Camping River Village (Glamping)

Camping River Village (Glamping)stersterster

6.3Voldoende

Italië, Ligurië, Ameglia

6.3Voldoende

• 6.9Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor River Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

River Village Resort ligt aan de jachthaven. De zwembaden zijn hier fijn en ook het restaurant is goed. Kinderen worden hier tot aan middernacht vermaakt door de animatie. Tieners ontmoeten elkaar ’s avonds. Er is ook een fitness. De camping is een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes. Binnen een uur sta je in Cinque Terre.

216 reviews over Camping River Village (Glamping)

• 2019
    7Herma30-10-2019

Leuke levendige camping

N.a.v. de reviews met zeer gemengde gevoelen deze camping voor 4 dagen geboekt. We wilden Portovenerre en Cinque Terre vanaf deze kant bezoeken. Levendige camping waar bij rondom en achter het zwembad de activiteiten plaats vinden. Veel kinderen en jongelui. Div. Nationaliteiten. Onze tieners vonden gelijk aansluiting rondom het zwembad. Animatie team heel enthousiast en proberen iedereen op leuke wijze te betrekken. Er is geregeld bezoek maar niet als bezwaarlijk ervaren op onze kampeerplaats. Prachtige kampeerplaatsen met grasmat. Wij hebben het naar ons zin gehad en vonden het jammer dat we weer verder moesten. Sanitair is wel een dingetje hoe het er uitziet. Qua prijsverhouding kan dit absoluut niet. Werd verder schoon gehouden, wc prima, douches prima maar kunnen ruimer. Geen warm water voor de afwas. Wij willen best nog eens terug, omgeving erg mooi. Paar km vanaf zee. Camping ligt wat achteraf maar vonden wij prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 1Van guppelstijn23-08-2019

Nooit meer, vies & onhygiënisch

Slecht sanitair, word maar 1 keer schoongemaakt per dag. Is aan vervanging toe. In de douche vielen de douchekoppen eraf. Helemaal onder de kalk. Licht deed het niet. Geen warm water.

Zwembad is aan vervanging toe, veel kapotte tegels erin. De ondergrond is bobbelig doordat de mat niet goed meer is en er gaten inzitten.

Receptie zegt dat de camping vol is, terwijl we uiteindelijk op plek bij onze reisgenoten hebben gestaan die er een dag eerder waren. 5 dagen hadden we gepland, werden er door de camping 3. En in die tijd was het hele veld leeg en waren we de enige maar de camping was ‘vol’.

Weg naar camping met caravan bijna niet te doen ivm achterstallig onderhoud.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Marianne sieberichs14-08-2019

Meer dan fantastisch

Wat een geweldige camping. Een heel klein smal weggetje er naar toe dat je denkt waar komen wij uit, maar als je er bent dan heb je een top camping. Heel vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Leuk restaurantje met heerlijk en betaalbaar eten. Ook daar erg vriendelijk en behulpzaam. Animatie team was super. De hele dag activiteiten voor jong en oud. Wij zijn hier 2 weken geweest en hadden zo nog weken willen blijven. Je kunt je rust pakken als je wilt, maar ook lekker aan de activiteiten mee doen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9SCJN09-08-2019

Zeker heengaan met kinderen!

Deze camping adverteert op hun site met 'paradise for children' en dat is het ook echt. Onwijs leuk animatieteam, leuke activiteiten voor kinderen maar ook voor volwassenen, en niet opdringerig of te aanwezig. Onze dochters waren helemaal weg van de lieve en enthousiaste meiden van het animatieteam. Zwembad ook leuk en niet te druk, met elke dag om 17u een grote opblaasbare glijbaan. Wij hebben gekampeerd met vouwwagen en met name de grote plekken achterin op het gras zijn heel goed, enorm groot en zowel mogelijkheid voor schaduw als plekken in de zon. Cinque Terre is goed te bezoeken vanaf hier. Ook Portovenere is een aanrader en de ijssalon aan de provinciale weg vlakbij het dorpje. Sanitair beetje verouderd maar wel schoon en helemaal prima. Kortom: een aanrader!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Pieter25-07-2019

Gelukkig was er de animatie...

Huisje was verschrikkelijk. Toen we binnenkwamen was er een probleem met de frigo. Die had brandvlekken en gaf verschrikkelijke hitte. Daardoor was ons huisje ook veel warmer dan normaal. Als we dit gingen melden aan receptie was er meer discussie dan oplossing. Dan 2 uur tijdverlies is onze frigo vervangen, geen sorry, geen compensatie or niets. Die nacht dus ook niet geslapen van de warmte. Verder schimmelplekken, door het vervangen van de frigo had de technieker enkele planken weg moeten doen waar het vol vuil, onder andere een volle ajuin, lag. Huisje dus verschrikkelijk. We waren hier vorig jaar ook gegaan en toen was het huisje wel in orde. De animatie dit jaar was wel echt top. 10op10 voor de 3 meertalige animatoren. Zij hebben onze tijd op de camping echt top gemaakt.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    5C. van Es20-08-2018

Mooie camping. slechte accomodatie/verhuurder.

Hier in augustus dit jaar geweest en een stacaravan gehuurd via een touroperator. Deze hebben de optie om bij reservering te kiezen voor een rustige plaats ver van voorzieningen. Dit is dus volgens hun op 5 meter afstand van het zwembad en de animatie. Deze herrie begint om 10 uur en gaat met een pauze van een uur door tot middernacht. Heerlijk rustig dus. Volgens alle sites kun je hier prima vissen. Dat ging dus ook niet op. De gehele waterkant ligt vol met boten van mensen die het echt niet leuk vinden als je daar met je hengeltje komt staan. Hierdoor is het beloofde zwemmen in de rivier ook niet mogelijk en het zwembad sluit om 19.00uur. De sta caravan viel bijna van ellende uit elkaar. De kast deurtjes hingen los. De voordeur sloot niet af en het diepvries vak van de koelkast vroor absoluut niet.

Geweldige camping als je een hele dag de takke herrie kunt verdragen. Geen goede camping om tot rust te komen en een boek te lezen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Joost Wee25-07-2018

Prima uitvalsbasis voor 5 Terre

De camping ligt verscholen in het riet naast een jachthaven. Lastig te vinden en de weggetjes er naartoe zijn krap en je wilt geen tegenliggers tegenkomen...;-) De tent die wij hadden gehuurd met toilet, douche en veranda voldeed prima. Je kunt er prima in koken en fijn in douchen. Ze zijn wat oud en niet alle luikjes kunnen open. De bedjes zijn veel te klein en te smal voor mij (1.85m en normaal postuur) dus ik kon niet gezellig naast mijn vrouw slapen. De voorzieningen als toiletgebouw hebben wij niet gebruikt, maar die zagen er redelijk oke uit. Supermarktje veel te duur, ga alstublieft naar de LIDL in Sarzana want je wordt opgelicht. Ook de Carrefour in Ameglia is een prijzige winkel. De pizza's op de camping zijn prima en goed, en niet duur. Het restaurant is redelijk en ook niet zo prijzig, koffie weer erg goedkoop, maar dat is overal in Italie. Zwembaden goed en vrij groot, maar je hebt wel een badmuts nodig.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 5R. Hendriks22-06-2018

It ken net

Aanrijdroute naar de camping smal maar te doen. Receptie op zich ook prima. Het sanitair daarentegen voor de staanplaatsen die verdienen echter een dikke onvoldoende! Achterin bij de grotere staanplaatsen is het sanitair iets beter maar nog steeds geen voldoende. Waar de hoge cijfers vandaan komen op deze site kan ik niet inschatten maar dat moet zo zijn dat deze mensen een stacaravan hebben gehuurd.

Camping leent zich uitstekend als uitvalbasis naar Cincque Terre. Grote staanplaatsen met gras zijn uitstekend.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Roud Van Veldhuinzer07-05-2018

Super mooie camping in de natuur

Kleine camping erg mooi netjes en rustig. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is super. Mooie zwembad voor jong en oud, met leuke animatie. We hebben een boottocht gehad bij de 5 dorpjes. En dit was een goed uitpunt. Heerlijke vakantie.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

7Postmanator02-09-2017

Prima camping als uitvalsbasis

Prima kleine camping. Goed te gebruiken als uitvalsbasis voor excursies die hier gemaakt kunnen worden. Heel vriendelijk personeel. Afval wordt meerdere keren per dag geleegd. Zaten zelf in een mobile home, dus staat van het sanitair weet ik niet. Klein winkeltje voor het broodnodige. Supermarkten in de omgeving, zoals een Carrefour Express in Ameglia. Simpel restaurant met prima pizza's. Zwembad niet spectaculair, maar je kan er prima in afkoelen. Excursiemogelijkheden naar Pisa, lucca, la spezia en Cinque Terra. Per boot ( wat wij hebben gedaan), 35 euro p.p. Of per trein, 16 euro p.p. Drie man naar Lucca met de trein, kost maar 50 euro voor een retour.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

ANWB camping

22 tips over Camping River Village (Glamping)

• Hanneke Turkenburg, 28-10-2013

Bezoek de Cinque terre, Porto venere, Portofino, Pisa, Lerici, markt in Carara. Aan de overkant van de camping (rivierzijde) kun je motorbootjes huren bij Roberto tussen de 90 en 170 euro per dag. Tel.nr: 3936653444. Zeker de moeite waard!!! Neem snorkels mee, je waant je dan in een aquarium. Je kunt op die manier heel goed naar Porto Venere, met een snelle boot zelfs naar de Cinque Terre.

• hanneke700, 29-09-2013

Cinque Terre! Geweldig! Wij wandelden van Vernazza naar Corniglia. Erg zwaar en niet voor mensen slecht ter been! Ook nog in Monterosso geweest met de boulevard. Ook Lerici, Terrazzo ed leuke plekken Florence heel mooi (parkeren lastig> ga voor Parking Stazione!!! > moeilijk in GPS te krijgen en te vinden, dat wel) Pisa: leuk een keer gezien te hebben! Heeft op woe ochtend een grote markt.

• patrick en irma, 06-08-2013

Uiteraard de Toren van Pisa , Lucca , Lerici en Portovenere. En de ijssalon aan de overkant van de doorgaande weg heeft heeeeerlijk ijs.

8 vragen over Camping River Village (Glamping)

• Corine, 17-12-2017

zwemmogelijkheden in de rivier

Kun je de rivier in om te zwemmen?

• linda11, 12-10-2016

Camping river

Is deze camping en omgeving hondvriendelijk ?

• Mascha Oud-Broersen , 31-05-2016

koelkast huren

Wij willen graag een koelkast huren voor in de tent, maar de camping kan ons daar niet aan helpen, iemand een idee waar we dat in de omgeving ms kunnen huren.? Heeft iemand hier ervaring mee. ....?

Camping River Village (Glamping) info

• Aantal sterrenstersterster