Géén boekingskosten

Aparthotel Punta San Martino

ItaliëLiguriëArenzano

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Punta San Martino voor je op een rij gezet:

3.6OnvoldoendeScore uit 41 reviews

3.6OnvoldoendeScore uit 41 reviews

Aparthotel info

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

45 Reviews over Punta San Martino

• 3Su10-08-2021

Ga hier niet heen.

Meteen een slecht gevoel bij binnenkomst. Prijs kwaliteit echt niet in verhouding. Zwembad gesloten en vieze gordijntjes rondom bed. Gelukkig konden we omboeken naar partnerhotel Grand Hotel Arenzano!

• 8Mirjam30-09-2018

Prachtige locatie

Prachtig uitzicht en kamers vrij oudmaar wel schoon

• 8Roelse04-08-2018

Ontbijten met prachtig uitzicht

Leuk hotel, gelegen op een heuvel met heerlijk zwembad en prachtig uitzicht over het haventje. Ontbijt is echt aan te raden. Om savonds uit eten te gaan kun je beter het gezellige dorpje ingaan, 1x bij hotel gegeten, maar was een tegenvaller. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Al met al goede prijs kwaliteit verhouding.

• 5J Eernst22-07-2017

Vergaande glorie

Een hotel met veel trappen en onlogische plattegrond. Niet alles is met de lift te bereiken. De bediening en de bedden zijn goed. Het ontbijtbuffet is geen 4 sterren waard.
    Het zwembad is net als de rest van het hotel aan een grondige opknapbeurt toe.

• 10Kaaskop07-10-2016

Prachtig

Dit is echt een prachtige bestemming met een heel gezellig Hotel en heel vriendelijk personeel. De hygiene en klantvriendelijkheid en de uitzicht is adembenenend: echt een aanrader! We komen met onze vrienden volgend jaar beslist nog weer terug.

• 8Jessica04-08-2016

Heel mooi !

Het hotel is mooi gelegen op een berg het nadeel daarvan is dat er weinig parkeer plek is. En als je naar het dropje wil je elke keer de berg af moet lopen (10 minuten +/-lopen) Wij hadden een kamer zonder balkon maar wel heel mooi uitzicht op zwembad en de zee. Het kleine ronden zwembad hadden we vaak voor ons alleen dus dat wel een fijne luxe. voor de kinderen is er een groot zwembad op de 4e verdieping. Matig wifi in de kamer. Veder was de kamer prima.Helaas konden wij niet zwemmen in zee maar dat zag er allemaal erg mooi uit wel moet je 30 euro betalen voor een bedje. Als je der berg na benden loop heb je erg leuk dorpje met veel leuke restaurantjes.

• 10Ilona04-08-2015

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Gezien de andere beoordelingen is het hotel al behoorlijk vernieuwd! Het is weliswaar wat aan de oude kant maar ze zijn druk bezig dit op te knappen. De centrale hal en de receptie zijn inmiddels al vernieuwd en zien er prachtig uit. Toen wij hier verbleven (hoogseizoen) waren beide zwembaden open. We hadden een mooie kamer met uitzicht over het dorpje Arenzano, helaas zonder balkon. Het hotel staat op een berg en ze hebben eenparige lift die je naar het dorp beneden brengt. Deze was tijdens ons verblijf defect en we werden gratis met een auto bij het dorp afgezet, dat is nog eens service!! Kamer was netjes en schoon, handdoeken werden dagelijks verwisseld! Dorpje is ook erg gezellig met meer dan voldoende eet en drink gelegenheden. Ontbijt in het hotel was prima, wel elke dag hetzelfde maar genoeg keus.

• 2Ivo10-06-2013

een tegenvaller

Hotel geen 4 waard, hoogstens 3. Had kamer met balkon en zeezicht, echter balkon zonder stoelen,en zicht op een dikke boom. Ontbijt was iedere morgen een verrassing. Ontbijt met ganse lijst van suplementen zoals warme chocomel (4 eur.) spiegel-of roerei (7 eur) spek met ei (9 eur). Restaurant niet proper en niet fris. Bezoek jaarlijks veel hotels, en ben snel tevreden, doch dit viel mij dik tegen. Een goede raad blijf er weg. Komt ook bijna geen volk meer.(meestal Italianen tijdens de weekends.)Heb touroperator reeds ingelicht dat ze beter dit hotel uit hun aanbod nemen.

• 8Fam Rost28-09-2011

Prima hotel met perfecte rustige ligging

Wij hebben genoten tijdens ons verblijf in dit hotel. Onze hotelkamer was ruim en voorzien van alle gemakken met rustgevend geluid van zee en dus uitzicht op zee. Vriendelijk personeel bij ontbijt ondanks einde van het seizoen. (1 wesp gespot) Zwembad was niet verwarmd maar lekker verkoelend na genoten te hebben op heerlijke ligbedden. Het grote zwembad was zoals gezegd vanaf 15-09 niet meer open maar na kijkje te hebben genomen zou dit niet ten nadele van dit hotel kunnen komen. Hotel is hard bezig met vernieuwingen. Receptie en hal laten niets te wensen over, onze kamer was ook opgeknapt. In 5 minuten beriek je via steile weg de haven en het centrum. Dat overigens in het naseizoen alleen in het weekend bruisend te noemen is. Punta San Martino is een prima hotel waar wij met veel genoegen aan terugdenken.

• 8Van Eylen27-08-2011

Rust gezocht en gevonden !

Het hotel is inderdaad al wat ouder en gerenoveerd. Wij waren echter best tevreden met onze kamer met een prachtig zicht op de baai. Alles was ook proper en er was geen lawaai te horen. Het ontbijt verloor wel van zijn waarde doordat er wespen bij het beleg konden. Er was echter keuze genoeg(broodjes,croissants, vers fruit, koffie, thee, fruitsap(?), muesli enz...) Het diner kon ook soms beter maar waar is dat niet zo. Alles werd ook mooi aan tafel opgediend. De zwembaden waren zeer goed en het was er rustig zonnen en zwemmen. Ook vandaar kon je genieten van prachtige vergezichten. Niet te vergeten de poolbar waar men lekkere cocktails kon drinken voor 6euro. Het personeel was overal vriendelijk en steeds in de weer. De wandelafstand tot het centrum en strand was amper 10' stappen. Voorzichtig zijn moet je overal, zeker in Italië. Voor sommige ouderen is dit misschien toch wat moeilijk. In Arenzano zelf is het wel druk door auto's en scooters.

Aparthotel Punta San Martino info

Entertainment

• SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)