Camping Caravanpark la Vesima

Onvoldoende

10 reviews over Camping Caravanpark la Vesima in het Nederlands

Vreselijk!! Nooit meer!

Ploeg, 28-8-2016

Deze camping is echt van het ergste soort! Wij waren op doorreis en kwamen uit op deze camping. Het was maar voor 1 nacht dus voorruit. Nou na 1 uur hadden we al spijt. We kregen een plek naast de muur met uitzicht op de zee, maar met het spoor ertussen. Vreselijk! Om het half uur raadde de trein voorbij en schudde de hele camper. Eten in het restaurant was werkelijk afschuwelijk. Het vlees leek wel een stuk leer, binnen een half uur waren we binnen ..gegeten..en weer naar buiten. Kortom ga hier niet naar toe!

Afschuwelijk!

W & M, 1-7-2016

Helemaal niks was goed, haringen in een ton. Slechte stroomvoorziening. Niet eerder weg mogen dan 8uur 's morgens. Sanitair slecht! Zou nooit maar dan ook nooit iemand aanraden om daar te gaan staan. 1 nacht was al verschrikkelijk!

Hel op Aarde

Andre Mooij, 22-4-2014

La Vesima moet wel een Italiaans synoniem voor de Hel zijn! Op doorreis hebben wij 1 dag doorgebracht in deze Hel. Supervies, slechte locatie en een valse beheerder. Gewoon links laten liggen en doorrijden naar de volgende camping is mijn devies voor de medereizigers. Zo slecht heb ik het nog nooit meegemaakt.

Wij waren op doorreis naar San Vinzenzo en zijn hier beland afgrijselijk heel klein plekje konden amper zitten.Het eten in het restaurant was verschrikkelijk dacht neem maar patatje daar kan je weinig aan verpesten helaas zelfs dat was niet te eten ongelooflijk bovendien keek je tegen een muur aan en stonden er paar verlepte planten.Nooit naar toe gaan!!!

De camping ligt tussen de treinrails en drukke weg en ook nog een snelweg hoog boven de camping.

Strand is een rommelige klein strookje keien.

Voor 1 nacht 30 euro is echt te gek voor woorden.

Kom hier nooit meer.

Absoluut geen aanrader

GerbenLynn, 16-7-2013

Deze camping is echt verschrikkelijk. De plaatjes van de site komen niet overeen met de werkelijkheid. De camping ligt tussen de trein rails en de drukke weg in. Het was voor ons 2e met alleen een tent en zonder auto, 30 euro om te overnachten. Absoluut het geld niet waard. Niet naar toe gaan dus!!!

Nee

André, 21-6-2013

Na een dag rijden waren we het zat. Ondanks dat de camping verboden is voor honden mochten we één nacht blijven. Wel helemaal vooraan, naast de receptie (en de weg). Veel vaste plaatsen en ik begrijp niet wat die mensen eraan vinden. Veel verkeerslawaai, restaurant en strand dus verboden voor honden. In restaurantje op 10 minuten lopen mosselen gegeten die ik in Nederland had laten staan. Tegen alle verwachtingen in niet ziek geworden. Positief: goed internet en eerste uur gratis. Zaten dus al ruim voor 9 uur in de camper op weg naar onze volgende bestemming...

Vreselijke ongezellige camping

Paula, 31-12-2012

De eigenaar is bits en super onvriendelijk; kregen een plekje (pm 20 m2) naast betonnen muur en tussen 2 bomen; een luifel kon er niet meer aan; tafel en stoelen moesten we op het plein er voor zetten en de auto op de parkeerplaats achter de 2e slagboom. De "beach" is een rommelig zwart keienstrand met uitzicht op vervallen achterkanten van onbewoonde huizen. De snelweg raast hoog boven de camping,dus veel lawaai en voor 1 nacht 30 E is belachelijk in sept. We komen hier beslist nooit meer.

Nooooooooit meer!

Yvonne Hiep, 17-7-2011

Ik zeg: snel doorrijden! Op deze camping sta je hutje-mutje bovenop elkaar gestapeld. Ookal vraag je & betaal je extra voor een zogenaamde ruime plek...nog sta je bovenop je buren. Het sanitair is schoon, maar daar is alles bij gezegd. Het enige leuke is het barretje bij de zee, waar een speeltuintje naast is. Verder is hier niks te beleven. Ik krijg het nog spaans benauwd als ik aan de nacht denk die ik daar heb doorgebracht.

Vreselijke camping

Fam. van Cooten, 25-1-2010

Wij hebben deze camping op heen en terugreis voor de ferry Genua-Bastia bezocht. Daarvoor ideaal, want je kan 24 uur per dag vertrekken en tot 24.00 uur aankomen. Van de Camping ben je in een klein half uur bij de ferry (incl. verkeersdrukte 's morgens).

De camping zelf is vreselijk. Kleine plaatsen, dicht op drukke weg (hele nacht scheurende motoren), vervelende Italiaanse kinderen (vd vaste staanplaatsen).

Verder is de camping exorbitant duur. Ze weten waarschijnlijk dat de ferrygangers toch wel komen...

Leuk is wel het zwarte kiezelstrand. Kan je na de reis even lekker zwemmen.

Afijn, alleen bezoeken als je met de ferry vroeg weg moet en maar voor 1 nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Caravanpark la Vesima in Arenzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Caravanpark la Vesima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Caravanpark la Vesima scoort een 2.89 uit 10 op basis van 19 reviews.