Hotel San Michele

Kleine hotelsWeer vandaag10°5°
Hotel San Michele

28 reviews over Hotel San Michele in het Nederlands

Prima hotel op een mooie locatie

M. Verdult
19-8-2010

Wij hebben hier een heerlijke vakantieweek gehad. Wij hadden een ruime, schone, mooie kamer. Het eten is typisch italiaans en heerlijk van smaak. Personeel is vriendelijk en gastvrij.

aanrader voor volgende keer

j.verschoor
10-8-2010

goed gelegen hotel, mooi zwembad, parkeerruimte, goed eten, vriendelijk personeel, kamer ietwat "gedateerd", op balkon niet echt lekker zitten; geboekt via touroperator, komen graag weer eens terug!!

goed hotel

Tineke en Jan
5-7-2010

Aardig hotel met vriendelijk personeel.Niet superschoon zeker de badkamer niet.De kamer ziet er ongezellig uit.Kan ook niet echt op balkon zitten.Geen lekkere stoeltje.Eten was goed.Niet hoogstaand , maar wel goed te eten,.

We hebben een aantal aanbieders voor San Michele voor je op een rij gezet:

kamers matig, eten ronduit slecht

Elly Reumkens
11-5-2010

Kamers zijn klein, je kunt er niet zitten; de douche lekt en is beschimmeld.

Het ontbijt is voor Italiaanse begrippen royaal. Het diner is een ramp: fantasieloos, smakeloos, lauwwarm. Het saladebuffet verdient een aparte vermelding: alles uit blik!!! (toegegeven soms een beetje verse sla en tomaat). En dooreten want het bord wordt onder je vork weg gehaald!

Het personeel is vriendelijk en keurig in uniform.

prima hotel qua prijs-prestatie

John en Helma van Dijk
17-3-2009

Wij waren onaangenaam verrast door een aantal negatieve beoordelingen, nadat wij al geboekt hadden. Maar na een verblijf van 2 weken in augustus 2008, kunnen we alleen maar zeggen dat we er beslist weer eens naartoe gaan. Wat een prima service en wat een prachtige ligging. Waar vind je in die omgeving nog voldoende parkeerplaatsen op het terrein zelf? Waar krijg je tot half negen 's avonds nog onbeperkt witte-,rosé-, of rode wijn gratis? Een prachtig zwembad. Gezien de prijs-presatie verhouding was het diner elke dag goed te noemen, evenals het ontbijt. De kamers waren klein, maar schoon en heerlijk koel door de airco. Dit hotel is een aanrader

2008

Het ontbijt en het diner lieten te wensen over. Oude broodjes bij het ontbijt, géén vlees of nauwelijks vlees bij het diner. Het zwembad was nog niet open. Dit stond nergens vermeld.

De service van het personeel was goed, met dien verstande dat ze alleen Italiaans praten. Een of twee personen sprak sumier Engels. Naaar dit hotel gaan we niet meer toe, omdat het eten slecht was.

Matig hotel met zeer slecht eten. Ligging ok

Michele Boogaard
12-10-2008

Ligging is prachtig. Kamers zijn erg klein en ongezellig en niet erg schoon. Personeel is niet al te vriendelijk. Eten is ronduit smerig en ver beneden de maat. Staat avonden ongekoeld op tafel en rustig 3 avonden achter elkaar hetzelfde. Ontbijt ook zeer zeer slecht!

Menig hotelgast verschijnt na een paar dagen niet eens meer om te komen eten. Met klachten wordt niets gedaan, het geld hebben ze toch al binnen. Echt heel erg zonde want van dit hotel valt een tophotel te maken.

geen aanrader

Gunter & Jacqueline
1-10-2008

Hier onze bevindingen van een week Hotel San Michele.

Positief wil ik noemen, de ligging van het hotel, het zwembad en de mogelijkheid om gratis te parkeren.

Hoe dit hotel aan drie sterren is gekomen is mij en mijn medereizigers een raadsel, want op de kamer is geen koelkast, de tv produceert alleen Italiaanse zenders, de badkamer is klein en vies en de afvoer van de douche stinkt. De schuifdeur van de douchecabine is voor normale gebruikers wel erg smal.

Wij zijn echt wel iets gewend betreffend vakantiehotels maar dit was wel de top van slecht.

De prijzen in het hotel zijn wel van driesterren niveau, een kop koffie of cappuccino voor drie euro en een pilsje koste de trotse prijs van vier euro.

Wij hadden halfpension geboekt, dat hadden wij beter niet kunnen doen want het eten was gewoon superslecht wat warm had moeten zijn was koud en niet echt smakelijk en de combinatie!!! Wie kan zoiets bedenken???. Dit maak je ook met een karafje wijn niet goed. Het ontbijt was eentonig ieder

Eens maar nooit meer

fam van Wijk
22-9-2008

Wij hebben via een aanbiedingen dit hotel geboekt maar achteraf heb ik zoiets van had ik die maar nooit gezien. Hotelkamer erg klein, balkon klein, personeel heel aardig en beleefd, eten wat warm hoort te zijn was koud 14 dagen koud eten, weinig variatie, toetjes veel fruit was goed.

Koffie aan de bar duur, geen koelkastje op kamer, Aan het eind van het seizoen is er weinig te beleven in het dorp. Gaan in ieder geval nooit meer in een hotel in Italie wij zijn heel wat gewend maar dit niet.

Vrij aardig

Wouter & Marieke
12-9-2008

Puntsgewijs:

De algemene indruk is prima in orde. Het is er schoon en er is een prima zwembad (waar wij overigens geen gebruik van hebben gemaakt). Het hotel ligt idd 50m van het strand en ook voor uitstapjes ligt het redelijk centraal. Erg mooie omgeving. Het personeel was erg vriendlijk en enkelen spraken ook behoorlijk Engels. Wij zijn via een aanbieding gegaan, dus voor een behoorlijke prijs. Het eten was niet zo slecht als enkelen zeggen, maar ook zeker niet zo goed als anderen doen geloven. 's Ochtends was er geen variatie (en ook bijvoorbeeld geen eieren) en 's avond lag er ook nogal eens hetzelfde. De kwaliteit varieerde van matig via redelijk tot goed. Met name de nagerechten werden niet altijd aangevuld als ze op waren. De kamers waren ook schoon met een prima werkende airco. Bij ons stonk alleen de afvoer van de douche. Verder geen aanmerkingen. Overall gezien dus qua omgeving een echte aanrader en het hotel was met een 7 gemiddeld best ok.

We hebben een aantal aanbieders voor San Michele voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel San Michele in Celle Ligure , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel San Michele zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.