opbergruimte en ruime badkamer met luxe douchecabine. Er is een mooi zwembad met een diep en ondieper deel en bubbelbad. En rondom het zwembad comfortabele ligbedden met parasols die gelukkig niet gereserveerd kunnen worden. Wij waren op all-inclusive basis wat prima was. Voldoende variatie qua diner. Geen buffetvorm maar iedere dag een keuzemenu voor een voor-, hoofd- en nagerecht. Tevens prima ontbijtbuffet 's ochtends. Treinstation en bus op loopafstand. Parkeren aan openbare weg voor het hotel. Diano Marina is 's avonds een levendige plaats met gezellige boulevard langs de zee. Minpunt vonden wij het strand. Het bleek niet mogelijk daar te liggen. Alle ligbedden waren voor langere tijd gereserveerd (ook al waren er voldoende leeg). Er was een klein stuk strand waar toeristen terecht konden, maar daar was het handdoek aan handdoek (hutje-mutje) liggen. Dus verkozen wij het heerlijke zwembad bij het hotel!

• 9H. Smits07-08-2015

Geweldig - Prima prijs/kwaliteit

Eenvoudig maar net hotel op loopafstand van zee en centrum. Kamers zijn klein, maar dat is geen bezwaar. All inclusive is zeer goed, veel keus, geen buffet en zeer lekker en gevarieerd. Prima zwembad met voldoende ruimte. Een echte aanrader

• 7Joni15-07-2014

Niet voor herhaling vatbaar!

Hotel is in orde, proper maar wel zijn de kamers klein. Zwembad is proper en er zijn veel zetels omheen het zwembad. Ontbijt is niet echt oké, weinig assortiment en elke dag hetzelfde, gekookte eieren zien groen! De lunchpaketten zijn in orde. Je kan zelf kiezen wat je op je broodje wilt doen, daarbij nog drinken, snack en een stuk fruit. Je lunch en avondmaal kan je zelf kiezen wat je wilt eten via een papier. Saladebar altijd hetzelfde, voorgerechten zijn wel lekker, soms viel het tegen. Hoofdgerechten zijn helemaal niet oké. De vis is kurkdroog. Het vlees is altijd gekookt i.p.v. gebakken, groenten zijn helemaal plat gekookt met geen korrel zout of peper, zo op het bord gesmeten. Champignons zijn zwart. Desserts mag je zelf kiezen op de kaart en ze scheppen het voor jou uit. Maar alle desserts komen uit plastic bakjes die allemaal van de fabriek komen en meestal diepgevroren zijn. En volgens mij komt bijna alles uit de diepvries. Helemaal niet voor herhaling vatbaar!!

• 9Roland06-05-2014

Prijs/kwaliteit is super!!

Knus hotel. Heel vriendelijk personeel. Zeer goed eten voor een scherpe prijs! Alincluslive . Nagerechten zijn hemels. Leuke badplaats, redelijk centraal.

• 9Peter Hudders30-10-2013

Waar voor je geld

+: no nonsens familiehotel, leuke sfeer, correcte all-in formule met restaurant bediening, vriendelijk personeel, rustige ligging, propere kamers, kindvriendelijk, correcte prijs +\ - : afstand kust en beperkte animatie - : zwembad zeer goed onderhouden maar aan vernieuwing toe Geëngageerde jonge eigenaar ( zoon nam recent zaak over)

• 8douwes23-08-2011

daarom zullen wij geen tweede keer boeken

richt op hotel delle mimose is een hotel dat zich vooral groepen tenminste dat is onze ervaring toen wij gast waren was er een grote groep uit wallonie belgie en die hadden nog al wat lawaai en dat is heel begrijpelijk voor zo'n grote groep maar voor ons was het een teleurstellende vakantie ondanks dat ze het ons wel naar de zin probeerden te maken. d

• 9Fam. Barut17-08-2011

Gastvrij en klantvriendelijk.

Geweldig familiehotel.Heel gastvrij en attent personeel van hoog tot laag. Je voelt je er direct thuis. Klein hotel met zwembad. Prijs kwaliteit verhouding prima.

• 10Gino07-07-2011

Fantastisch hotel. Zeker voor herhaling vatbaar

Zeer aangenaam hotel. Het personeel is zeer vriendelijk. Het eten is heel lekker. Steeds keuze uit 2 menus. 's Middags kan je er eten, of indien je een daguitstap gepland hebt, krijg je een uitgebreid lunchpakket mee. De all-inclusiveformule was heel interessant. Draadloos internet mits betaling, en vast internet gratis. Uitstappen met de trein naar Monaco (80 km) en naar Sanremo (30 minuten treinrit) Treinstation op wandelafstand vlakbij het hotel. Diano Marina is een gezellig en levendig badstadje. Misschien een klein nadeel, dat de kamers nogal gehorig zijn. Op een nacht werden we wakker, en dachten we midden in een erotische film terecht te zijn gekomen. Een gekreun en gehijg van jewelste, hoorbaar over gans het hotel. Maar ja, het is vakantie voor iedereen, en zoiets neem je er dan maar bij. Al bij al een hotel dat zijn 3 sterren meer dan waard is.

• 8federica04-09-2008

PIÙ O MENO

Camere molto pulite, il servizio non era un granché per via degli orari dei pasti, l'orario del pranzo era alle 12:30 e poi quando si arrivava a tavola iniziavano a servire all'1, 1:30, lo stesso per la cena, si cenava alle 7:30 ma in realtà ti servivano alle 8, 8:30. la colazione era veramente misera.

• 8fam Antonis18-08-2008

fijn hotel

Wij boekten hotel delle mimose voor 3 nachten een tussenstop. Het is een kleinschalig hotel met vriendelijke service. Interessant vanwege zijn all-inclusive formule. Zeer kindvriendelijk. groot zwembad met glijbaan en zalige ligstoelen! Lekker eten, 's morgens is het ontbijt (zoals op de meeste plaatsen) wel op zijn Italiaans. 's avonds is het gezellig verlicht. Ligging vlakbij het centrum. Het strand is er overdruk, maar aan het zwembad lig je heerlijk rustig. Voor de service krijgen ze een dikke tien! Ons kindjes waren hun knuffels vergeten en zij hebben ervoor gezorgd dat ze terecht zijn. Wij hebben een aangenaam verblijf gehad!

Hotel Delle Mimose info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar