Hotel Tirreno

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Urlaub im Hotel Tirreno

RoLa
18-8-2010

genau das richtige für einen tollen urlaub in Celle Ligure,direkt am Stranf,Einkaufsmöglichkeiten gleich um die Ecke
2008

Sehr nette Besitzer

Othmar Klopfstein
8-5-2008

Sehr nette Besitzer. Wahnsinnig Kinderfreundlich. Bloss zwei Minuten zum Strand. Fast alle Zimmer mit balkon. Einkaufsmöglichkeiten in nächster nähe. Rauchen leider nur auf der Terrasse oder Gartenrestaurant. Sehr zu empfehlen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tirreno in Celle Ligure , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tirreno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tirreno scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.