Sorteren

Reviews over Arenzano

Leuke rustige plaats.

Patrick
    8-5-2016

Zandvoort aan zee, maar dan met bergen op de achtergrond en met een wat steniger en donker zandstrand. Ook weinig openbaar strand.

Wel een leuke boulevard met wat aardige kiosken.

De heuvel bij Arenzano langs de weg naar Genua lijkt instabiel. Zowel weg als strand zijn daar afgesloten.

Gezellig dorp

Ilona
    4-8-2015
    Familiebestemming met een gezellige boulevard! Geen uitgaansgelegenheden voor later op de avond. Wel meer dan voldoende eet en drinkgelegenheden. Tip: ga eten bij 'ristorante pizzeria gino' naast de café roma bar (oranje gevel en logo). Het ziet er op het eerste gezicht niet heel gezellig uit maar hier eten de Italianen zelf ook, dat genoeg! Goede kwaliteit en niet duur!! Het dorpje heeft een treinstation waardoor je makkelijk de omgeving kunt verkennen, een dagje genua is een aanrader! Vooral het sea life in genua!
Arenzano scoort een 5,3 uit 10, op basis van 18 reviews