Hotel Astoria

ItaliëLiguriëBordighera

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Astoria voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 29 reviews
+6/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.9VoldoendeScore uit 29 reviews

Meer hotel infoTonen op kaart

29 Reviews over Astoria

• 1yolo28-12-2015

nooit meer

als je van muizenkeutels heel veel stof en schimmel,slecht ontbijt matig diner,zeer onvriendelijke gastheer enz enz dan moet je beslist naar hotel Astoria ,voor degene die durft die wens ik veel sucses

• 1Johan21-12-2015

Oud en aftands hotel

Hotel is totaal vergane glorie en stort bijna in van ellende. Kamers zijn heel oud en absoluut niet meer van deze tijd. Nooit meer !

• 2Annie Schepers29-11-2015

Drama je laat hier nog geen varkens slapen.

Heel onvriendelijk en te vies om te verblijven! Overal lag muizenstront, zelfs in de badkamers, als je van badkamers kunt spreken. Een en al schimmel

• 3Wim04-10-2015

Slecht en onvriendelijk

Ik wil heel kort zijn. Alleen de bedden worden opgemaakt. Verder is er niets positiefs te melden. Schoonmaken gebeurde nooit en was ook maanden niet gebeurd. De badkamer leek net een oud kippenhok. Vreselijk. Zoiets nog nooit meegemaakt.

• 2jan24-09-2015

In 1 woord: Afschuwelijk

Dit hotel is rijp voor de sloop. Wat erg!! Geen woorden verder aan vuil maken

• 2Sjan en Noud15-09-2015

Nooit meer!

We waren hier met een groep van touroperator, zeer slecht hotel, muf, vuile vloerbedekking, vieze kamers, overal schimmel in de badkamer, kapotte kranen, douchegordijn vol schimmel, stofwolken overal. Zeer norse eigenaar, wij moesten samen in een eenpersoons kamer , er waren niet genoeg 2-- persoons kamers!! Zeer slecht eten, bij ontbijt geen melk,yoghurt eitje of fruit,avondeten erg vet!!! Zeker geen Italiaanse keuken!! Dakterras stond vol oude tuinstoelen, erg onderkomen. Hoe komt dit "hotel "aan zijn 3 sterren?

• 3De Jong25-05-2015

Dit nooit meer

Verouderd vies hotel met onvriendelijke eigenaar die duidelijk de organisatie niet meer aan kan. Schoonmaak is miserabel slecht. Schimmel staat dik op de douchewanden. Wastafel, bidet en toilet zeer vies. Dikke stofvlokken onder het bed en kast. Geen driesterren waard.

• 4 J.de Jonge08-01-2015

Nooit meer

21 dec zijn we vertrokken naar Bordighera Hotel Astoria, de reis zelf was geweldig maar het hotel vreselijk. Het begon al met 3 mensen in de bus op een 3 pers kamer dit het verschrikkelijk versleten opvouw bed niet vervangen kregen, die hotel bezitter was absoluut niet flexibel.Die vrouw heeft gewoon 5 dagen op een matras op de grond geslapen. Ik zal hieronder vermelden wat nog vreemd ging. Bier uit een goedkoop blikje voor€3.50 er was wel ander bier maar dat kreeg je gewoon niet. -geen informatie over hoeveel je al gebruik had kon alleen op de laatste dag totaal geen controle over wat je gebruikt had, het was dan ook bijna 100€ omdat we pas op de een na dag de prijslijst kregen, wel vaak omgevraagd, -servet in een enveloppe die je een hele week moet gebruiken -Het eten was altijd koud of lauw -geen verwarming aan koude kamer en douche - geen warm water s'morgens -een ei vragen bij het ontbijt €1.50

• 5Gemert31-12-2014

Is een zeer gedateerd hotel

Oude inrichting meubilair en badkamer met slecht functionerend sanitair. Ontbijt slecht. Diner zeer wisselend. Dranken, bier uit blikjes supermarkt. Wifi verbinding op hotelkamer zeer slecht.

• 2K J Bruining28-09-2013

Dit nooit meer

we hadden via touroperator een 4 persoonskamer geboekt. Bij aankomst bleek die er niet te zijn, werden we naar een 2 persoons verouderde kamer verwezen. WC en Douche zelfs op een gang. Gevraagd naar de 4 persoonskamer, bleek er niet te zijn en chauffeur gaf aan we moeten het er mee doen. Kamer was vuil, stoffig en muf. Waarschijnlijk hele jaar nog niet gebruikt. Bij aankomst in hotel touroperator gelijk geinformeerd. Bij terugkomst in Nederland bleek de organisatie falliet te zijn. Dus nergens iets verhalen. Heel slechte ervaring in een muffe kamer en bed. De kussens omhuld met badlakens om voor zover mogelijk nog een beetje fris te kunen slapen

Hotel Astoria info

Building information