Vakantiepark Residence Villa Beuca

Kleine hotelsWeer vandaag26°18°
Vakantiepark Residence Villa Beuca

• Activiteiten5,9
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Villa Beuca voor je op een rij gezet:

62 reviews over Vakantiepark Residence Villa Beuca in het Nederlands

Met jonge kinderen

• Activiteiten3
  • Onderkomen8

Prachtig gelegen met een mooi uitzicht over Cogoleto.Wel echt ver van het plaatsje af. Wij waren met een jong kindje en hierdoor kon je niks wandelend met de buggy doen.

Het plaatsje Cogoleto is echt typisch Italiaans. Leuk om ' s avonds even een ijsje te eten,meer is er niet te doen. Het strand is echt bedje aan bedje liggen en erg vol! Geen zandstrand,fijn kiezelstrand.

Op het park is verdee niks te doen. Overdag het zwembad maar niet iets voor kinderen. Verder ligt er voor de accommodatie een parkje. Hier was een klein speeltuintje,maar sterk verouderd en veel was kapot. Het hele park was dor en zag er slecht onderhouden uit.

Verder het appartement prima! Personeel ook erg vriendelijk. Het restaurant wat erbij ligt is zeker een aanrader!

• Activiteiten5
  • Onderkomen7

Prima park! Wel op een berg gelegen. Je loopt daarom niet even snel op en neer naar het dorpje cogoleto.

Vlakbij het appartement zit een restaurant dat zeker aan te bevelen is. Goedkoop en prima eten!

In het naseizoen (halverwege september) is het welberg rustig en is er weinig te beleven. Ook kregen we van de ene op de andere dag te horen dat het zwembad vanaf 15 september ineens gesloten was.

Verder is het zwembad prima! Je kunt er van alles kopen. Ook is er een shuttleservice naar het dorpje en kun je wat boodschappen bestellen via de receptie.

Kortom: prima park om te verblijven! Wel redelijk geisoleerd.

Prima bungalow.

Marieke
9-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wel erg hoog geleden op een berg. Mooi uitzicht vanaf de meeste huisjes. Wel sloegen af en toe de stoppen door. Airco aan en tv aan kan bijvoorbeeld niet. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad prima. Restaurant op het park een aanrader. Cogoleto is een klein dorpje met een paar leuke terrasjes. Veel strandtentjes. Veel uitstapjes mogelijk in de omgeving.

Mooie locatie en park

Peter
28-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Door de ligging op de heuvels een mooi uitzicht over zee maar wel altijd 200 meter omhoog om er te komen. Verder goed verzorgde tuin en zwembad (onverwarmd en badmuts verplicht). Inrichting van appartementen en huisjes is basic maar voldoende en netjes onderhouden. Personeel en directie meewerkend en verlenen prima service. Restaurant is apart van het park maar prima eten voor redelijke prijs.

fijn verblijf

Nicole
5-8-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

In juli naar villa beuca.Ik had zeezicht geboekt en we kregen huisje nummer 21, de inrichting vonden we wel wat 'ouwe meuk' maar dit is italie eerder regel dan uitzondering.Zeezicht betekent een balkon dus eerste verdieping, het uitzicht is uitmuntend.je balkon grenst direct aan het balkon van je buren, er is geen afscherming, gelukkig waren onze buren erg vriendelijk, maar ik kan me zo voorstellen dat dit niet altijd even prettig is.De bedden liggen niet geweldig.we kregen rugpijn.Er waren wat dingen niet in orde ( airco die het niet deed en een lastenbodem die kapot was ) maar het werd netjes gemaakt.ik had eigen handdoeken mee want 1x per week handdoeken is wel heel erg weinig!Het zwembad ligt op een plateau, en is weinig tot geen schaduw, wij vonden het te heet!Het zwemwater geeft gele vlekken in je badkleding!Ik kreeg jeuk van het water maar ons zoontje vond het geweldig.Het restaurant is TOP! ik heb maar 1x zelf gekookt.En verder daar gegeten.De omgeving is geweldig,de stranden zijn TOP.leuke plaatsjes en Genua is een aanrader.41 min met de trein vanaf Cogoleto.Prima vakantie gehad!

Prima verblijf

Frederik
18-6-2016
  • Onderkomen10

Bijzonder mooie plek, erg goed restaurant op 50 meter afstand (reserveren!)

Centraal gelegen, kortom een fijne basis.

prima plek om strand vakantie te houden

Johannes Last
3-8-2015
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

leuk park, mooi gelegen op een heuvel, met makkelijke toegangsweg, uitzicht wat wij hadden wat fantastisch. Zwembad is ook erg mooi (badmutsen verplicht) altijd een stoel is fijn op vakantie. Bungalow die we hadden was mooi ruim en prettig ingericht voor een vakantiewoning. Kwaliteit van de bedden is niet geweldig. Wat jammer is, dat er weinig wordt gedaan aan onderhoud, een bungalow geen warm water een paar dagen, andere bungalow airco stuk, helemaal op. Dus meerdere dagen zonder gezeten. Het restaurant op het park is top!!! Geen activiteiten voor kinderen. Omgeving is mooi, maar wil je naar de highlights van de Riviera, dan moet je best veel kilometers maken, want je zit overal best wel ver vandaan. Verder is het een omgeving waar vooral Italianen vakantie vieren, Dus ze spreken en verstaan er slecht Engels. Ook buitenlandse kranten kun je er niet krijgen. S'Avonds zijn de bars en restaurants wel open maar de gewone winkels niet. Dus niet echt toeristisch, ook geen vermaak op strand.

• Onderkomen9

Wij hebben een topweek gehad in Villa Beuca. Een heel ruim en schoon appartement (26) met uitzicht op zee (hadden we speciaal geboekt). Leuk sfeertje, veel Nederlanders met kinderen, prima zwembad met ook het geweldige uitzicht, koffiebarretje, tafeltennis en pooltafel voor kids. Erg goede service, hele aardige mensen. Restaurant Il Casele del Beuca is top, wij hebben daar 3 x gegeten die week, normaal doen we dat niet zo snel. Cogoleto is een leuk, echt puur Italiaans dorpje. Leuke strandtenten. Het strand in Varazze vonden wij wel wat mooier, daar witte stranden. Paar minpuntjes: meubels op terras zitten niet lekker, wij hadden geen overdekt terras met een heel lullig parasolletje, de Italiaanse ligbedjes (maar dat is overal), badmuts (wisten we vantevoren) en wifi alleen bij receptie. Er miste ook eea in de keuken, hebben we doorgegeven bij de receptie. Bruine broodjes van de broodservice niet heel geweldig, witte wel. Wij zijn zelf ook paar x naar de bakker gereden in Cogoleto.

Fantastisch locatie, aanrader!

annemie schuitemaker
10-8-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Prachtig uitzicht, mooie villa, mooi zwembad en zeer vriendelijk personeel. Eerlijk gezegd herkennen we de kritiek die bij sommige beoordelingen staat absoluut niet. Dit park is echt subliem, qua locatie, qua personeel, qua restaurant. En het uitzicht is fantastisch. Het personeel is echt super aardig, de broodjes service is handig en het restaurant is echt een aanrader, je moet wel reserveren. Het park ligt hoog, dus je moet inderdaad de berg op met de auto maar de weg is prima te doen. Het is een prima uitvalsbasis om Ligurie te zien, nar Monaca te gaan, Portofino, Genua....en vervolgens nog even aan het zwembad te gaan liggen. We zaten in een 7 persoons villa, die op en top schoon was, heerlijk uitzicht, de bedden waren opgemaakt, de keuken was perfect (alhoewel we niet vaak zelf hebben gekookt!).

Zeer mooie plek

Jack
28-7-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We hebben van tevoren de beoordelingen gelezen, sommige heel negatief, laat me dit zeggen: Deze beoordelingen zijn gedaan door mensen die nooit tevreden zijn. Villa Beuca is een zeer mooie locatie met prachtig uitzicht. Wij hadden huisje nr 5 met prachtig uitzicht op de zee. Het zwembad is zeer mooi, badmeester en een klein barretje aanwezig, badmuts is verplicht, maar dat is overal in Italie en dat weet je van te voren. Meisjes bij de receptie zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Eigenaresse is heel vriendelijk en heeft heel veel tips voor de omgeving, vraag er naar! Restaurant is uitstekend, we zijn er 2 keer geweest, je kunt er ook pizza afhalen. Er staat inderdaad een huis op het park dat oud is en afgebroken moet worden, maar dat is absoluut niet storend, het staat niet in de weg en het belemmert je uitzicht ook niet. We hebben deze locatie gebruikt om bezoekjes te brengen aan Genua, Portefino, Cinque Terre, Finale Ligura en het strand in Bergeggi.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Villa Beuca in Cogoleto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Villa Beuca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.