Bed and Breakfast
7,8

4 reviews over Bed and Breakfast Poggio del Salice in het Nederlands

Mooi appartement met fantastisch uitzicht op zee. Groot nadeel is de toegangsweg. Deze is zeer slecht en gevaarlijk.

Let op: bij deze B&B wordt in de zomer geen ontbijt verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

ligging fantastisch, toegangsweg zeer smal.

carlaverdaasdonk
23-8-2012

Leuk appartement, keuken wat aan de kleine kant, maar goed te doen, heeft een afwasmachine en een wasmachine. Toegangsweggetje is zeer smal, zonder afrastering, erg steil en vereist veel stuurmanskunst. Hopen dat er geen tegenligger aankomt. Ligging is fantastisch, uitzicht over de Middellandse Zee. Ligt daarom wat afgelegen en voor brood moet je dus het zeer smalle pad over. Twee appartementen met groot terras wat je samen deelt. Boven woont de eigenaar die daar ook een bed and breakfast heeft.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Een echte aanrader!

Wanda
23-8-2010

Pogglio del Salice in Bonassola is een geweldige plek voor mensen die houden van natuur en privacy. Gastheer Marco is vriendelijk en behulpzaam met tips. Elke ochtend een uitgebreid ontbijt op terras met uitzicht op zee, dat vergeet je niet snel. Je moet wel een wandeling van een half uur maken door de bergen heen, dat is wel een mooie tocht, maar niet voor mensen die slecht ter been zijn. Het dorpje Bonassola is een goede uitgangspositie voor mensen die Cinque Terre willen bezoeken. Het is charmant en niet zo druk als andere dorpjes in de omgeving. Kortom: een echte aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2010

Fantastisch!

M. van den Boomen
1-9-2009

Wij hadden een fantastische tijd in Poggio del Salice (IT5097.100.3 Bonassola): een heerlijk appartement op een werkelijk prachtige locatie met bijna 180 graden zeezicht. Nog nooit eerder meegemaakt: echt alles was goed, het bed, de keuken, de douche, het terras, het uitzicht. Bijzonder vriendelijke en actieve gastheer met veel kennis en nutttige tips over de omgeving die - het wordt cliché -ook prachtig is (Cinque Terre, Levanto, Portovenere, Portofinio). De locatie is heel geschikt voor wandelaars. De wandelroutes lopen langs het appartement. Bed & breakfast is ook mogelijk. De weg naar het appartement zou erg stijl zijn maar wij vonden het reuze meevallen. Prima te doen met een auto als je rustig rijdt. Trein en taxi kan ook.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Poggio del Salice in Bonassola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Poggio del Salice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.