Vakantiehuis Casa Lilly

1 review over Vakantiehuis Casa Lilly in het Nederlands

Geweldige plek, heel rustig

Bertha Gitmans van Dijk
29-8-2017

Het was echt prima, gevulde koelkast bij aankomst. Heel vriendelijk ontvangst.Wat we ook vroegen, het werd voor ons uit gezocht. Communicatie gaat per telefoon via vertaal.

We werden verrast met verse eieren van hun kippen.

Ook hadden ze een koe, we mochten van de verse melk proeven.

Toen we door muggen geprikt werden werd er gelijk gezorgd voor citronella kaarsen. Alles was hier werkelijk top

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Lilly in Beverino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Lilly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Lilly scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.