Sorteren

Reviews over Celle Ligure

Fatastische Plek

naam naam
    19-9-2011

Geweldig hotel , maar het Diner was niet geweldig.

Prima hotel op een mooie locatie

M. Verdult
    19-8-2010

Wij hebben hier een heerlijke vakantieweek gehad. Wij hadden een ruime, schone, mooie kamer. Het eten is typisch italiaans en heerlijk van smaak. Personeel is vriendelijk en gastvrij.

aanrader voor volgende keer

j.verschoor
    10-8-2010

goed gelegen hotel, mooi zwembad, parkeerruimte, goed eten, vriendelijk personeel, kamer ietwat "gedateerd", op balkon niet echt lekker zitten; geboekt via touroperator, komen graag weer eens terug!!

goed hotel

Tineke en Jan
    5-7-2010

Aardig hotel met vriendelijk personeel.Niet superschoon zeker de badkamer niet.De kamer ziet er ongezellig uit.Kan ook niet echt op balkon zitten.Geen lekkere stoeltje.Eten was goed.Niet hoogstaand , maar wel goed te eten,.

rustig hotel

tania
    5-8-2009

Het hotel ligt dicht bij de zee. Wel telkens een grote beklimming terug naar het hotel (ligt op een steile helling).

Wat ons vooral stoorde was het gebrek aan voldoende parking. Er waren maar ongeveer 6 parkeerplaatsen voor 35 kamers!

De kamers waren ruim en proper. Mooi zwembad waar de kinderen naar hartelust konden ravotten. Ventilatiesysteem aan het plafond maakte ongelooflijk veel lawaai. Onmogelijk om 's nachts te laten draaien.

Eten was goed als je van Italiaans eten houdt, veel vis en pasta. Het personeel was wel vriendelijk. Duur om iets te drinken in de bar (4 euro voor een pils!).

Dankzij het erg goede weer hebben we een mooie vakantie gehad. De straten waren wel erg druk, van 's morgens tot 's avonds.