Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sette Archi voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

17 Reviews over Sette Archi

• 8Wiljan24-05-2013

Vriendelijk familie hotel

Wij verbleven drie nachten in hotel Sette Archi. Het heeft meer weg van een Bread & Breakfast dan van een hotel. Dit komt mede doordat het hotel gerund wordt door een uiterst vriendelijke familie die er alles aan doet om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het hotel doet wat rommelig aan maar de kamers zijn schoon. Het diner is goed en zoals al eerder beschreven doet de eigenaar-kok (Roberto) er alles aan om een zo lekker mogelijk diner voor te schotelen. Laat je maar verrassen. Het ontbijt is matig. Stukjes brood die wel vers waren maar verder stelde het ontbijt weinig voor. Geen eitje te bekennen. Het is mooi gelegen op het einde van de boulevard maar in de tijd dat wij er waren, half mei, was er weinig leven en waren de paar restaurants in het dorp leeg. In de zomer zal het er ongetwijfeld drukker en gezelliger zijn.

• 8Gijs en Erna22-10-2012

Italiaans familie hotel

Hotel Sette Archi is een typisch Italiaans familie hotel met de gebruikelijke kleine kamers en zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Onze kamer had een mooi balkon dat uitzicht gaf over de jachthaven en baai. De kamer werd dagelijks schoongemaakt. Het voornamelijk zoete ontbijt was goed. De eigenaar/kok maakte iedere avond van het diner een feestje, deze man is een culinaire tovenaar die trots is op zijn creaties en dit met zijn gasten deelt. Het dorp is autovrij wat inhoud dat er geen verkeerslawaai is, maar ook dat de dichtstbijzijnde parkeergelegenheid zich op minimaal 100 meter afstand van het hotel bevindt. Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

• 8A&A01-01-2012

Mooie plek

Op een mooie plek gelegen. Zeer rustig, zeker in de maand september. Parkeren zonder problemen achter het hotel (parkeren alleen in de blauwe lijnen). In het dorp is haast niks te beleven: je loopt zo in en uit. Het strand ligt op een paar minuten lopen van het hotel vandaan. We zijn er slechts een paar keer geweest. Het zwembad in de tuin maakt veel goed, hoor!
    We hadden halfpension geboekt en kwamen niks te kort. Veel vis en pasta. De prijzen voor alle soorten drank, zijn zeer betaalbaar. Op onze laatste avond hebben we een fles champagne aangeboden gekregen. Geweldig! Ga eens op stap in die prachtige omgeving: er is zo veel te zien en beleven!!! Pisa, Luca, Rapallo, Portofino, Lerici, Portovenere en Cinque Terre zijn fantastisch!

• 8José27-07-2011

heerlijke plek en prima uitvalsbasis

heerlijke plek prachtige ligging en prima uitvalsbasis!

• 8Hans J04-10-2010

Lekker nazomeren

We kunnen dit hotel zeker aanbevelen. Door de week heerlijk rustig, in het weekend levendig op zijn Italiaans. Het dorpje stelt niet veel voor, maar vanaf het terrasje voor het hotel kun je een goede voorstelling krijgen van het leven hier. Goede uitvalsbasis voor trips naar de toeristische plekken, zoals Cinque Terre (alleen parkeerplen zoeken bij het station in La Spezia valt niet mee), Lucca, Pisa. Maar ook lekker wandelen direct in het natuurpark achter het hotel of strandjes van Lerici of San Terenzo zijn vlak in de buurt. Ontbijt was goed, diner fantastisch voor viseters (veel variatie). Als je niet van vis houdt is het diner wat magertjes. Maar wel afwisselend. Kamers zijn niet luxe of comfortabel, maar voldoen (zeker gezien de prijs). Een aanrader, zeker gezien de sfeer die er heerst (ongedwongen en relaxed).

• 8Robert Weissman04-08-2010

Super hotel voor volwassenen, voor kinderen minder

Wat een geweldige locatie, kamer met dakterras en uitzicht op de jachthaven( Kost iets meer maar is het dubbel en dwars waard) en de marmer groeven. Super relaxte sfeer en prijzen zijn erg netjes!!!!! LET OP!!!! parkeren is wel een drama gaat u 's avonds weg dan kunt u echt nergens meer parkeren tot een uur of 1!!!! in het weekend is het nog 2 x erger!!! Is ook echt het enige minpunt

• 8jbrouns27-07-2010

Mooie ligging direct aan de haven

Het hotel ligt direct aan de haven, wij hadden een prachtig uitzicht aan de voorkant. Het centrum van Bocca di Magra is autoloos, parkeren kan aan de rand van het dorp op een parkeerterrein. Via het hotel konden wij hier een meerddagenkaart voor kopen. Het eten was lekker, maar de bediening was vaak redelijk gehaast. De kamers waren goed.

• 9w. schut30-06-2009

Geweldig italiaans hotel

ligging, personeel, netheid is super. Kamer aan de kleine kant maar hoort bij knus hotel. Eten is heerlijk italiaans in 1 woord: het was geweldig en wij gaan daar zeker weer eens heen.

• 8L. Tadema27-04-2009

Sfeervol, rustig hotel

Dit hotel wordt geleid door twee zussen. De kamers zijn mooi ingericht en aan de zeekant heb je prachtig uitzicht over de jachthaven en baai. Je loopt in twee minuten naar zee/strand (waterschoenen meenemen!). Bocca is rustig, maar gezellig, veel Italianen.

• 8M.E.H. Behrend-Lokker29-09-2008

Helaas niet voor herhaling vatbaar...

Zoals al eerder gezegd ligt het hotel erg mooi aan de jachthaven. Vanuit de hotelkamer heb je een schitterend uitzicht op de Apennijnen! Helaas werden we door de eigenaresse ontvangen in haar joggingpak..niet echt een warm welkom. Eten was echt niet goed, erg jammer. Ik had dit eerder gecontroleerd op Zoover, maar ik had de recensies niet echt serieus genomen, hier heb ik dus van geleerd. Service was middelmatig, dit omdat de bediening erg chagrijnig was. Wellicht omdat we aan het einde van het seizoen hadden geboekt. Als de bediening en de kok beter hun best hadden gedaan hadden we dit hotel zeker nog een keer geboekt.

Hotel Sette Archi info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Strand0.1 km