Reviews over Carrodano

Een geweldig gezellig Italiaans hotel

Ilonka Pennings,
    18-8-2016

We kregen een sleutel voor een prachtig appartement met hal en twee slaapkamers waar onze kinderen van 19 en bijna 17 ook goed konden slapen. Zelfs met balkon aan de kant van de straat. Kamer 13. Een eigen bovenverdieping voor ons vieren. Het ontbijt voor Italiaanse begrippen goed en uitgebreid en ook het avondeten was geweldig. Dag van te voren kon je kiezen uit 3 verschillende voor- en hoofdgerechten en het dessert was voor iedereen hetzelfde maar wel een verrassing. Het drinken aan tafel ook goed te doen. Goed verzorgd en echt Italiaans. Je zit niet alleen maar met hotelgasten in het restaurant ook met de bewoners van Mattarana. Dit vinden wij altijd zeer sfeervol.

De shuttlebus naar Levanto strand of station was voor ons nu ideaal want wij moesten onze auto vanwege stukken in Sestrière in de Italiaanse Alpen bij ons eerste hotel laten staan en de leenauto was er nog niet. Veel met de shuttlebus gedaan waardoor je veel met de trein kunt doen. Cinque terre en Genua zeker met de trein doen. Laat de auto staan want in Levanto (20 km) is het parkeren ook wat prijziger. De shuttlebus is: Ideaal!

Nadeel: de klokken die om het half uur 's nachts ook bimmelen en de honden uit de buurt die in de nacht veel blaffen.

Het hotel ligt hoog in de bergen en er moeten toch nog wat bochten naar het hotel genomen worden.

beste hotel tot nu in italië

fam norree,
    16-7-2016

we reizen elk jaar door italië van hotel naar hotel,dit jaar begonnen in antica locanda,daarna doorgereist naar firenze etc....

wat hebben we het prachtig hotel gemist,alsook de mensen in het dorp,de gastvrijheid en het lekker eten.

een simpele keuken met lokale gerechten,zeker niks op aan te merken.

de dranken waren vrij goedkoop aan tafel,de rust en kalmte van het dorpje deden ons zo goed.

zeker voor herhaling vatbaar! het echte italiaanse leven......

Tja..

A. Schut,
    17-6-2016

Als alleen in dit hotel hadden geboekt waren we misschien ook enthousiast. Wij boekten 3 verschillende hotels. De andere 2 waren zoveel beter en ook nog goedkoper. Terugkijkend viel dit verblijf dus tegen. Het ontbijt was ook vrij karig. Werd wel bijgevuld maar je moest er even voor vragen. Brood was heel droog. Hartig beleg 2 soorten goedkoop en steeds hetzelfde.

JG,
    6-10-2015

Wij hebben 1 week verbleven in hotel met formule halfpension. Het was uitvalsbasis om Cinque Terre te verkennen.

We hadden huur auto maar hotel heeft shuttle dienst in de morgen en avond naar Levanto vanwaar je trein naar Cinque Terre dorpjes kan nermen of kan starten met wandelen. Alsdusdanig is auto niet veel gebruikt geweest. Er is ruime parking voor hotel ( gratis )

Kamers ware ruim en proper;

Ontbijt correct en volledig

Avondeten was geweldig. Elke dag opnieuw gastronomische maaltijd.

Personeel was zéér vriendelijk

Gasten in hotel waren toeristen maar ook locals die van restaurant kwamen genieten.

Overal in hotel was WIFI. Snelle WIFI en zonder te moeten bijbetalen

Wij vonden het ideale uitvalsbasis om te gaan stappen in park Cinque Terre en om na wandeldag tot rust te komen.

Hotel is gelegen in klein dorpje.

Wat ons betreft, een aanrader.

zeer tevreden

K.de Vaan,
    4-10-2015

Zowel bij de boeking als bij het verblijf voortdurend het gevoel dat men hielp met het invullen van onze wensen. Verzorging prima; eten was bescheiden maar goed (half pension keuzemenu); behulpzaam en vriendelijk personeel (sommigen met beperkt anderen goed engels). Prima locatie voor bezoeken aan Zuid Ligurië en Noord Toscane. Rustige mooie locatie. Als we weer naar die regio gaan zeker voor herhaling vatbaar.