Hotel Centro Hotel

ItaliëLiguriëBordighera

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Centro Hotel voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 13 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.8MatigScore uit 13 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

13 Reviews over Centro Hotel

• 2frans en ingrid13-03-2008

Toen we 's avonds om 22.00 uur aankwamen (na 18 uur in de auto te hebben gezeten), was er geen parkeerplaats en een zeer onvriendelijke, chagrijnige receptionist, we konden heel snel de koffer uit de auto halen en op de kamer zetten en een parkeerplaats gaan zoeken, we hebben anderhalf uur rondgereden voor een plaatsje. Om 24.00 uur wilde totaal gesloopt naar bed gaan, maar het was lawaaierig en bloedheet op de kamer, de plafondventilator maakte héél véél herrie en deed het nauwelijks, het bed stond er niet eens onder (2 meter verderop). Als je naar het toilet wilde moest je eerst de wastafel aan de kant schuiven. We hadden dit nog nooit meegemaakt. We hadden voor een week geboekt, maar zijn na 2 dagen naar huis gegaan. ONS ZIEN ZE NIET MEER TERUG. Het hotel is nog niet 1 ster waard!

• 6T. Peeters12-01-2007

Prachtig uitzicht.. Maar wel met een vreselijk lelijk station ervoor. Wat niet echt fijn is als je het niet verwacht. Verder inderdaad weinig wisseling van handdoeken, wel jammer. En het personeel was dan weer aardig en dan keken ze je met de nek aan, das minder. Prachtig plaatsje, echt geweldig.. Maar zou niet weer voor dit hotel kiezen.

• 2Michel20-11-2006

Slecht hotel! 1x per week schone handdoeken; 1x per week schone lakens; zeer minimalistisch ontbijt (kaas en ham zo dun gesneden dat je de krant er door kunt lezen) als er ueberhaupt nog iets te krijgen was; geen nooduitgang; trap met houten leuningen, tapijt en bossen takken ter decoratie; voortdurend stroomstoringen met de lift en in de gangen/in het trappenhuis; hotel-restaurant serveert lauw eten; sauna en zwembad gesloten wegens verbouwing; 3x verhuizen in 2 weken; ongeinteresseerde medewerkers; electrische apparaten worden in beslag genomen als die worden aangetroffen door de kamermeisjes (dus de flessenwarmer voor babyvoeding werd teruggegeven aan het eind van het verblijf); lawaaiig! Al met al zeker geen aanrader!

• 7Mireille17-08-2006

Een eenoudig Italiaans hotel dat gezien de prijs die ik bij deze Touroperator betaalde (half-pension) ruimschoots aan de verwachtingen voldeed. De charme zit hem ook in het feit dat dit geen gelikt hotel is, afgestemd op Noord-Europese toeristen. De hoofdmaaltijd 's avonds moet stipt om 20.00 uur genoten worden in een zaal met luide Italiaanse tv (geeft het gevoel in pension te zijn), keuken is niet indrukwekkend maar wel Liguriaans en gezien de prijs zeker in orde. Wie voor weinig geld uitstekend lokaal wil eten en couleur locale wil proeven gaat even naar bar 'U Pesigu', Via Vittorio Emanuele 287. De omgeving (Nice, Menton, binnenland, Genua) zeer rijk aan cultuur en ontspanning.

• 8karen16-08-2006

Rekening houdend met prijs en kwaliteit is dit een zeer goed hotel. Je kan niet verwachten dat voor deze prijs je én een hotel aan de kust hebt, én de nodige ontbijt verwachtingen, én een rustige kamer. Volgens ons was dit meer dan een goed hotel kwestie prijs. Probeer ook nog een beetje met de Italiaanse mentaliteit om te gaan en je hebt een reuze vakantie

• 6Ron Droste10-08-2006

Redelijk hotel in drukke centrum van Bordighera, ligging tegenover station en vlakbij de boulevard. Personeel was wat wisselend maar in het algemeen niet onvriendelijk. Ontbijt (itiliaans) dus beperkt. Ruime kamer, helaas geen airco maar wel met ventilator (met warmte geen deur te openen ivm lawaai van buiten. Redelijke prijs kwaliteit verhouding. augustus 2006 Carla, Daan en Ron

• 4Fleur09-08-2006

Ik en mijn vriend zijn eind juli 2006 een weekje verbleven in het "Centro Hotel" te Bordighera in Italie. We hebben dit hotel als zeer onprettig ervaren. Allereerst was het onmogelijk om de kamerdeur van de hotelkamer op slot te draaien. Niet echt een prettig gevoel qua veligheid. Zeker omdat er ook geen kluis in de kamer is om waardevolle spullen op te bergen. Ook was het avondeten erg slecht en ook erg weinig. Van groenten hebben ze daar nog nooit gehoord! Na het eten moest je eigenlijk nog ergens iets van eten gaan halen of uit eten gaan. Ook het ontbijt is zeer minimaal (drie kleine broodjes voor 2 personen en paar plakjes ham). Toen we het hotel onze klachten melden, beweerden ze gewoon doodleuk dat wij ongelijk hadden. Ook wilden ze onze klachten niet ondertekenen, terwijl dat volgens Touroperator nodig is om uberhaupt bij hun een klacht over de accomodatie in te dienen. Geen aanrader dus, dit hotel! De omgeving is leuk, dus zeker de moeite waard, maar ga dan liever naar San Remo

• 8karen08-08-2006

Ontbijt was verzorgd. Kamer met dubbel en enkel bed op de vierde verdieping met uitzicht op de zee. Treinstation ligt inderdaad tussen de zeedijk en het hotel, maar er is een tunnel vlakbij. Prijs kwaliteit is volgens mij gerechtvaardigd, en zelfs niet zooo duur in vergelijking met andere hotels aan de kust.

• 5Lies en Kees02-08-2006

Wij zijn het met de vorigen verslagen helemaal eens, en wil er nog aan toevoegen dat als je 14 dagen met 35 graden en meer geen koelkastje op je kamer hebt dat is ook niet prettig, maar voor de mensen die nog moeten gaan wil ik ook wel zeggen dat je na een paar dagen wennen toch nog best een leuke vakantie van kan maken, de omgeving is er prachtig, vooral Monaco en Menton is een leuk plaatsje waar je heerlijk kunt eten. Al met al toch nog leuk.

• 2Ger en Els van der Pot23-07-2006

Onze beoordeling is zeer slecht wat de service en het eten aangaat. Op woensdag alleen schone handoeken,en met de lakens moet je zevendagen mee doen bij 38gr (aan te raden voor degenen die nog gaan de linnenkast is op de gang kan je zo opentrekken en pik je schonelakens dan is het aangenamer slapen) Wij hadden ook het diner geboekt, dat was in een klein zaaltje waar de temperetuur aardig op liep en de serveerster meer aandag voor haar mobieltje had dan voor de gasten(15personen) eten was koud en heel weinig en het bier en frisdrankjes stonden op de tafel warm te worden de koelkast stond op een andereverdieping. Het ontbijt was minimaal drie kleinebroodjes voor tweepersonen twee flinter- dunnekaas en tweeplakjes dunne salami dat was het. Ben de maandag gaan bellen (14min) en de klachten door gegeven ze zouden contact op nemen met de agent ben wel terug gebeld maar niet door de agent Wij gaan nu bij Touroperator ons diner geld terug verhalen want we hebben niet meer daar gegeten.

Hotel Centro Hotel info

Building information