Appartement Oliveto

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Oliveto

• 9Martijn20-09-2020

Perfect om te relaxen

Goede locatie dicht bij strand. Perfect verzorgt. Mooi zwembad. Super vriendelijk personeel. Super schoon en comfy.

Gereisd met partner in september 2020

• 7Peter van der Heide19-09-2020

Prettig.

Goeie service, vriendelijk. Met aandacht voor de gast.

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    9CB21-09-2019

Mooi appartement met vriendelijke medewerkers.

Ligt op loopafstand van strand, restaurants en supermarktje.Appartement is ruim en heel schoon en netjes, Ruime hoeveelheid schoon linnengoed lag klaar.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Piet24-08-2019

Uitstekend verblijf

Prima studio in een complex met een fantastisch zwembad. Loopafstand van het strand en de boulevard. Personeel is zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

9Laisja10-12-2016

Een heel gezellig en warm familie hotel

Afgelopen september zijn mijn vriend en ik hier voor de tweede keer geweest de eerste keer in 2010 was het mij ook zeer bevallen en dit maal des te meer. De kamers en lobby hebben een flinke opfris beurt gehad wij verbleven in de penthouse kamers deze hadden een prachtig uitzicht over de zee en waren duidelijk vrij recent gerenoveerd netjes en ruim. Het zwembad word goed onderhouden en is prachtig. De staff dat voor een groot gedeelte bestaat uit familieleden is al decennia grotendeels het zelfde. Zeer vriendelijke mensen waarvoor niets teveel gevraagd is en voor de prijs (wij betaalden in september €575 voor een verblijf van een week met twee personen) hoef je het niet te laten. Kortom residence oliveto is een gezellige nette mooie accommodatie met een warme welkome sfeer en wij gaan zeker nog eens terug. Wel aan te raden is om met een auto te gaan of een auto te huren want er is erg veel moois te zien in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2016

• 8Paul van der leek18-08-2011

Gezellige family residentie

Enigszins stoffige residentie, wij hadden een iets hogere verwachting van het complex. Veel jonge gezinnen met baby's en kleine kinderen waardoor wat onrustig. Uistekende kinderanimatie, leuk team. personeel vriendelijk. Het zwembad is mooi, groot en keurig verzorgd. We hebben een mooie vakantie gehad in Ligurie, prachtige streek. Het mooie Alassio enkele dorpjes verder aan de kust naar het Noorden is zeker een bezoek waard en niet te vergeten op nog geen uur afstand het geweldige Monaco. Maak zeker een aantal auto ritten naar het binnenland in, Ligurie is gweldig mooi.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Pepe22-07-2009

Goed toeven in Oliveto

Op de foto's ziet het er iets luxer uit maar het was goed verzorgd. Zeer vriendelijk personeel dat je persoonlijk aanspreekt. Het tweede gebouw was een maand geleden gerenoveerd dus we zaten in een (zo goed als) gloednieuw appartement. Zeer ruim (ruim 50m2) en netjes. Animatie is prima maar helaas alleen in het Italiaans. Meeste gasten zijn ook Italianen. Verder een enkele Duitser, Nederlander of Deen. Tennisbaan had enigszins achterstallig onderhoud maar verder was het prima in orde. Het zwembad is ook prima. Je hebt op niet veel parken een 3m duikplank dus dit was leuk spelen voor de kids (en voor pappa!). Ceriale zelf is niet groot, voor het leukere shoppen of oude stad kan je beter naar Albenga of Pietra Ligura gaan. Dit is met de auto snel te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Familie Vanleeuw15-08-2007

Verblijf van 21/07/2007 tot 04/08/2007 Zeer mooi en gezellig ingericht appartement met prachtig zicht op zwembad en eveneens zeezicht. De appartementen waren nog maar net vernieuwd. Leuk zwembad met springplanken. Goede animatie maar overwegend in Italiaans. Zeer joviale ontvangst aan de balie.Een aanrader voor Nederlanders en Belgen om daar ook voet aan wal te zetten want appartementbewoners waren hoofdzakelijk Italianen , Duitsers , Denen , Luxemburgers en een paar Belgen. Min-punt : ontbreken van magnetron Plus-punt : gratis gebruik van fietsen , winkels vlot bereikbaar , goede ligging. Mooie uitstappen gemaakt richting Genova , Imperia , San Remo , Monaco , Cannes , Allasio , Pietra en Finale Ligure. S'avonds verscheidene dorpjes bezocht waar men gezellig kan kuieren en kan genieten van de verschillende restaurantjes.

Gereisd met familie in juli 2007

Appartement Oliveto info