Camping La Sfinge

7,2

44 reviews over Camping La Sfinge in het Nederlands

Prima camping

Jan, 30-5-2017

Eindelijk een camping waar de in de Acsi-gids genoemde prijs ook daadwerkelijk de prijs is. Er komt niks bij. Helaas was de camping nagenoeg vol (voor caravans en campers) toen wij kwamen en hadden wij zo'n beetje de slechtste plek van de camping, helemaal vóóraan, nr 1, klein en alles en iedereen kwam juist daar voorbij. Maar goed, dat was ook het enige minpuntje want verder was alles zéér goed: een uiterst vriendelijke en behulpzame ontvangst, zeer goed sanitair dat ook goed werd bijgehouden, gratis WiFi dat het ook overal op de camping goed deed, dus helemaal top. Elk uur rijdt een gratis shuttlebusje naar het station in Deiva Marina en ook elk uur weer terug, van 's morgens 8 tot 's avonds 10 uur. Prima geregeld. De camping heeft veel plaatsen voor kleine campers (busjes) en tenten en wat minder voor grotere campers en caravans. Restaurant en supermarkt net buiten de camping. 's Nachts gaat het hek op slot en dat vinden wij een pluspunt. Ons bezoek aan Cinque Terre was een ramp: zo vreselijk druk dat het bijna onverantwoord was. Helaas!

Absoluut geen prijs/kwaliteit

G. Wagenaar, 9-9-2016

Wij hebben begin van de zomer ( juli) een stacaravan Perla C2 pers. gehuurd voor bijna € 500,00 voor 5 nachten

De caravan was klein maar dat maakt niet uit, dat wisten we.

Echter de foto's die op de site staan kwamen absoluut niet overeen met hetgeen we aantroffen. Een muffe, vochtige lucht, met name als je de kastdeurtjes opentrok. De badkamer was erg klein. Je kon je benen niet voor je zetten bij een toiletbezoek, als je je mond wilde spoelen aan de wastafel moest je schuin gaan staan anders zat je tegen de muur.

(Met een lengte van 1.72 moet dit niet kunnen). Het was een kunst om de douchedeuren dicht te krijgen. De watertoevoer uit de douchekop was geweldig alleen het water spoot alle kanten op als je de kraan hard zette. Luxaflex in de keuken werkte niet, een gat in het hor voor de muggen op de badkamer.

Gaten in de vloer en de balustrade op het balkon.

Al met al een zeer gedateerde caravan.

De camping is een mooie uitvalsbasis voor een bezoek aan Cinqueterre,

Het is een rustige camping waar veel oudere Italiaanse mensen vertoeven .

Er is geen zwembad en het restaurant en de winkel liggen net iets buiten de camping.

Op de camping was een koffieautomaat en een snoepautomaat. That's all

Super was de gratis shuttle bus die regelmatig naar Deiva Marina ging, (hooguit 10 min), van daaruit kan je met de trein alle kanten op.

Tussenstop camping om cinque terre te bezieken

Baflo Bill, 18-8-2016

Plats met alleen stenen, veel muggen, receptie was ik voorbij gereden, handig busje naar cinque terre, ongezellig.

Goede camping

Jan, 22-7-2016

De plekken zijn niet al te groot, maar het sanitair is goed en schoon!

Vriendelijkheid overtreft alles!

Yvonne, 5-4-2016

Staanplaatsen zijn miniem, sanitair heeft zijn beste tijd gehad. Maar uiteindelijk waren we daar maar met 1 doel: 5terre bezoeken. En daarvoor is deze camping prima. Wanneer je maar wilt staat de gratis shuttlebus voor je klaar. Geen enkel probleem ook om onze honden mee te nemen. De vriendelijkheid en uitstekende service maken alle minpuntjes meer dan goed. En het restaurant dichtbij de camping.........heerlijk gegeten, authentieke keuken, joviale eigenaar!

Prima

Truus, 31-8-2015

We waren met camper. Stonden vooraan. Vriendelijk personeel en gratis wifi en shuttelbus. We waren hier voor chiqeu terre. Prima te doen met de trein . Supermarkt en pizzeria aan de overkant van de camping. Sanitair verouderd. Maar schoon en heerlijk water. Geen camping om met kleine kinderen te staan. Die hebben hier niets .

Goede camping!

Anoniem, 25-8-2015

Een goede camping! Vriendelijk personeel en schone toiletten, de douches zijn minder proper (beschimmelde douchekoppen). Voor Italiaanse begrippen redelijk ruime standplaatsen. Fijn dat er een gratis pendelbusje naar het dorp gaat (hoewel de dienstregeling wat onlogisch is). Het dorp valt erg tegen. Weinig te doen en restaurants zijn niet voor 19:00 uur open. Wel is hier een station, waar je de trein kunt pakken naar heel veel leuke plaatsten in de omgeving. De omgeving is namelijk top!

Knusse camping

Resi, 11-8-2015

Kleine Italiaanse camping. Vriendelijke eigenaars. Geen eetgelegenheid op camping maar tegenover de camping een goed restaurant. Wifi aanwezig bij entree. Sanitair is gedateerd, wel schoon. Pendelbus aanwezig voor naar strand en station, dit is gratis. Met kinderen zou ik deze camping niet uitkiezen. Zou er zo nog een keer terug gaan!

Dit nooit meer

Maartje, 29-7-2015

Na 2 nachten zijn we vertrokken. We hadden een ellendige kampeerplek bovenop de berg, 69 traptreden verwijderd van het enige sanitair op de camping. Bovendien waren de ongelijke treden niet eens verlicht 's nachts! Het dorpje stelde ons ook teleur qua boulevard en eetgelegenheden...

voor paar nachtjes prima

vonne, 17-7-2015

De ontvangst op de camping was prima, direct de receptie bij de entree, daar ook gratis wifi. Redelijk schaduwrijke camping.

Verder hangt de waardering voor de camping af van waar je staat. De camping ligt langs een weg, waar wij verder geen last van hadden.Beneden een terrein met vlakke plaatsen. Wij stonden met vouwwagen op het 1e "terras" ,beetje hobbelig. Het sanitairgebouw was redelijk dichtbij, en hoewel wat verouderd, toch modern met zelfreinigende brillen. Prima hete douches Veel vaste plaatsen en studentenhuisjes.We vonden de groepen USA studenten die hun gezamelijke terras vlak onder ons hadden, best storend. Verder prima camping om cinque terre te bezoeken, prima service met shuttlebusje naar station Deiva Marina,( niet heel boeiend dorp, wel de zee met strand ) aansluitend met trein naar Monterosso en daar het plaatselijke treintje naar de andere dorpjes.

T.o de camping een pizzeria met heerlijke pizza, ook om mee te nemen. Niet echt camping voor kinderen denk ik.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Sfinge in Deiva Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Sfinge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Sfinge scoort een 7.16 uit 10 op basis van 46 reviews.