ItaliëLiguriëArcolaBed & Breakfasts ArcolaBed & Breakfast Luci Sul Golfo La Spezia

Bed & Breakfast Luci Sul Golfo La Spezia

ItaliëLiguriëArcola

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Luci Sul Golfo La Spezia voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

0Tonen op kaart

3 Reviews over Luci Sul Golfo La Spezia

• 9Frank29-08-2013

Uitmuntende gastvrijheid, zeer aangename uitbaters

Een warme ontvangst kondigde een perfect verblijf aan. Maurizio & Paola spreken vooral Italiaans, wij niet, maar we verstonden mekaar opperbest. Het huis zelf is prachtig, vol kleine details zowel binnen als buiten. Het heeft meerdere terassen en een mooie tuin. De ligging is idyllisch tegen de heuvel, waardoor het zelfs bij zeer warme temperaturen 's avonds aangenaam afkoelt. Kamers niet heel groot maar wel voldoende, 's avonds kan je met een flesje wijn afkoelen op je terras bij de ondergaande zon... Lekker ontbijt ook, je voelt continu dat ze hun uiterste best doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ideaal gelegen om Cinqueterre te verkennen, maar ook minder gekende plaatsjes. Bvb Sarzano, een ontdekking voor ons, was rustig, mooi en zéér gezellig.. Hun dochter Monica had op voorhand ook praktische uitleg gegeven bij het plannen van onze trips. Misschien dat we ooit nog terugkeren voor de pracht van Cinqueterre, maar heel zeker dat we wel nog bij Luci Sul Golfo logeren.

• 10masterkars13-07-2011

Great place!

We've been twice to Italy on our holiday, but this was the first time we've been to the west side of Italy.

It was outstanding, especially Cinque Terre was very beautiful. We've seen it twice in one week, once by motorbike (so great!) and once by boat.

From here you can go to all the nice places this side of Italy has got. Don't forget to eat at 'Panzallegra', their own restaurant in Sarzana.

• 10MirandavE11-07-2011

Heerlijk vertoeven!

B & B Luci Sul Golfo ligt boven in de heuvels van La Spezia en is een ideale plek om vandaar uit de omgeving te verkennen. Het huis is erg mooi, de kamers en badkamers zijn schoon en leuk ingericht. Vanaf het huis heb je een mooi uitzicht op de haven van La Spezia. De tuin is prachtig aangelegd, je hebt overals zitjes en als je van dieren houdt zit je helemaal goed want ze hebben 2 lieve boxers en een pony. Maurizio, Paola en Monica (dochter) zijn hele gastvrije en erg lieve mensen, ze werken hard voor hun plekje en doen er alles voor om het je naar de zin te maken. Monica praat als enige een beetje engels maar Paola doet ook erg haar best. Het ontbijt op het terras of in de tuin was elke dag weer een feest! Ook het eten in hun eigen restaurant 'Panzallegra' in Sarzana was erg lekker. Voor de motorrijders onder ons, je kunt hier geweldig rijden, vooral langs de kust was het onbeschrijfelijk mooi. (zie foto's) Luci Sul Golfo is echt een aanrader, wij komen zeker terug!

Bed & Breakfast Luci Sul Golfo La Spezia info

Veilig betalen met