Hotel Toscana

Hotel Toscana

We hebben een aantal aanbieders voor Toscana voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Toscana in het Nederlands

ZEKER AAN TE BEVELEN

fam.boets
8-8-2008

Het hotel heeft nu een nieuwe jacuzzi/saunaruimte.deze hebben we zelf nog niet benut.Eten uitstekend,kamers zeer goed,personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig.een goede uitvalsbasis om de kuststreek te verkennen.monaco ligt ongeveer 80 km van alassio.voor wielerliefhebbers:wij gaan hier jaarlijks naartoe omdat Milano-San remo voor het hotel passeert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Toscana in Alassio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Toscana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Toscana scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.