Vakantiepark Il Paese di Ciribi

6.9Voldoende

• 6.9Activiteiten
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 5.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Il Paese di Ciribi voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

57 reviews over Vakantiepark Il Paese di Ciribi

• 7A.13-08-2019

Prima park, heerlijke vakantie

De entree deed ons even slikken, tussen de kassen, hekken en vuilnisbakken door. Eenmaal op het park tref je een wat gedateerde receptie/restaurant met een wel gemoedelijk pleintje en ontspannen sfeer. Park ziet er verder netjes uit. Het huisje (superieur) was klein maar prettig met een overdekt terras, airco, grote koelkast met vriezer, piepkleine douchekabine, tweepitsfornuis en goede bedden. Ook de slaapbank sliep prima. Wij zaten wat hoger achter op het park waar een binnendoorpaadje naar het aquapark liep. We kregen 6 weekkaarten voor dit park gratis alhoewel ze ons de dag ervoor vertelde dat we hier 30 euro per kaart voor moesten betalen. Dankbaar gebruik van gemaakt. Leuke dorpjes, stadjes en grotten in de omgeving. Animatie alleen in Italiaans. Pizza's bij het restaurant zijn heerlijk, wel twee keer verwarring over bestelling dus zelf goed opletten. Wij kwamen er pas eind vd vakantie achter dat er ook een broodservice was.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2017
    8Suzanne16-09-2017

Super

De ligging was prima. 20 minuten lopen vanaf strand. Hele mooie bungalow waar we in zaten. Alleen geen waterkoker en niet zoveel keuze uit het servies. Je bijvoorbeeld geen kommen voor je muesli bv. Super aardig personeel. Leuk klein zwembad. Super vakantie gehad. Het restaurant had alleen maar keuze uit pizza 's maar wel echt de lekkerste die ik ooit gegeten heb. Prijs kwaliteit ook prima. 1 dag naar het zwemparadijs geweest maar is leuker voor kinderen

• 10Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 6roijackers23-08-2017

goed kleinschalig park

Te kleine huisjes waarbij met name de badkamer erg klein is. Ligging huisjes wel aardig, moet je en beetje geluk mee hebben. Heel veel honden op het park, waar je evt. last van kan hebben. Alleen maar stopcontacten voor platte stekkers.We misten een koffiezetter. Terras 0,5 m veel te smal om gezellig te kunnen zitten en maar 3 terrasstoelen.Helaas geen camping winkeltje. Park heeft ook eigen klein zwembad. aardig voor de kinderen om nog even heen te gaan, na bijvoorbeeld een uitstap. Simpel weekprogramma, niet onaardig. Leuk/goed restaurant maar niet zoveel keus.
    Aardig personeel. Zwemparadijs erg mooi. Prachtig golfslagbad, mooie glijbanen, wildwaterbaan etc.

Zee is ongeveer 1,5 km maar allen met de auto te doen gezien het ontbreken van wandelpaden e.d. Je kunt de auto bijna niet kwijt aan het strand.

Prijs kwaliteit deugt niet, te duur voor het gebodenen. zonder zwemparadijs zeker af te raden voor deze prijs.

• 5Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Jon15-08-2017

Prima vakantiepark, ook als je een hond mee hebt

Prima service bij de receptie, waar zelfs iemand Nederlands kon. Eigenlijk alleen maar vriendelijke mensen gezien. Veel mensen op dit vakantiepark hebben hun hond mee op vakantie. Dat kan wat minder leuk zijn als je er zelf geen bij hebt. Wij hebben ons er niet aan gestoord. Leuke huisjes, maar niet zo heel netjes/schoon. Mooi waterparadijs naast de deur waar je gratis gebruik van mag maken. Wel heel druk. Fijn restaurant op het park en gezellig pleintje. Ook fijn zwembad op het park zelf. Tennisbaan overdekt en buiten is in de buurt. (reserveren & tegen betaling) Bustransfer tegen betaling naar het strand. Is lopend niet te doen en als je met eigen auto gaat, kun je die bijna niet kwijt. Dus aanrader. Tip: Dagje naar Monaco. Al met al een fijne vakantie gehad daar.

• 6Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8christa_schlundt_bodien30-07-2016

Fantastische vakantie

Juli 2016 voor 2 weken in huisje 48 gezeten (voor 4 pers.). Het is een schaduwrijk park met een kleine receptie, een bar, restaurant en een zwembadje (waar we geen gebruik van hebben gemaakt). Huisjes zijn klein, vooral de keuken, maar alles werkt naar behoren. Als ik een nadeel moet noemen dan is het de kookplaatjes, maar we hebben toch wat maaltijden kunnen maken. Op het park zijn redelijk wat Nederlanders te vinden, maar ook Italianen, Zwitsers en Fransen. Het waterpark is fantastisch. De entree prijs is gewoonijk fors, maar doordat je op Paese di ciribi zit kan je er elke dag gratis in. Vanaf het park is het een paar minuten lopen. Heerlijk genoten met alle verschillende zwembaden, glijbanen, theatervoorstellingen en entertainment. Wij hebben er samen met onze 2 kids (5 en 7 jr oud) een prima vakantie door gehad. We zijn slechts 1 dag naar het strand gegaan: het is erg druk en niet alle stranden zijn van zand.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Bas en Josyane Gaertner27-08-2015

Een gezellig park met simpele maar nette huisjes. De beheerders van de camping waren erg gastvrij. Een gezellig restaurant met lekkere gerechten. Wij zijn met 3 kinderen van 10, 12 en 13 jaar geweest. Zij, maar ook wij, hebben ons fantastisch vermaakt in het Aquapark dat naast de camping ligt. Als gast van de camping kon je daar elke dag naar toe. De omliggende stadjes zijn zeker het bezoeken waard. Ook het strand is dichtbij.

Kortom een super vakantie in een prachtige omgeving. Zeker een camping om nog eens naar terug te gaan. Bella Italia!!

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Fam de Jong09-08-2013

Prima park - super waterpark

Hadden een authentiek houten huisje wat 2 x zo groot was als de stacaravan vorig jaar in de Cote D'Azur, echt een verademing. Reisden met kinderen van 11 en 12 jaar. Stapelbed viel erg mee voor hen en de kastruimte was ruim voldoende. Keukentje vrij basis dus neem zelf wat handige zaken mee. Verder alles bij aankomst helemaal schoon. Meeste huisjes liggen in de schaduw en ook de auto kan overdekt staan. Stevige staande ventilator aanwezig en erg nodig met de zomerhitte. Best wat Nederlanders op het park voor vriendjes/vriendinnetjes. Prachtig waterpark op loopafstand, iedere dag gedaan. Goede en aardige bediening. Leuke stadjes dichtbij, zoals Albenga. Grote en goedkope supermarkt (Famila) vlakbij, verder verse broodjes te bestellen bij de receptie voor de volgende morgen. Wij hebben geen huisdieren, maar als je een hond hebt zijn er speciale loopgebieden bij het park. Al met al, voor een vakantiehuis prima bevallen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8karin.romeo29-10-2012

heerlijk vakantie plek

echt een fijn vakantie plek met een heerlijk zwempretpark echt een fijn plaats om te rusten en van het natuur genieten ligt tegen de bergen aan met prachtig uitzicht op zee ook heel kind vriendelijk echt heerlijk van genoten om nog eens over te doen in een woord splendido!!!!!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 6freeklensen071125-07-2012

verhouding prijs/kwaliteit totaal kwijt

ligging redelijk goed, mooi uitzicht. accommedatie is vreselijk. klein en benauwd. voor de prijs die ik voor deze vakantie kwijt was had ik het hele huisje bij de praxis kunnen kopen en achter in mijn tuin kunnen zetten. t is maar goed dat het weer uitstekend was, je moet er niet aan denken dat je slecht weer hebt en binnen moet zitten met drie volwassenen en 2 honden. wat ik ook echt miste was een winkeltje op het park. faciliteiten waren erg beperkt. receptie en restaurant (wat ook al bar dienst deed). wasserette is op de hand wassen, want de enige aanwezige wasmachine zag er niet erg betrouwbaar uit. zwembaden waren vroeg gesloten (19.00 uur). dus een duik nemen na een warme ondernemende dag zat er niet in. de bijkomende kosten waren niet wat de reisgids aangaf. 50 euro voor 2 lakenpakketten. al met al een redelijke telleurstelling, zeker voor ruim 2100,00 euro (2 weken)

• 3Onderkomen
    • 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Tamara van Stroe19-08-2011

Authentieke leuk Italiaans vakantiepark aanrader!

Om even wat tegenwicht aan alle negativiteit te geven, wij zijn hier in september 2008 met zijn vieren hier geweest, en hebben een hele leuke tijd gehad, zelfs zonder waterpark want dat was net dicht toen wij aankwamen. De huisjes zijn idd basic, schoon en ruim genoeg met zijn vieren, maar let op boek dan het huisje voor 5 a 6 personen dan heb je 2 slaapkamers Wij vonden het hier zo leuk omdat er hier geen massatourisme is maar juist de italianen hier op vakantie gaan! Strand is erg mooi en er is genoeg te doen in omgeving, de grotten van Torino, Alassio, Pietra Ligure, Tip pak de auto,ga de camping af, langs de kustweg rijdend richting Genua, je komt fantastische dorpjes tegen waar je gewoon je auto langs de weg zet en zo het strand op loopt, in Genua vaart er een boot uit die walvissen en dolfijnen gaat spotten voor kinderen geweldig! Ook een dagje naar Monaco 150km!

• 7Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2008

2 tips over Vakantiepark Il Paese di Ciribi

• freeklensen0711, 25-07-2012

neem een kleine bbq mee, want koken is niet mogelijk in het huisje. voor dagelijkse boodschappen zijn er meer dan genoeg supermarkten in de buurt.

• christa_schlundt_bodien, 30-07-2016

Vlakbij ligt het pitoreske dorpje Toirane met restaurant Il Portica. Zij serveren overheerlijke pizza's. Wij moeten glutenvrij eten en daar konden ze er goed voor zorgen.

0 vragen over Vakantiepark Il Paese di Ciribi

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig