Camping Caravanpark la Vesima

Camping Caravanpark la Vesima
5,9

11 reviews over Camping Caravanpark la Vesima in het Nederlands

Achterstallig Sanitair, Coco Sweet was top.

Leonie & Joeri,
2-8-2018

Wij hebben een Coco Sweet gehuurd, erg fijne manier van kamperen (glamping). Handige ''tent'' met ingericht terrasje, goed bed en een keukentje waar een waterkoker, koelkast (met vries vakje) en een magnetron aanwezig is.

Wij vonden de Market/Restaurant niet veel. Hing totaal geen sfeer. De bar was opgeknapt maar nu de rest nog van het gebouw..

De bar bij het strand daar in tegen maakte héél veel goed! Super vriendelijke man die je graag verwend met (gratis) hapjes en lekkere muziek.

Sanitair gebouw mag wat ons betreft wel een opknap beurt gebruiken en wat meer toiletpotten krijgen met bril (?). Waren veel hurk WC's.. En beetje jammer dat je moet betalen voor een 4 min durende warme douche.

We hadden wat problemen met onze bankpassen maar ze waren erg schappelijk dat we een dag later (na aankomst) mochten betalen, zodat we het konden uitzoeken.

Wij hadden 's nachts alleen last van de goederen trein, personen trein viel reuze mee.

Vreselijk!! Nooit meer!

Ploeg
28-8-2016

Deze camping is echt van het ergste soort! Wij waren op doorreis en kwamen uit op deze camping. Het was maar voor 1 nacht dus voorruit. Nou na 1 uur hadden we al spijt. We kregen een plek naast de muur met uitzicht op de zee, maar met het spoor ertussen. Vreselijk! Om het half uur raadde de trein voorbij en schudde de hele camper. Eten in het restaurant was werkelijk afschuwelijk. Het vlees leek wel een stuk leer, binnen een half uur waren we binnen ..gegeten..en weer naar buiten. Kortom ga hier niet naar toe!

Afschuwelijk!

W & M
1-7-2016

Helemaal niks was goed, haringen in een ton. Slechte stroomvoorziening. Niet eerder weg mogen dan 8uur 's morgens. Sanitair slecht! Zou nooit maar dan ook nooit iemand aanraden om daar te gaan staan. 1 nacht was al verschrikkelijk!

Hel op Aarde

Andre Mooij
22-4-2014

La Vesima moet wel een Italiaans synoniem voor de Hel zijn! Op doorreis hebben wij 1 dag doorgebracht in deze Hel. Supervies, slechte locatie en een valse beheerder. Gewoon links laten liggen en doorrijden naar de volgende camping is mijn devies voor de medereizigers. Zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt.

Wij waren op doorreis naar San Vinzenzo en zijn hier beland afgrijselijk heel klein plekje konden amper zitten.Het eten in het restaurant was verschrikkelijk dacht neem maar patatje daar kan je weinig aan verpesten helaas zelfs dat was niet te eten ongelooflijk bovendien keek je tegen een muur aan en stonden er paar verlepte planten.Nooit naar toe gaan!!!

De camping ligt tussen de treinrails en drukke weg en ook nog een snelweg hoog boven de camping.

Strand is een rommelige klein strookje keien.

Voor 1 nacht 30 euro is echt te gek voor woorden.

Kom hier nooit meer.

Absoluut geen aanrader

GerbenLynn
16-7-2013

Deze camping is echt verschrikkelijk. De plaatjes van de site komen niet overeen met de werkelijkheid. De camping ligt tussen de trein rails en de drukke weg in. Het was voor ons 2e met alleen een tent en zonder auto, 30 euro om te overnachten. Absoluut het geld niet waard. Niet naar toe gaan dus!!!

Nee

André
21-6-2013

Na een dag rijden waren we het zat. Ondanks dat de camping verboden is voor honden mochten we één nacht blijven. Wel helemaal vooraan, naast de receptie (en de weg). Veel vaste plaatsen en ik begrijp niet wat die mensen eraan vinden. Veel verkeerslawaai, restaurant en strand dus verboden voor honden. In restaurantje op 10 minuten lopen mosselen gegeten die ik in Nederland had laten staan. Tegen alle verwachtingen in niet ziek geworden. Positief: goed internet en eerste uur gratis. Zaten dus al ruim voor 9 uur in de camper op weg naar onze volgende bestemming...

Vreselijke ongezellige camping

Paula
31-12-2012

De eigenaar is bits en super onvriendelijk; kregen een plekje (pm 20 m2) naast betonnen muur en tussen 2 bomen; een luifel kon er niet meer aan; tafel en stoelen moesten we op het plein er voor zetten en de auto op de parkeerplaats achter de 2e slagboom. De "beach" is een rommelig zwart keienstrand met uitzicht op vervallen achterkanten van onbewoonde huizen. De snelweg raast hoog boven de camping,dus veel lawaai en voor 1 nacht 30 E is belachelijk in sept. We komen hier beslist nooit meer.

Nooooooooit meer!

Yvonne Hiep
17-7-2011

Ik zeg: snel doorrijden! Op deze camping sta je hutje-mutje bovenop elkaar gestapeld. Ookal vraag je & betaal je extra voor een zogenaamde ruime plek...nog sta je bovenop je buren. Het sanitair is schoon, maar daar is alles bij gezegd. Het enige leuke is het barretje bij de zee, waar een speeltuintje naast is. Verder is hier niks te beleven. Ik krijg het nog spaans benauwd als ik aan de nacht denk die ik daar heb doorgebracht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caravanpark la Vesima in Arenzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caravanpark la Vesima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.