Appartement Résidence Le Saline

Italië, Ligurië, Borgio Verezzi

7.9Goed

• 7.6Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Le Saline voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

8 reviews over Appartement Résidence Le Saline

• 10Bart16-06-2014

Verassend mooi!

Le saline heeft ons erg verrast! Ondanks dat we geschrokken waren van de treinsporen die er lagen hebben we er geen last van gehad. We hadden de topkamer met uitzicht op zee. Het appartement was wel nauw bemeten. vooral de keuken was slecht bereikbaar omwille van het dakappartement. Maar alles netjes en alles in het appartement wat er zou moeten zijn. Een vooral groot +punt is het zwembad. Dat was de ideale temperatuur. Een -punt is dat je moet betalen voor te parkeren op het terrein zelf en eigenlijk is dit wel noodzakelijk aangezien je anders geen plaats hebt om je wagen te parkeren omdat je zo dicht op het strand logeerd dat er nog mensen zijn die hun auto her en der parkeren. Rustig dorpje wel Borgio. Niet veel te beleven, wel een bakker en beenhouwer op wandelafstand. Gelukkig is Finale Ligure maar op 5min. rijden met de wagen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 6Linda20-09-2011

Matig appartement op rustige locatie

De eerste indruk van het appartement was goed. Maar al snel begon dit beeld te veranderen. Kleine woonkamer waar je niet gezellig kan zitten, klein balkon, hele kleine badkamer (met schimmelplekjes), wel een grote slaapkamer. Het appartement is het heel erg gehorig. De omgeving van Le Saline is niet erg boeiend. Er zijn een paar restaurants in Borgio Verezzi en strandtenten, maar hier gebeurt na 18.00 uur niets meer. De prijs/kwaliteit krijgt van ons nog een 6 omdat we begin september niet meer de hoofdprijs hebben betaald.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Cynthia Jansen01-09-2009

verrassend net appartement in sfeerloze omgeving

Dit appartement is vrij nieuw en alles is keurig verzorgd. Wij sliepen op de 4e etage in een heel ruim 5 persoonsappartement. De service is prima, de eigenaresse spreekt prima Engels en Duits (en dat is best verrassend voor Italië) en de appartement zijn erg schoon....Ik heb slechts 2 minpunten m.b.t. het appartement; de aircocapaciteit in ons appartement was te beperkt en onze kinderen werden een aantal keer min of meer terecht gewezen omdat ze (iets te luidruchtig of zo) aan het spelen waren.....maar ja, het was zo perfect dat de hele dag alles in de gaten werd gehouden en schoongemaakt en kinderen kunnen daar wel eens een storende factor in zijn. Verder staat het appartement in een sfeerloze omgeving. Het spat er qua netheid uit en ik zou verder Borgio Verezzi nooit meer kiezen als vakantiebestemming. Vrijwel geen "vrij" strand, voor strandstoelen betaal je tussen de 20 en 30 Euro en cultuur is alleen maar te vinden in het centrum van Pietra en Finale Ligure (op 2 km).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Annet en Frank23-09-2008

Een heerlijke vakantie

Een heel mooi complex aardige gastvrouw Paola en goede service. Ziet er keurig uit plaats Borgio Verezzi is niet veel te doen, maar om erop uit te trekken is het een goede uitvalbasis.

Gereisd met partner in september 2008

• 8John en Diane28-07-2007

Een heel mooi complex. Wij hebben geen grote kiezels gezien, wel kleintjes er staat ook bij kiezelstrand. Makkelijk op blote voeten te doen neem anders waterschoentjes mee. Spoorrails loopt tussen Recidence en zee, maar heb je geen last van.Pietra Lugure plaatsje ernaast is wel levendiger is op loopafstand.

Gereisd met partner in juli 2007

• 7cok11-08-2006

Het is ons zwaar tegen gevallen.er is niets te doen in het dorp (2x ijssalon,1xbakker,2x koffiehuis,1x pizzarestaurant en 1 buurtsuper). Over de boulevard maar niet te spreken. Als je ergens heen wil moet je al met de auto gaan. Er werd gesproken over een prive strand,dit is er niet. Het zwembad was smerig veel zand op de bodem en een vette aanslag op de tegels. Tevens wordt er gesproken over reinigings kosten of zelf schoonmaken nu rekenen ze daar dus altijd 15 euro voor desinfectie ??(zie zwembad). Wanneer men met klachten bij de directie aankomt is er direct weinig spraken meer van vreemde talen ze kennen alleen nog italiaans op dat moment. Conclusie zonde van het geld rij liever een paar kilometer verder naar albenga waar het wel gezellig en mooi is.

Gereisd met familie in juli 2006

• 8Marc17-07-2006

Residence Le Saline is een prima complex voor een heerlijke vakantie. De kamers zijn ruim voor 2 personen, wat krapper als je met z'n 4 bent (2 bedbanken). Het complex is erg netjes en er wordt ook duits gesproken, mocht het italiaans niet voldoende zijn. De ondergrondse garage is echt een uitkomst. Helaas is het strand vol met kiezelstenen.

De ligging van Borgio Verezzi is ideaal voor mensen die er ook opuit willen trekken. Dagtochten naar Monaco, Genua, Turijn of Milaan zijn goed te doen.

Gereisd in juli 2006

Appartement Résidence Le Saline info