ItaliëLiguriëCastellaroResorts CastellaroVakantiepark Castellaro Golf Resort

Vakantiepark Castellaro Golf Resort

ItaliëLiguriëCastellaro

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Castellaro Golf Resort voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 91 reviews
+90/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 91 reviews
  • 6.2Activiteiten
  • 7.3Onderkomen
  • 6.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

97 Reviews over Castellaro Golf Resort

• 7Fam. Linssen28-11-2018

Goede prijs kwaliteit verhouding!

De weg ernaar toe was smal, nogal stijgend en veel bochten, maar eenmaal op het resort aangekomen, had het een mooie ligging. Wij zaten in een appartement dichtbij het zwembad en de tennisbaan. In het hotel spraken ze wel goed engels, maar bij de country club (waar wij dagelijks kwamen i.v.m. halfpension) spraken ze slecht engels. Dit ontbijt en diner stelde niet veel voor (weinig variatie etc), maar we hadden een scherp geprijsde aanbieding via touroperator en je kunt niet voor een dubbeltje op de hoogste rang zitten, dus voor die prijs namen we dat op de koop toe. Gebruik van tennisbaan en voetbal tegen betaling van een uurtarief. Leuke plaatsjes in de omgeving: San Remo, met de trein vanuit Taggia naar Monaco, Grotte di Toirano, Albenga, Dolceacqua etc.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 3Mirelle18-08-2018

Nooit meer!!!

Bij aankomst huisje nog niet schoon! Heb je een wereldreis achter de rug dan wel je toch graag je huisje in, Zaten we ook nog weggestopt in een soort loft! Op het balkon kon je zitten maar als je zat keek je tegen een muur geen uitzicht dus. Betaalde net zoveel als iemand die op de begane grond zat! Hoe kan dit.....! Zwembad leuk wel n schimmelbad en erg klein voor 62 appartementen en 25 bedjes! Waren met nog een gezin en onze vraag of we een beetje bij elkaar in de buurt konden zitten een hoop moeilijk gedoe maar toch gelukt! Ook gevraagd of we op de begane grond konden zitten, helaas alles bezet.... tot onze verbazingen waren er bg huisjes heel de week leeg! Omgeving was geweldig mooie uitstapjes gemaakt. Het lijkt heel wat een golf resort maar stelt echt niks voor. Helaas.

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8Burgland31-08-2017

Sterk verbeterd t.o.v 2016

Sinds nieuwe eigenaar (03-2017) zie je dat men bezig is om het park in zijn oude glorie te herstellen. Het 2e zwembad is nu ook open. De appartementen (2 kamers) zijn schoon, groot balkon of terras (dak appartementen wel klein balkon). Hoewel het maar een 9 holes golfbaan is, is de baan door hoogteverschil uitdagend. Personeel is vriendelijk. Minpunt: garage was dicht, daardoor werd er wild geparkeerd en gaf veel onrust en overlast. Dat doet zwaar afbreuk aan de kwaliteitsbeleving. Net buiten het park staan een aantal afgedankte achtergelaten zwaar beschadigde auto's (vorig jaar stonden ze er ook al). Hoewel dit een openbare weg is, doet dit afbreuk aan het resort.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Michiel10-08-2017

Heerlijk rustige vakantie in mooie omgeving

Dit park is relaxed: rustige medevakantiegangers, badmeester is relaxed, mooi appartement, schoon, beddengoed en handdoeken worden wekelijks vervangen, mooie golfbaan (hoef je geen gebruik van te maken, ziet er wel heel mooi uit), supermarkt 24/7 vlakbij. Als je van een rustige vakantie houdt dan is dit een mooi adres.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 5Rosita Blomenkamp05-08-2017

Dit nooit meer

Helaas zijn wij niet zo tevreden over deze accomodatie. Het was zeker betaalbaar maar absoluut geen 4 sterren waardig.... appartement is oké, eten niet best en het resort zelf echt beneden niveau. Ik snap niet dat deze accomodotatie 4 sterren krijgt op Nederlandse boekingsites. Wij zijn snel tevreden maar hier kunnen wij niet blij van worden. Voortaan toch maar afgaan op de prijs inplaats van het aantal sterren..

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 8Kathleen30-07-2017

Genoten van ons verblijf, lekker gegeten, zeer vriendelijk personeel . Alle dagen komen ze poetsen, iedere keer propere handdoeken. Ligt wel wat afgelegen, mss eens nieuwe wegwijzers plaatsen , toch efkes moeten zoeken ! Wij gaan zeker terug !

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 7John Gorlee20-09-2015

2e keer en nog steeds Geweldig

Dit was de tweede keer maar nog steeds geweldig, aardig personeel. Alleen begrijp ik niet dat de restaurants verdwenen zijn of dicht zijn daarvoor moet je echt naar beneden rijden wat na 3/4 keer op een dag een ramp wordt. Wat een gevaarlijke weg is dat, stijl en weinig kijk om de bochten. En Italianen hebben daar schijt aan, maar daar wen je wel aan. Ik begrijp niet dat ze het park wweinig tot niet onderhouden, de luxe kamers zijn erg schoon, maar de buitenkant is van alle verf ontdaan of tewel afgebladderd. Ik ben er met de opening geweest een aantal jaar geleden, in een woord prachtig, maar nu is de buitenkant een ramp, zonde zonde zonde.....

• 2Eetgelegenheden
  • 8Fam. Arthur Meurs19-09-2015

UItstekend verzorgd hotel

Fijn hotel, heerlijk ontbijt en diner (4 gangen keuzemenu), gezellig restaurant met vriendelijke medewerkers, attente receptionisten, mooie kamer met balkon met zitje, uitzicht op zee, prima bedden, iedere dag indien gewenst schone badlakens, wellness, indoor zwembad en buitenzwembad met ligstoelen en parasols en een badmeester. Grote parking. Gelegenheid om te golfen op de bij het hotel liggende golfbaan: 9-holes, mooie spannende baan met hoogteverschillen. Er is geen shop bij deze golfbaan wel een restaurant met vriendelijk personeel. Prijzen zeer betaalbaar. Koffie bv. 1 Euro. Het hotel ligt op een heuvel. De weg naar boven is smal en bochtig, afstand vanaf strand ongeveer 4 km. Voor de appartementen is er geen winkeltje aanwezig, voor boodschappen moet men naar Castellaro toe ( 1 km) of naar beneden rijden (4 km)

• 9J.J. Burggraaff23-08-2015

Prima plek, mooie kamer, vriendelijk personeel.

We hebben / vraag wel naar kamer - met overdekt terras - grenzend aan tuin. Dan heb je terras en tuin voor je kamer. Ontbijt meer dan voldoende. Personeel geduldig en gastvrij. Het geheel ziet er zeker acceptabel uit, niks zoals ook wel geschreven 'vergane glorie'. Avondeten goed verzorgd en zeer smakelijk. Goede weg er naar toe maar wel met wat bochtjes. Die zijn er tussen Franeker en Winsum niet, daarom hier zo leuk!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Madeleine12-08-2015

Genoten!

We zijn 6 nachten via touroperator verbleven bij het golf resort in Castellaro. In 1 woord GEWELDIG! De beoordelingen via Zoover waren wisselend maar wij hebben genoten! Iedere dag schoonmaak, nieuwe handdoeken en het inbegrepen 4 gangen dinner was ook voortreffelijk. Meer dan goede prijs kwaliteit verhouding! En super vriendelijk personeel!

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden