ItaliëLiguriëAmegliaCampings AmegliaCamping River Village (Glamping)

Camping River Village (Glamping)

ItaliëLiguriëAmeglia

We hebben een aantal aanbieders voor Camping River Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 218 reviews
+119/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 218 reviews
  • 6.5Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

River Village Resort ligt aan de jachthaven. De zwembaden zijn hier fijn en ook het restaurant is goed. Kinderen worden hier tot aan middernacht vermaakt door de animatie. Tieners ontmoeten elkaar ’s avonds. Er is ook een fitness. De camping is een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes. Binnen een uur sta je in Cinque Terre.

Tonen op kaart

Contact

222 Reviews over River Village (Glamping)

• 8Ruben Mogge18-10-2021

Italiaanse familie camping bij Cinque Terre

Op het ‘rustige veldje’ bij Nederlandse eigenaren een chalet gehuurd. Op loopafstand van het zwembad en animatie. ‘s Avonds zit je hier niet in het lawaai van de disco. Fijne ligging van de camping. Vlakbij Cinque Terre.

• 8Marten09-09-2021

gezellige Italiaanse camping

Leuke camping met gezellig zwembad en leuke speeltuin voor de kleine kinderen. Goede animatie Italiaanse stijl. Veel muziek en dans horen daarbij. De animatie richt zich met name rond het zwembad wat een gezellige sfeer met zich meebrengt met verschillende dans momenten bij het zwembad. Ook wordt er bij het zwembad waterpolo georganiseerd en verschillende spellen voor de kinderen. Als je naar de camping rijdt moet je via een desolaat industrie terrein over een kiezelweg naar de camping waardoor je eerst denk waar kom ik nu, maar eenmaal op de camping zie je dat het een gezellige niet te grote overzichtelijke camping is.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Frank24-08-2021

Mooie omgeving maar camping raad ik niemand aan

Prima plek om o.a. Cinque Terre te bekijken. Mooi zwembad en prima pitches….maar wat een herrie …. tot laat in de avond. Toiletgebouw regelmatig te vies. Geen warm water… met deze temperaturen was koude/lauwe douche niet heel erg maar ik reken wel op warm water. WiFi erg slecht. Kindvriendelijkheid is lastig te beoordelen: sommige ouders en kinderen zullen de muziek / herrie leuk vinden….. onze dochter van 10 baalde dat ze om 23.45 u pas kon gaan slapen. Zelf zit ik ook liever rustig buiten… Bij afrekenen mijn klachten benoemd…. Kreeg ik 15% korting, dat dan wel, maar ik raad deze camping aan niemand aan. Bij aankomst denk je dat je op een industrieterrein terecht komt…. Maar terrein van de camping is uiteindelijk prima en de ligging t.o.v. snelweg en mooie omgeving is uiteindelijk prima

• 4Staat v/h sanitair
  • 6fam. Bajema10-08-2021

Fijne camping, wel bedwantsen

De eerste nacht hadden we een stacaravan met bedwantsen. Dat is niet fijn! De volgende dag een andere stacaravan gekregen. Tip: check bij binnenkomst altijd je bed op bedwantsen. Scheelt een hoop gedoe en stress.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Bas03-08-2020

Gezellige camping

Twee weken op deze camping gelegen in juli 2020. Wij lagen in een stacaravan. Wij hebben ons hier erg goed vermaakt. De camping is niet te groot en erg gezellig, met veel Nederlanders. Het zwembad bevat twee baden en was niet al te druk. Ook is er vrijwel dagelijks een animateur aanwezig (spreekt zelfs een beetje Nederlands) die waterpolo- en zwemwedstrijden organiseert voor jong en oud. Heel erg leuk! Ook de meid bij de receptie spreekt goed Engels en is erg vriendelijk. Het restaurant is niet al te duur, integenstelling tot het campingwinkeltje. Boodschappen kun je beter halen bij de Lidl en IN's mercato in Sarzana. De camping is een erg goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Pisa en Cinque Terre. Laatstgenoemde hebben wij per trein bezocht en dit is goed te doen. Andere plaatsen/dorpjes die ook zeker een bezoek waard zijn: Lerici, Portovenere, Tellaro, Carrara en Montemarcello. Kortom, Camping River is een erg gezellige camping!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Anouk24-07-2020

Fijne camping

Een voor ons wat grotere camping maar met leuke kleine hofjes en voor Italië ruim opgezet met bbq mogelijkheden. Fijne zwembaden met vermaak (uurtje opblaas glijbaan, waterpolo voor volwassenen en kinderen), fijne speeltuin, fitness apparaten, prima restaurantje. Zaterdag wel overlast van disco maar rest van de week rustig. Vanuit hier kan je heel veel kanten op. Boottocht naar Cinque Terre bijvoorbeeld, suppen over de rivier richting de zee, leuke strandjes en dorpjes. Ook Lucca en Pisa zijn niet ver, maar voor onze kinderen (8 en 5) nog niet zo interessant. Minder streng met mondkapjes dan bij Lago Magiore maar liever wel gebruiken bij winkeltje. Al met al een fijne camping.

• 7Herma30-10-2019

Leuke levendige camping

N.a.v. de reviews met zeer gemengde gevoelen deze camping voor 4 dagen geboekt. We wilden Portovenerre en Cinque Terre vanaf deze kant bezoeken. Levendige camping waar bij rondom en achter het zwembad de activiteiten plaats vinden. Veel kinderen en jongelui. Div. Nationaliteiten. Onze tieners vonden gelijk aansluiting rondom het zwembad. Animatie team heel enthousiast en proberen iedereen op leuke wijze te betrekken. Er is geregeld bezoek maar niet als bezwaarlijk ervaren op onze kampeerplaats. Prachtige kampeerplaatsen met grasmat. Wij hebben het naar ons zin gehad en vonden het jammer dat we weer verder moesten. Sanitair is wel een dingetje hoe het er uitziet. Qua prijsverhouding kan dit absoluut niet. Werd verder schoon gehouden, wc prima, douches prima maar kunnen ruimer. Geen warm water voor de afwas. Wij willen best nog eens terug, omgeving erg mooi. Paar km vanaf zee. Camping ligt wat achteraf maar vonden wij prima.

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Van guppelstijn23-08-2019

Nooit meer, vies & onhygiënisch

Slecht sanitair, word maar 1 keer schoongemaakt per dag. Is aan vervanging toe. In de douche vielen de douchekoppen eraf. Helemaal onder de kalk. Licht deed het niet. Geen warm water.

Zwembad is aan vervanging toe, veel kapotte tegels erin. De ondergrond is bobbelig doordat de mat niet goed meer is en er gaten inzitten.

Receptie zegt dat de camping vol is, terwijl we uiteindelijk op plek bij onze reisgenoten hebben gestaan die er een dag eerder waren. 5 dagen hadden we gepland, werden er door de camping 3. En in die tijd was het hele veld leeg en waren we de enige maar de camping was ‘vol’.

Weg naar camping met caravan bijna niet te doen ivm achterstallig onderhoud.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Marianne sieberichs14-08-2019

Meer dan fantastisch

Wat een geweldige camping. Een heel klein smal weggetje er naar toe dat je denkt waar komen wij uit, maar als je er bent dan heb je een top camping. Heel vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Leuk restaurantje met heerlijk en betaalbaar eten. Ook daar erg vriendelijk en behulpzaam. Animatie team was super. De hele dag activiteiten voor jong en oud. Wij zijn hier 2 weken geweest en hadden zo nog weken willen blijven. Je kunt je rust pakken als je wilt, maar ook lekker aan de activiteiten mee doen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9SCJN09-08-2019

Zeker heengaan met kinderen!

Deze camping adverteert op hun site met 'paradise for children' en dat is het ook echt. Onwijs leuk animatieteam, leuke activiteiten voor kinderen maar ook voor volwassenen, en niet opdringerig of te aanwezig. Onze dochters waren helemaal weg van de lieve en enthousiaste meiden van het animatieteam. Zwembad ook leuk en niet te druk, met elke dag om 17u een grote opblaasbare glijbaan. Wij hebben gekampeerd met vouwwagen en met name de grote plekken achterin op het gras zijn heel goed, enorm groot en zowel mogelijkheid voor schaduw als plekken in de zon. Cinque Terre is goed te bezoeken vanaf hier. Ook Portovenere is een aanrader en de ijssalon aan de provinciale weg vlakbij het dorpje. Sanitair beetje verouderd maar wel schoon en helemaal prima. Kortom: een aanrader!!

• 9Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar