Camping Arenella

Camping Arenella

29 reviews over Camping Arenella in het Nederlands

Geweldig

Maya en molle postma, 20-9-2017

Personeel zeer attent, kokkin anna geweldig

mooiste plekje van de camping

Heleenalledas, 12-7-2017

Wij hadden het mooiste plekje van de camping! Hele aardige mensen, leuk en lekker restaurant. Prima sanitair. Je kan naar Genua, Cinque Terre en het strand. Service gratis busje naar het strand. Lekker stil alleen het geluid van een riviertje. Heerlijk

Leuke, ongedwongen camping.

Robert, 28-6-2017

Plaatsen zijn inderdaad klein dus de auto moet op een afgesloten terrein worden geparkeerd. Wel een camping waar je een echt kampeergevoel bij hebt. Restaurant ligt mooi en je kijkt over de camping heen, eten zeer goed. Van de twee negatieve beoordelingen kan ik alleen maar zeggen dat ik over mijn verblij daar een goed gevoel heb overgehouden.

Mooi gelegen camping

Dennie, 14-4-2017

Mooie camping met zeer vriendelijke mensen! Camping ligt prachtig tussen het groen, supermarkt op 5min lopen. Er gaat een gratis busje van de camping naar t station/strand, even bellen en je wordt weer opgehaald. Vanaf het station voor n paar euro onbeperkt met de trein langs cinque terra, is heel goed te doen!

Plaatsen op de camping zijn aan de kleine kant maar dit is naar mijn ervaring wel vaker zo in italië..

Sanitair is goed. Camping is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

geweldig

arie, 15-10-2016

goede rustige camping, zeer vriendelijk personeel.

en goed restaurant

Afrader!

Anoniem, 16-9-2016

Tijdens mijn vertrek ben bedreigd door een van de camping medewerkers met een mes! Reden: auto stond in zijn ogen verkeerd geparkeerd. Er was geen discussie mogelijk en de situatie escaleerde binnen enkele seconden. Ik heb reeds een klacht ingediend bij de camping zelf. Nooit een reactie op gekregen. Los van het feit dat er een levensgevaarlijke medewerker werkzaam is zijn de faciliteiten ook niet om naar huis over te schrijven. De sanitaire voorzieningen zijn gedateerd en vies, de standplaatsen zijn klein, geen vlakke ondergrond en stoffig.

Goed: locatie t.o.v. cinque terre

Nooit meer

Jan van der Pal, 13-9-2016

We waren enkele jaren geleden hier geweest om Cinque Terre te bezoeken maar dat is er toen niet van gekomen. De ontvangst was toen goed.

Dit jaar opnieuw geprobeerd, weer voor Cinque Terre . De ontvangst was redelijk, het verblijf slecht. We werden op een kleine plaats gewezen terwijl we wel een behoorlijk grote caravan hebben. Op een grotere plek waar we wel pasten stond een andere auto dus daar mochten we niet gaan staan. Op het kleine plekje paste de auto met geen mogelijkheid meer bij. Net als de overige kampeerders op dit stukje -vlak voor de beek- de auto op het plekje ernaast gezet. Dit werd de hele dag gedoogd maar tegen de avond werd er met veel kabaal gesommeerd de auto weg te halen. Dan ook die andere auto's weg, was mijn commentaar maar dat ging absoluut niet soepel. Overleg was niet mogelijk en anders moesten we maar direct vertrekken. Het was nog niet zo erg als onderstaand verhaal dat er gedreigd werd met een mes maar de sfeer was goed verpest. Wij zijn dan ook de volgende morgen gelijk weer weggegaan. Helaas weer geen Cinque Terre maar op deze camping kom ik dus niet meer terug.

aardige mensen en goede uitvalsbasis....

Ellie, 31-8-2016

Onderstaande recensie kan ik dus niet onderbouwen. Voor Italiaanse normen was het sanitair redelijk. Zelf zie ik het graag netter en schoner maar de ervaring leert dat je dat aan de Middelandse zee campings niet moet verwachten. De mensen van de camping waren voor ons erg vriendelijk en attent. Wij hebben er een week gestaan en in alle rust. Er was op een avond wat meer herrie en kabaal en die groep is ook direct door het campingpersoneel van de camping gezet. Die ene avond per week genieten van een Italiaanse zanger in het restaurant tot 12 uur in de nacht vonden wij een gezellige bijkomstigheid waar wij onder het genot van een wijntje van hebben genoten bij de camper!! De wandeling naar de zee was goed te doen. Wij hebben ook een dagtocht ondernomen naar Cinque Terre die makkelijk te doen was. Vanuit de camping met de gratis pendelservice naar de trein en nog geen half uurtje later waren wij er......Wij hebben al met al een goed gevoel aan deze camping.

Hoogseizoen 2016 op deze camping verbleven. Iedereen wil ik afraden om naar deze camping te gaan! De voornaamste reden is omdat ik tijdens mijn vertrek ben bedreigd door een van de camping medewerkers met een mes! Reden: auto stond in zijn ogen verkeerd geparkeerd. Er was geen discussie mogelijk en de situatie escaleerde binnen enkele seconden.

Ik heb reeds een klacht ingediend bij de camping zelf. Vervolgens naar de camping getelefoneerd om te vragen of ze mijn email in goede orde hebben ontvangen. De email is aangekomen maar ze hebben er tot grote teleurstelling nooit op gereageerd.

Bij touroperators heb ik een klacht ingediend.

Los van het feit dat er een levensgevaarlijke medewerker werkzaam is zijn de faciliteiten ook niet om naar huis over te schrijven. De sanitaire voorzieningen zijn gedateerd en vies, de standplaatsen zijn klein, geen vlakke ondergrond en stoffig. Wifi is enkel bij de receptie beschikbaar, en als je voor cinque terre gaat kost het je ongeveer 1uur en 15min om er te komen. Het strand wat op ongeveer 10minuten afstand ligt is enorm toeristisch en niet mooi.

Er is geen regel over wanneer het stil moet zijn dus je hoort tot laat in de avond/nacht mensen schreeuwen en praten bij hun tent / camper.

Op vrijdag avond hebben ze een waardeloze artiest welke tot laat in de uurtjes covers zingt. Hier zit je totaal niet op te wachten.

Met andere woorden, don’t go there!

Goede camping om cinque terra te bezichtigen

Marc en Corine, 6-7-2016

Mooie camping om vandaaruit cinque terra te bezichtigen. Je wordt gratis naar het station gebracht dat vind ik wel service. Na een belletje halen je ze weer op. Tip:treinkaartjes in het dorp bij tabacco kopen. Bij de automaten is het heel druk en werken niet altijd en mis je de trein. Je kunt ook met pendelbusje naar het strand. Ze zetten je altijd bij het station af maar dan is het 5 min. lopen. Wij hadden alleen erg remoerige ilaliaanse buren en er waren veel kinderen tot laat aan het spelen en hardlopen op de camping na 23.00 nog.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arenella in Deiva Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arenella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Arenella scoort een 6.98 uit 10 op basis van 29 reviews.