Bed and Breakfast Chincamea

Meer bedandbreakfast info

8 reviews over Bed and Breakfast Chincamea

• 9Frank19-07-2015

Voor herhaling vatbaar

Chincamea is net buiten het dorp mooi gelegen met fantastisch uitzicht op de Middelandse Zee. Wij verbleven in het luxe appartement "Junior Suite Dudol" met prive parkeergarage en directe lift. Prachtig en ruim balkon. Verzorgde kamer en badkamer. Eigenaar Jody is fantastische gastheer. Heeft alle tijd voor de gasten, geeft uitgebreid advies, geeft je het gevoel echt welkom te zijn en stopt je bij het ontbijt vol met lokale en door grootmoeders zelf gemaakte lekkernijen. Ook vader van Jody kan je zomaar verassen met een stukje taart of brengt je 's avonds nog een glaasje Grappa. Genoten van verblijf.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Miranda15-08-2012

Geweldig!!

Bij alles wat hieronder gezegd is sluiten wij ons volledig aan. Wat een geweldige accommodatie en wat een gastvrijheid. Alles is perfect! Jody zorgt dat je niks tekort komt en geeft zeer veel tips, mama en oma zorgen voor de heerlijke taarten en Mauro palmt te kinderen helemaal in met zijn lekkere ijsjes. Het enige wat we jammer vinden is dat je er 's avonds niet kunt eten. Niet voor iedere dag, maar als je de hele dag op pad bent geweest, net lekker aan het zwembad ligt na te genieten moet je weer naar het dal op zoek naar een leuk restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10suzanne van blokland10-08-2012

zeer gastvrije familie

Net terug van een heerlijke ontspannen week bij b&b Chincamea. Dit familiebedrijf kenmerkt zich door de hoge mate van gastvrijheid,een hartelijke ontvangst,goede tips,en een super verzorging door Jody,Mama,en Mauro. Deze hardwerkende mensen doen er alles aan om het je naar het zin te maken,en dat is ze ook zeer duidelijk gelukt!! Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10khopro26-07-2012

Paradijsje aan Ligurische zee

Chincamea is onze eerste ervaring met een B&B: en wat een ervaring. Na een rit met scherpe bochten beland je bovenaan een berg met een schitterend uitzicht over Sestri Levante. Eigenaar Jody stond ons op te wachten en bood meteen koffie en torte de la mama aan. Onze kamer was redelijk nieuw, erg schoon en had een erg groot terras met een geweldig uitzicht over Sestri Levante en directe toegang tot het verkoelende zwembad. We hadden zelfs een eigen garage voor onze auto! Elke ochtend zet Jody een extreem uitgebreid ontbijt neer met een te veel aan lekkernijen. Jody en zijn familie maken het verblijf buitengewoon aangenaam en plezant. Zij doen er alles aan om het naar je zin te maken, van het schenken van een wijntje tot het reserveren van goede restaurants. O en de koffie is werkelijk heerlijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10Willemijn01-09-2011

We komen zeker weer terug!

Wat een geweldige ervaring! Op deze bijzondere plek moet je geweest zijn! Na 31 bochten kom je bijna boven op de berg waar de rust van Chincamea je al tegemoet komt. De gastvrijheid van Jodi en zijn familie is ongekend. De kamer is prettig ingericht, wordt dagelijks schoongemaakt en het uitzicht is prachtig. Het ontbijt is een ervaring op zich! De vorige gasten hebben niet overdreven: er komt zoveel lekkers voorbij en de kwaliteit is super! Alles geserveerd door Jodi en de vader des huizes. Het uitzicht op de zee tijdens het ontbijt is heerlijk. Jodi weet veel over de omgeving en heeft leuke tips om te snorkelen of lekker te gaan eten. Ook als je van humor tijdens je vakantie houdt, moet je hier zijn! Kortom: Chincamea, see you soon again!!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Neal Heilijgers13-08-2010

Wat een heerlijke plek

We hadden de Biba kamer, het terras van deze kamer is werkelijk erg mooi. Ontvangst van de gastheer Yodi is top!!! Hij is erg aardig samen met zijn familie zorgen ze dat je echt top dagen hebt, deze mensen vinden het leuk om dienstverlend te zijn. Er zit een heerlijk zwembad bij Chincamea. En de kamers zijn prima en clean. Het ontbijt is iedere dag weer een fijne verassing met de CAKE OF THE DAY van de oma. Daarnaast zit je vlakbij het strand van het leuke plaatsje sestri levante. Je kan ook makkelijk met de trein naar de quince terra.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Anja Vandevenne11-08-2009

Prachtig gelegen b&b met een warm onthaal

Chincamea is een prachtig gelegen b&b. Na een klim van +/- 3 km kom je terecht in een oase van rust. Omgeven door olijfbomen waar je enkel de krekels hoort. . Jody en zijn familie leggen hun gasten werkelijk in de watten . Het Ontbijt bestaat uit zelfgebakken brood en taart van “la mama” . Pannenkoeken, regionale kazen en salami’s ontbreken ook niet. Het ontbijt wordt buiten geserveerd op het terras. Van hieruit, maar ook aan het zwembad en van op onze kamer (Sciambra) heb je een prachtig panorama op de baai van Sestri Levante en de kust. Kortom een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Bed and Breakfast Chincamea info