Aparthotel Punta San Martino

Aparthotel
Aparthotel Punta San Martino
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Punta San Martino voor je op een rij gezet:

42 reviews over Aparthotel Punta San Martino in het Nederlands

Vergaande glorie

J Eernst
22-7-2017

Een hotel met veel trappen en onlogische plattegrond. Niet alles is met de lift te bereiken.

De bediening en de bedden zijn goed. Het ontbijtbuffet is geen 4 sterren waard.

Het zwembad is net als de rest van het hotel aan een grondige opknapbeurt toe.

Oude reviews (archief)

Prachtig

Kaaskop
7-10-2016

Dit is echt een prachtige bestemming met een heel gezellig Hotel en heel vriendelijk personeel. De hygiene en klantvriendelijkheid en de uitzicht is adembenenend: echt een aanrader!

We komen met onze vrienden volgend jaar beslist nog weer terug.

Heel mooi !

Jessica
4-8-2016

Het hotel is mooi gelegen op een berg het nadeel daarvan is dat er weinig parkeer plek is. En als je naar het dropje wil je elke keer de berg af moet lopen (10 minuten +/-lopen) Wij hadden een kamer zonder balkon maar wel heel mooi uitzicht op zwembad en de zee. Het kleine ronden zwembad hadden we vaak voor ons alleen dus dat wel een fijne luxe. voor de kinderen is er een groot zwembad op de 4e verdieping. Matig wifi in de kamer. Veder was de kamer prima.Helaas konden wij niet zwemmen in zee maar dat zag er allemaal erg mooi uit wel moet je 30 euro betalen voor een bedje. Als je der berg na benden loop heb je erg leuk dorpje met veel leuke restaurantjes.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Ilona
4-8-2015

Gezien de andere beoordelingen is het hotel al behoorlijk vernieuwd! Het is weliswaar wat aan de oude kant maar ze zijn druk bezig dit op te knappen. De centrale hal en de receptie zijn inmiddels al vernieuwd en zien er prachtig uit. Toen wij hier verbleven (hoogseizoen) waren beide zwembaden open. We hadden een mooie kamer met uitzicht over het dorpje Arenzano, helaas zonder balkon. Het hotel staat op een berg en ze hebben eenparige lift die je naar het dorp beneden brengt. Deze was tijdens ons verblijf defect en we werden gratis met een auto bij het dorp afgezet, dat is nog eens service!! Kamer was netjes en schoon, handdoeken werden dagelijks verwisseld! Dorpje is ook erg gezellig met meer dan voldoende eet en drink gelegenheden. Ontbijt in het hotel was prima, wel elke dag hetzelfde maar genoeg keus.

een tegenvaller

Ivo
10-6-2013

Hotel geen 4 * waard, hoogstens 3*. Had kamer met balkon en zeezicht, echter balkon zonder stoelen,en zicht op een dikke boom. Ontbijt was iedere morgen een verrassing. Ontbijt met ganse lijst van suplementen zoals warme chocomel (4 eur.) spiegel-of roerei (7 eur) spek met ei (9 eur).

Restaurant niet proper en niet fris. Bezoek jaarlijks veel hotels, en ben snel tevreden, doch dit viel mij dik tegen. Een goede raad blijf er weg. Komt ook bijna geen volk meer.(meestal Italianen tijdens de weekends.)Heb touroperator reeds ingelicht dat ze beter dit hotel uit hun aanbod nemen.

Prima hotel met perfecte rustige ligging

Fam Rost
28-9-2011

Wij hebben genoten tijdens ons verblijf in dit hotel. Onze hotelkamer was ruim en voorzien van alle gemakken met rustgevend geluid van zee en dus uitzicht op zee. Vriendelijk personeel bij ontbijt ondanks einde van het seizoen. (1 wesp gespot) Zwembad was niet verwarmd maar lekker verkoelend na genoten te hebben op heerlijke ligbedden.

Het grote zwembad was zoals gezegd vanaf 15-09 niet meer open maar na kijkje te hebben genomen zou dit niet ten nadele van dit hotel kunnen komen.

Hotel is hard bezig met vernieuwingen. Receptie en hal laten niets te wensen over, onze kamer was ook opgeknapt.

In 5 minuten beriek je via steile weg de haven en het centrum. Dat overigens in het naseizoen alleen in het weekend bruisend te noemen is.

Punta San Martino is een prima hotel waar wij met veel genoegen aan terugdenken.

Rust gezocht en gevonden !

Van Eylen
27-8-2011

Het hotel is inderdaad al wat ouder en gerenoveerd. Wij waren echter best tevreden met onze kamer met een prachtig zicht op de baai. Alles was ook proper en er was geen lawaai te horen. Het ontbijt verloor wel van zijn waarde doordat er wespen bij het beleg konden. Er was echter keuze genoeg(broodjes,croissants, vers fruit, koffie, thee, fruitsap(?), muesli enz...) Het diner kon ook soms beter maar waar is dat niet zo. Alles werd ook mooi aan tafel opgediend. De zwembaden waren zeer goed en het was er rustig zonnen en zwemmen. Ook vandaar kon je genieten van prachtige vergezichten. Niet te vergeten de poolbar waar men lekkere cocktails kon drinken voor 6euro. Het personeel was overal vriendelijk en steeds in de weer. De wandelafstand tot het centrum en strand was amper 10' stappen. Voorzichtig zijn moet je overal, zeker in Italië. Voor sommige ouderen is dit misschien toch wat moeilijk. In Arenzano zelf is het wel druk door auto's en scooters.

Tegenvaller!

Davy
24-8-2011

Wat een aantal relax dagen zouden moeten worden, begon met een enorme domper! We hadden een superieur kamer met balkon en zeezicht geboekt. De kamer was echt zeer eenvoudig en van het zeezicht was nauwelijks sprake. Het uitzicht was een enorme struik, waardoor er geen zeezicht was!

Het ontbijt was niet goed! Wat koude melk moest zijn, was gewoon lauwe / warme melk en het beleg was een goede voedingsbron voor vele wespen!

Een bezoekje aan het strand kost maar liefst € 35 per peroon! Belachelijk, aangezien we al genoeg betalen voor het hotel!

Het zwembad was goed, het leek wel een privézwembad met eigen ligbedden.

Volgend jaar voor ons geen Punta San Martino meer!

Definitieve afrader!

Fam. Mol
8-8-2011

Dit hotel maakt een verwaarloosde indruk. Onvriendelijk personeel die gebrekkig Engels spreken. Veel trapjes en de lift die al weken kapot is. 2 zwembaden waarvan 1 publiek. Plastic stoelen en compleet sfeerloos. Kwaliteit van diner en ontbijt ver onder de maat. Hotel ligt op loopafstand van het centrum maar dan moet je wel over de weg met gevaar voor eigen leven. Dus altijd de auto pakken die je daarna met moeite kwijt kan op het kleine parkeerplaatsje. Wij hadden hier 11 nachten geboekt en zijn na 3 nachten vertrokken.

Vuil, geloof de foto's van de website niet, verhouderd, je eet koud, ontbijt is niks waar, op 6 nachten 5 nachten vol met bussen. Helemaal niet rustig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Punta San Martino in Arenzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Punta San Martino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Punta San Martino scoort een 6.86 uit 10 op basis van 42 reviews.