Géén boekingskosten

Cenobio dei Dogi

ItaliëLiguriëCamogli

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Cenobio dei Dogi voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 11 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 11 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Cenobio dei Dogi

• 8Lories20-08-2011

Verouderd hotel met een prachtige ligging.

Bij onze aankomst waren we ontgoocheld.Ouderwetse kamer met zicht op de tuin,die eigenlijk de parking en de tuin van de buren was.Lawaaierige airco,te kleine badkamer.Muffe tapijten in de gangen.Wat kwamen al deze klanten met hun chique wagens hier toch zoeken?Maar na een heerlijk aperitief op het schitterend terras en een lekker diner op het terrazza di Gulia met uniek zicht op zee,wisten we het wel...Dit is een hemels vertoeven.Prachtig zwembad en privékeienstrand.Perfect ontbijtbuffet.Correcte bediening.

• 8Lories15-08-2011

Hotel met een unieke ligging en zicht.

Eerste indruk is ontgoocheling.Verouderd en eerder verwaarloosd hotel vol muffe tapijten.Wat komen al deze klanten met hun chique wagens hier zoeken?Maar het fantastisch ontbijt in het restaurant met onvergetelijk zicht of het heerlijk aperitief op het terras en het diner op het terrazza di Julia doen je in de hemel vertoeven.Verzorgd zwembad en privéstrand.Professioneel personeel.Dank Stéfano!

• 9Fam. Mol08-08-2011

Prachtig hotel met ideale ligging

Dit mooie hotel ligt prima op loopafstand van het gezellige dorpje. De kamers zijn netjes en verzorgd wel wat gehorig. Het hotel heeft een zwembad en via trapjes bereikbaar een privé strand. Meerdere restaurants. Prima bediening, mooi uitzicht en uitstekend ontbijt. Ideale uitvalsbasis voor bezoeken aan Portofino (met boot) of Cinque Terre. Absolute aanrader. Wij hebben hier een paar heerlijke dagen doorgebracht.

• 10Mol05-08-2011

Superhotel, perfectie ligging!

Dit hotel is een echte aanrader. Mooie ligging, goede service. Vanuit je hotel zo in het gezellige dorpje Camogli.

• 9Jorien15-08-2010

Beetje duur, maar erg mooi!

We zijn net terug van vakantie en hebben vier overnachtingen gehad in dit hotel.

Pluspunten: ligging, autoparkpersoneel, uitzicht, ruige zee (erg vermakelijk), gezellig en gemoedelijk dorp (Camogli). Veel leuker en rustiger dan Cinque Terre of Portofino.

Minpunten: Het receptiepersoneel, in ieder geval twee receptionistes waren koel, afstandelijk en arrogant. Jammer, doet afbreuk aan het totaalplaatje. Daarnaast vinden we de prijzen wat aan de hoge kant. We hebben overnacht in een kamer van 220 euro en 430 euro (!!), maar behalve het uitzicht en de grootte van de kamer zagen we geen verschil in luxe. Badkamer was zelfs minder modern in de duurste kamer.

• 10Fam. Baeten - Mahieu06-08-2009

Fantastisch!!

Dit hotel is echt TOP. We waren hier in juli 2009, maar hadden nooit de indruk dat het hier superdruk was. De maaltijden en de service zijn werkelijk uitstekend. Het uitzicht vanuit het restaurant en de de terrassen is subliem. Er waren ook altijd voldoende zetels beschikbaar aan het zwembad. De handdoekenservice verloopt zeer vlot. Volgens onze kinderen is er maar 1 nadeel en dat is dat er geen zandstrand is, maar verder vonden zij ook alles zeer goed. Wij zijn ook naar Cinque Terre geweest, maar we vonden Camogli veel mooier en gezelliger. Een aanrader.

• 9Jolanda en Jan Mathijs05-07-2009

AANRADER!

Een echte aanrader! Italië op zijn chique. Prachtige ligging, uitstekende service en zeer vriendelijk personeel, Goede restaurants etc. Leuke uitvalsbasis om uitstapjes te maken en weer heerlijk om 's avonds een afzakkertje te pakken op het terras van het hotel met uitzicht over het pittoreske Camogli.

• 9Bert Hendriksen26-02-2009

In 1 woord geweldig

Fantastische ligging, goede service, 2 restaurants, zwembad met zout water, bediening aan het zwembad. Topper, wel prijzig maar dan heb je ook wat

• 9Van Roeyen - Tulkens24-08-2008

uitstekend hotel met prachtige ligging

Zijn juist terug van 4 dagen Camogli in dit hotel. Een echte aanrader. Nog nooit zo een prachtige ligging van een hotel gehad. In een baai, direct aan de zee. Eigen privéstrand wel met grote keien, met ligstoelen en parasols (alles gratis), zwembad met zeewater, eigen beachrestaurant weer met zeezicht enz... Het ruisen van de zee hoor je zelfs 's avonds tot in je kamer en op het terras van de bar !

• 9Bea24-03-2008

Prachtige ligging, echt italiaanse sfeer, terras, restaurant zwembad met prachtig uitzicht, mooie excursies op zee mogelijk.

Hotel Cenobio dei Dogi info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via N. Cuneo 34, I-16032