Sorteren

Reviews over Celle Ligure

Fatastische Plek

naam naam
    19-9-2011

Geweldig hotel , maar het Diner was niet geweldig.

Prima hotel op een mooie locatie

M. Verdult
    19-8-2010

Wij hebben hier een heerlijke vakantieweek gehad. Wij hadden een ruime, schone, mooie kamer. Het eten is typisch italiaans en heerlijk van smaak. Personeel is vriendelijk en gastvrij.

aanrader voor volgende keer

j.verschoor
    10-8-2010

goed gelegen hotel, mooi zwembad, parkeerruimte, goed eten, vriendelijk personeel, kamer ietwat "gedateerd", op balkon niet echt lekker zitten; geboekt via touroperator, komen graag weer eens terug!!

goed hotel

Tineke en Jan
    5-7-2010

Aardig hotel met vriendelijk personeel.Niet superschoon zeker de badkamer niet.De kamer ziet er ongezellig uit.Kan ook niet echt op balkon zitten.Geen lekkere stoeltje.Eten was goed.Niet hoogstaand , maar wel goed te eten,.

prima hotel qua prijs-prestatie

John en Helma van Dijk
    17-3-2009

Wij waren onaangenaam verrast door een aantal negatieve beoordelingen, nadat wij al geboekt hadden. Maar na een verblijf van 2 weken in augustus 2008, kunnen we alleen maar zeggen dat we er beslist weer eens naartoe gaan. Wat een prima service en wat een prachtige ligging. Waar vind je in die omgeving nog voldoende parkeerplaatsen op het terrein zelf? Waar krijg je tot half negen 's avonds nog onbeperkt witte-,rosé-, of rode wijn gratis? Een prachtig zwembad. Gezien de prijs-presatie verhouding was het diner elke dag goed te noemen, evenals het ontbijt. De kamers waren klein, maar schoon en heerlijk koel door de airco. Dit hotel is een aanrader