Vakantiepark Castellaro Golf Resort

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,1

8 tips over Vakantiepark Castellaro Golf Resort

Wim Looijmans, 19-6-2015
Neem veel leesboeken mee.
benmarjan, 2-9-2013

- Heb je last van rumoerige groepen Italiaanse kinderen (Italiaanse zeilschool komt hier), gewoon naar toe gaan, ze luisteren gewoon en geen last meer van gehad.

- Omgeving: Bussana Vecchia. Echt oud italiaans kunstenaars dorpje. Topfoto's gemaakt, bezoek de relaxzone (hippies), een belevenis!

- Eten in de Osteria in Castellaro. Echt italiaans eten, drinken en leven. Rekening was dorps (=vriendelijk)!

- Ritje langs de kust is heerlijk. Mooie dorpjes en havens.

Bernadine, 31-8-2013
badmuts is verplicht voor binnenzwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Castellaro Golf Resort voor je op een rij gezet:

ann, 6-8-2013

vraag een 1ste etage app. aan of een gelijkvloers

weg van de nabije autostrade

Frank, 9-8-2012
Beneden is ook grote Carefour supermarkt, ongv 15-20 min rijden. De plaatsjes Stefano al mare en Lorenzo al mare hebben leuke strandjes en leuke rest (ca 15 en 25 min rijden). Monaco - San Remo - Imperia en Ventimiglia.
Beertje, 31-7-2012

Excursies in de omgeving die allemaal binnen een uur te bereiken zijn: San Remo, Imperia, Dolceacqua, Triora, bergdorpjes Ceriana en Baiardo, Nice, Monaco.

In Castellaro kun je goed eten bij restaurantje aan het pleintje en er is een piepklein supermarktje. Kussens bed waren plat en vrij slecht. Misschien zelf meenemen. Evenals de handdoeken.

Supermarkten Lidl, E-Leclerc en Carrefour liggen op rijafstand.

Je kunt alle dagen aankomen en vertrekken, heel handig om de zaterdagdrukte te vermijden!

Hans, 25-7-2012

NIET NAAR CASTELLARO TOE GAAN.

De omgeving is prima, de boulevards en restaurantjes zijn goed en gezellig

Het restaurant Grotto D'oro is prima de kok met ADHD, maar de vis en pasta's op het menu is geweldig, alles vers zoals het hoort. wel vooraf reserveren.

Lungomare Gerolamo da Santo Stefano, 12

Imperia, Italia

0184 487767

frank, 19-7-2012
Wat meer info bij de balie. O.a. waar men het vuil kan deponeren, het happy hour in de lobby en wat er zoal in de nabije dorpjes te doen is.