Camping River Village (Glamping)

Camping River Village (Glamping)
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor River Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

192 reviews over Camping River Village (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie camping. slechte accomodatie/verhuurder.

C. van Es
20-8-2018

Hier in augustus dit jaar geweest en een stacaravan gehuurd via een touroperator. Deze hebben de optie om bij reservering te kiezen voor een rustige plaats ver van voorzieningen. Dit is dus volgens hun op 5 meter afstand van het zwembad en de animatie. Deze herrie begint om 10 uur en gaat met een pauze van een uur door tot middernacht. Heerlijk rustig dus. Volgens alle sites kun je hier prima vissen. Dat ging dus ook niet op. De gehele waterkant ligt vol met boten van mensen die het echt niet leuk vinden als je daar met je hengeltje komt staan. Hierdoor is het beloofde zwemmen in de rivier ook niet mogelijk en het zwembad sluit om 19.00uur. De sta caravan viel bijna van ellende uit elkaar. De kast deurtjes hingen los. De voordeur sloot niet af en het diepvries vak van de koelkast vroor absoluut niet.

Geweldige camping als je een hele dag de takke herrie kunt verdragen. Geen goede camping om tot rust te komen en een boek te lezen.

Prima uitvalsbasis voor 5 Terre

Joost Wee
25-7-2018

De camping ligt verscholen in het riet naast een jachthaven. Lastig te vinden en de weggetjes er naartoe zijn krap en je wilt geen tegenliggers tegenkomen...;-) De tent die wij hadden gehuurd met toilet, douche en veranda voldeed prima. Je kunt er prima in koken en fijn in douchen. Ze zijn wat oud en niet alle luikjes kunnen open. De bedjes zijn veel te klein en te smal voor mij (1.85m en normaal postuur) dus ik kon niet gezellig naast mijn vrouw slapen. De voorzieningen als toiletgebouw hebben wij niet gebruikt, maar die zagen er redelijk oke uit. Supermarktje veel te duur, ga alstublieft naar de LIDL in Sarzana want je wordt opgelicht. Ook de Carrefour in Ameglia is een prijzige winkel. De pizza's op de camping zijn prima en goed, en niet duur. Het restaurant is redelijk en ook niet zo prijzig, koffie weer erg goedkoop, maar dat is overal in Italie. Zwembaden goed en vrij groot, maar je hebt wel een badmuts nodig.

It ken net

R. Hendriks
22-6-2018

Aanrijdroute naar de camping smal maar te doen. Receptie op zich ook prima.

Het sanitair daarentegen voor de staanplaatsen die verdienen echter een dikke onvoldoende! Achterin bij de grotere staanplaatsen is het sanitair iets beter maar nog steeds geen voldoende.

Waar de hoge cijfers vandaan komen op deze site kan ik niet inschatten maar dat moet zo zijn dat deze mensen een stacaravan hebben gehuurd.

Camping leent zich uitstekend als uitvalbasis naar Cincque Terre.

Grote staanplaatsen met gras zijn uitstekend.

Vacanceselect

Super mooie camping in de natuur

Roud Van Veldhuinzer
7-5-2018

Kleine camping erg mooi netjes en rustig.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is super. Mooie zwembad voor jong en oud, met leuke animatie. We hebben een boottocht gehad bij de 5 dorpjes. En dit was een goed uitpunt. Heerlijke vakantie.

Prima camping als uitvalsbasis

Postmanator
2-9-2017

Prima kleine camping. Goed te gebruiken als uitvalsbasis voor excursies die hier gemaakt kunnen worden.

Heel vriendelijk personeel. Afval wordt meerdere keren per dag geleegd. Zaten zelf in een mobile home, dus staat van het sanitair weet ik niet. Klein winkeltje voor het broodnodige. Supermarkten in de omgeving, zoals een Carrefour Express in Ameglia. Simpel restaurant met prima pizza's. Zwembad niet spectaculair, maar je kan er prima in afkoelen. Excursiemogelijkheden naar Pisa, lucca, la spezia en Cinque Terra. Per boot ( wat wij hebben gedaan), 35 euro p.p. Of per trein, 16 euro p.p.

Drie man naar Lucca met de trein, kost maar 50 euro voor een retour.

Mooie camping met discoklanken

M. van Kuik
13-8-2017

Mooie plek in mooie omgeving. Alleen jammer dat er 's avonds laat en in het weekend ook overdag harde muziek en feestgedruis klonken.

Fijne, rustige vakantie.

Nelly
1-7-2017

We hebben een mobilhome gehuurd van touroperator.

Dit was prima.

Alles erop en eraan.

Met onze zoon van anderhalf was het fijn dat kinderbed en kinderstoel aanwezig waren.

De camping is prima, wel wat afgelegen maar gingen er zelf regelmatig op uit om iets te ondernemen.

Zwembad ging net open toen wij er waren, dat was erg fijn.

Het is ongeveer 10 min lopen naar het strand.

Strand en zee is heerlijk.

Mooie omgeving

Marja
29-9-2016

Wij huurden een lodgetent op de camping en die stond echt midden tussen de bomen dus lekker veel schaduw. Nadeel is dan weer dat je nooit eens van je weg kunt kijken, zelfs de lucht was amper te zien.

De weg naar de camping is echt slecht, heel erg smal, vol gaten en kuilen, de eerste keer vraag je je af waar je toch terecht komt.

Ontvangst was efficiënt en vriendelijk. Camping goed onderhouden maar de huuraccomodaties staan erg dicht op elkaar. Onze tent was redelijk schoon.

De directe omgeving van de camping is niet super maar als je wat verder rijdt kom je op schitterende plekjes, zoals o.a. Portovenere, Montemarcello, Carrara en Lucca

Afgelegen camping

Marion
18-9-2016

Je kunt kiezen uit drie soorten standplaatsen. Dat is prettig. De plaatsen zijn half in de schaduw, maar je hebt genoeg mogelijkheden om in de zon te zitten. Heerlijk zwembad waar je wel een badmuts moet dragen. Water is heerlijk en er wordt gewaakt over de hygiëne door af en toe te checken of de waterkwaliteit nog goed is. Wifi is zeer slecht. We waren hier twee weken en vanaf dag 1 beloofde ze verbetering, tot op de dag van vertrek was er geen goede wifi, ook niet bij de receptie. Campingwinkel is uitgebreid en je kon er elke dag vers brood kopen. Prijzen zijn normaal. Het restaurant is van prima kwaliteit en het eten goed. Pizza's waren heerlijk en niet duur. Mooie uitvalsbasis voor het noorden van Toscane. Personeel bij receptie, zwembad, winkel en restaurant zijn vriendelijk en hulpvaardig, spreken goed Engels.

Geen bijzondere camping

Tamara S.
15-9-2016

We kwamen hier rond de middag aan, en de receptie bleek de gehele dag open, wat in Italië niet altijd is. Op de plaatsen aan het grote veld waren veel plekken leeg, vreemd genoeg, waren die allemaal 'gereserveerd' ( in de 2 weken die wij er waren, zijn meerdere plekken leeg gebleven..) De auto moesten we op de parkeerplaats achter de camping zetten, maar dat stoorde niet, enkel de mensen die zich daar niet aan hielden, stoorden eigenlijk! Bij aankomst werden onze kinderen direct gevraagd om met een water-spel mee te doen, voor hen was er volop te doen! Het sanitair is matig, ik heb maar 1 keer een warme douche gehad. De animatie s'avonds was Enorm luidruchtig, dronken italiaanse jongeren die veel lawaai maakten en werd er speelgoed van onze kinderen gestolen, helaas werd hier bij de receptie niet serieus op gereageerd, het interesseerde ze niet. Gelukkig was het niet enkel kommer en kwel, de omgeving is fantastisch en de kinderen waren blij met de andere nederlandse jeugd. Wel een fijne vakantie gehad, maar hier komen we niet meer terug!

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping River Village (Glamping) in Ameglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping River Village (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.