Hotel Kriss

Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Kriss

• 9Thony Naegels08-07-2011

Voor herhaling vatbaar

Lieve gastdame en gastheer mooie tijd meegemaakt alles is vlot bereikbaar rustige ligging enkel het ontbijt op zijn Italiaans stelt niets,maar een continental is mits bijbetaling super.Ga er zeker nog eens terug.NaeTho Leopoldsburg België

• 9Joke01-06-2010

Voor herhaling vatbaar!!

Residence Kriss in Deiva Marina is een perfecte accomodatie met een heel gunstige ligging, dichtbij het strand en station. Ideaal als uitgangspunt voor wandelingen in Cinque Terre en uitstapjes naar Genua of richting Pisa. Superbehulpzaam, vriendelijk en attente eigenaar én personeel. Helaas hadden we autopech, maar door de behulpzaamheid van deze mensen, is dit allemaal prima geregeld. Nadat de auto gerepareerd was (40 km. verderop), bracht de eigenaar ons zelfs naar de garage. De kamer was eenvoudig, maar netjes en ruim genoeg en werd dagelijks gepoetst, en voorzien van badlinnen. Ondanks het feit dat ze volgeboekt waren, hebben we geen last gehad van gehorigheid. Voor ons absoluut een plek om terug te gaan. Lieve mensen van Residence Kriss, nogmaals bedankt!!

• 8Anna05-05-2009

Prima hotel.

Eenvoudig maar schoon hotel. Prima ligging t.o.v. dorp ,zee,station. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,geeft veel informatie over de omgeving.

• 0Marjo Vogels26-01-2009

fijne vakantie met hoof servicegehalte

In de eerste 2 weken van september 2008 hebben we een geweldige vakantie in residence Kriss gevierd. Eenvoudig appartement, maar schoon, alles voor handen en een super locatie. Je bent in no time aan het strand en op het station. Onze auto is de parkeergarage in gegaan bij aankomst en er pas bij vertrek weer uitgekomen. We hebben alles met de trein bezocht tot en met Genua.

• 8Maike17-05-2008

Eind april 2008 3 nachten verbleven in een 1-kamer appartement voor 4 personen. Netjes, maar toch vrij eenvoudige kamer met 2-p bed en een stapelbed, eenvoudig keukenblok. Nette badkamer. Er wordt elke dag gepoetst en handdoeken vervangen. Ligt midden in Deiva Marina, op ca. 100 m. van strand en diverse winkeltjes en restaurants. Goed uitgangspunt om naar Cinque Terre te gaan, bij voorkeur met trein. We zijn ook met trein naar Santa Margaritha gegaan en vandaaruit per boot naar Portefino. We hadden veel geluk met het weer, ca. 20 gr. en veel zon.

Familie

• 8Alma Oostvogels-Huinen23-12-2007

Prima accomodatie als uitvalsbasis voor Cinque Terre. Goed vertrekpunt voor wie openbaar vervoer wil gebruiken. Goed vertrekpunt voor wandelaars. Zeer vriendelijke gaastheer en gastvrouw. Accomodatie schoon en netjes. 's Avonds meestal gezellig druk op het terras, waar ook andere toeristen en bewoners van het dorp ijs of andere versnaperingen kwamen nuttigen.

• 9maria05-06-2006

uitstekende locatie, vlakbij strand en restaurantjes. Rustig gelegen. De kamers (met een keukentje en balkon) zijn netjes en goed schoon. Het personeel is erg behulpzaam en vriendlijk. Niet ver van het station van waaruit je in ca 15 min. naar cinque terre kunt. Aan te bevelen.

Anders

• 8van der ven25-08-2005

Hotel Kriss is een niet te groot hotel. Kmrs + balkon zijn ruim en worden goed schoogehouden.Het hotel ligt aan een pleintje dat via een straatje op de doorgaande hoofdweg uitkomt. Boekt men voor de 1e x dan is het mogelijk dat u er voorbij rijdt. Vanaf de doorgaande weg is het hotel niet zichtbaar. Opletten dus. Een restaurant heeft dit hotel niet maar de omgeving heeft uitstekende betaalbare restaurants. De visgerechten zijn uitstekend. In de avond is het heerlijk rustig toeven op het terras van het hotel waarbij men op het kleine pleintje uitzicht heeft. Het hotel is een goede uitvalsbasis voor bezoekjes aan de dorpjes langs de kust welke bereikbaar zijn met de trein. Strand is op 5 min. lopen van het hotel en het station ca. 6 min. Dit hotel is ons uitstekend bevallen en hebben wederom geboekt voor de maand september 2005. Zeer zeker een aanrader voor wie van rust houdt.

Anders

0 tips over Hotel Kriss

0 vragen over Hotel Kriss

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand100 m
        • Privé strandAanwezig
        • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
        • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
        • KeukenKitchenette
        • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
        • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
        • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen
        • BuitensportenFietsen, Hiken

• AdresPiazza Andrea Doria, 3 19013(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website