Carasco

Reviews over Carasco

Relaxed!

Anja de Bont,
    8-9-2015

Mooie B&B rustige ligging op een heuvel, Heerlijk ontbijt met zelfgebakken brood en lekkernijen.

Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om de gasten het zo aangenaam mogelijk te maken. Enig minpuntje maar dat staat los van de accomodatie je kan er beter niet in augustus zijn ,erg druk en lastig om je auto te parkeren in de omgeving. Verder een aanrader om ff lekker tot rust te komen.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtige B&B

Paul Hulstein,
    27-5-2015

Charmante B&B in een klein, authentiek Italiaans dorp. Ligging op een heuvel met uitzicht op een dal en in de verte zee is fantastisch. De eigenaren zijn zeer gastvrij en er is elke ochtend een huisgemaakt ontbijt. Het laatste stuk van de weg er naar toe is ook echt Italiaans, bochtig en smal. Goed te doen, maar wel iets om rekening meer te houden. Het appartement is van alle gemakken voorzien en sfeervol, met aandacht ingericht. Een aanrader, wij zouden zo weer boeken!

Gereisd met partner in mei 2015

Fenomenaal uitzicht

Bert,
    15-6-2014

Villa Paggi ligt tegenaan een berghelling met het uitzicht op (in de verte) de zee. Villa Paggi is opgebouwd uit een oude olijfolie fabriekje.

Eigenaars zijn zeer vriendelijk en weten zeer veel over de omgeving.

Toch zie je meteen dat er geweldig veel werk aan vooraf gegaan is om het zover te krijgen. Alles is prachtig geconstrueerd en alles is zeer netjes en proper. Ook aan minder validen is gedacht. Ontbijt wordt met veel zorg bereid en met eigen gemaakte producten geserveerd.

Minpuntjes: geen zwembad en de laatste kilometer voor je er bent vergt toch wel wat rijvaardigheid (smal bergpadje)

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijke bed and breakfast

vakantiepret01,
    11-7-2012

Prima verzorgd, je merkt dat over alles goed is nagedacht, lekker zelfgebakken brood en zelfgebakken caketaarten, en elke dag vers. Gianluca en Allesandra hebben het hier prima voor elkaar. Kamers zijn groot, netjes en mooi ingericht, net als de badkamers. Ze hebben veel informatie, onze eigen informatie was al ruimschoots, maar met de aanvullende parkeertips, eettips en treintijden etc. was het echt perfect, net een reisbureau of VVV. Verder mooi en hoog gelegen, mooi uitzicht, wel op enige afstand van de zee.

Gereisd met partner in juni 2012
Carasco scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews