Hotel Villa Adele

ItaliëLiguriëCelle Ligure

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Adele voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 3 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 3 reviews
  • 7Waardering

0Tonen op kaart

3 Reviews over Villa Adele

• 7tania05-08-2009

rustig hotel

Het hotel ligt dicht bij de zee. Wel telkens een grote beklimming terug naar het hotel (ligt op een steile helling). Wat ons vooral stoorde was het gebrek aan voldoende parking. Er waren maar ongeveer 6 parkeerplaatsen voor 35 kamers! De kamers waren ruim en proper. Mooi zwembad waar de kinderen naar hartelust konden ravotten. Ventilatiesysteem aan het plafond maakte ongelooflijk veel lawaai. Onmogelijk om 's nachts te laten draaien. Eten was goed als je van Italiaans eten houdt, veel vis en pasta. Het personeel was wel vriendelijk. Duur om iets te drinken in de bar (4 euro voor een pils!). Dankzij het erg goede weer hebben we een mooie vakantie gehad. De straten waren wel erg druk, van 's morgens tot 's avonds.

• 7C.Bal02-11-2008

redelijk

Hotel was pas geopend na renovatie. De keuken had nog wat aanloop problemen en de kok waarschijnlijk ook. Van de 7 maaltijden 1 die ermee door kon. Kamer is netjes met airco/koelkastje /kluisje. Douchecabine erg krap. Ruim balkon met uit zicht op zee. Weinig parkeerplaatsen.

• 7jan valvekens12-08-2008

Hotel ligt op een steile helling 100m van de zee. Vanop de straat is er een lift tot an de ingang. Kamer is klein, badkamer ook. Ook vrij warm (gelukkig was er een waaier aan het plafond).Wij zaten aan de achterkant van het hotel met zicht op rotsen (met bomen). Het personeel is vriendelijk. Parking is zeer beperkt). Vanaf het zwembad en terras is er zicht op de zee. Aan het zwembad mochten er wel nog enkele parasols staan. Ontbijt is typisch Italiaans (brioche en broodje met konfituur of choco). Avondeten in half pension was wel zeer goed: goede ruime saladbar - primo steeds heel lekker - secundo ook goed, maar eerder een Toscaanse antipasto (neem de - lekkere - vis indien mogelijke keuze). Maar steeds lekker en voldoende.

Hotel Villa Adele info

Veilig betalen met