Reviews over Deiva Marina

Rustig en schoon

Pim van Dongen,
    11-7-2018

De ontvangst was erg vriendelijk, we kregen een kleine rondleiding en konden zelf een plek uitzoeken. De camping is erg rustig. Het sanitair wordt meerdere keren per dag grondig schoongemaakt.

Enige nadeel is dat er voor de mannen alleen Franse toiletten zijn. Bij de vrouwen zijn er wel normale wc's, dus daar heb ik gebruik van gemaakt.

Het eten op de camping was een positieve verrassing! Je kunt elke dag vers brood voor de volgende dag bestellen en op elk moment van de dag kun je met het shuttlebusje naar Deiva Marina gebracht worden.

Heerlijk gemoedelijk!

Lise,
    7-7-2018

Leuke, gemoedelijke camping. Wij hadden een mooi plekje helemaal bovenin en daardoor een heel mooi uitzicht. Er is een kleine supermarkt op 50 meter lopen van de camping waar je eigenlijk alles kan halen wat je nodig hebt. Vanaf de camping rijd er een busje minimaal 1x in het uur naar het station van Deiva Marina vanwaar je met de trein naar Cinque Terre kan of lopend naar het strand. Sanitair op de camping was schoon maar wel verouderd. Aandachtspuntje zou zijn dat als je de toilet doortrekt er zoveel water bij komt dat het over de rand klotst.

Al met al heerlijk genoten voor een hele schappelijke prijs!

Super camping.

Gerard & Inge van Zanten,
    4-7-2018

Echt een super camping, waarvan de grootste aanrader het restaurant op de camping zelf is, fantastische kok en zeer vriendelijk en vermakelijk personeel. Dit is een camping waar veel Italianen komen en die weten zelf het beste waar het goed vertoeven is. We hebben Cinque Terre met de boot bezichtigd, kosten €35,- pp maar dubbel en dwars waard.

Fijne plek om de cinque terre te ontdekken.

E. Roest,
    22-4-2018

Wij hebben twee weken in een bungalow gezeten. Was prima in orde. Mooie bungalow. Rustig gelegen. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er is een goed restaurant dichtbij en een supermarkt. De cinque terrein vanuit hier goed te doen. Er gaat een gratis busje van de camping die je naar het station brengt en weer ophaald. De omgeving is prachtig.

Geweldig

Maya en molle postma,
    20-9-2017

Personeel zeer attent, kokkin anna geweldig

Deiva Marina scoort een 8,5 uit 10, op basis van 35 reviews