Camping Monti e Mare

• 5.4Eetgelegenheden

Meer camping info

8 reviews over Camping Monti e Mare

• 8Ron12-08-2017

Fantastische plek als je lef hebt met caravan

Het zijn mooie plaatsen maar om er te komen met caravan heb een goede combinatie nodig en lef. Want wat is het smal en bochtig en stijl. Maar als je het gehaald hebt . Sanitair is netjes maar niet je van het.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6keuleneer23-07-2014

oke

we hebben eerst een andere camping in de buurt gezocht, maar deze was hoog de berg op. Deze camping ligt dan nog redelijk goed bereikbaar langs de weg. de uitbaters waren vriendelijk; ze helpen met parkeren en verstaan een woordje Engels. Mooi uitzicht (hangt wel van je standplaats af). Handig: aparte wasbak op de plaats zelf om water te nemen en afwas te doen. Sanitair: valt mee maar wel jetons nodig en de tijd dat je water krijgt is te weinig. Wel leuke lage wastafels voor kids. strandplaats is duur (hoogseizoen) 18 euro pp. wij zijn opzoek gegaan naar een strandplek waar je met handdoek kan liggen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2014

• 7bjorndebby07-06-2012

is mij te duur

matige camping,duur, mooie wandeling naar beneden naar de zee een kriem om weer naar boven te lopen, albenga daar gaan we de volgende keer naar toe. moet trouwens wel zeggen dat de route langs de "bloemenkust" prachtig is, dit moet je gezien hebben.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in maart 2012

• 8marjolein_van_der_wateren15-01-2012

Echt Italiaans

Met de camper op pad naar Italië. En dan niet naar een massale camping, maar een echte Italiaanse camping met simpel; een strand, een winkeltje voor een broodje en zon. Dan kom je uit bij Monti e Mare. De recensies waren goed, volgens de camping 400 meter van het strand. Hmm, 400 meter hemelsbreed. Zoals de naam doet vermoeden, Monti is berg en Mare is zee, staat deze camping op een berg; een hele hoge berg wel te verstaan! Omhoog met de camper, bochtjes nemend, was een uitdaging. De plek was prima, lekker rustig, voor de deur een gootsteen met stromend water. Ideaal. Alleen even naar het strand of een broodje halen... Naar beneden is een eitje, naar boven; zweet op je voorhoofd. Het sanitair was bij ons erg schoon, alleen jammer van die euro per douchebeurt. Het strand is prima, veel Italianen. Een bedje huren is prijzig, wij namen dan ook als echte Hollanders, de bedjes en koelbox mee. Heerlijke zee, heerlijk weer. Maar na een week de monti op en af was het genoeg.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 4suzanne06-08-2011

nooit meer

Camping monti e mare is prijstechtnisch gezien veel te duur. De site geeft onjuiste informatie m.b.t. prijzen en voorzieningen. Het private beach waar ze over spreken(en waar de foto's) van te zien zijn kost € 20,- p.p. p.d In het hoogseizoen betaal je € 10,- p.d om met je camping het park op te mogen, buiten het park parkeren is vrijwel onmogelijk dus deze kosten komen nog eens kijken bovenop de ongeveer € 37,- die je kwijt bent per nacht met een tentje en 2 personen. Daarvoor dachten wij een ruime plek te hebben, maar ja de camping heeft altijd plek dus ze planten en doodleuk nog wat tenten bij. Er is niks te beleven voor kinderen en het sanitair is ronduit goor, douchen kost ook nog € 1,- voor 3 minuten... het uitzicht op zee is prachtig, ligging is aan een drukke weg dus lopen of fietsen nar alassio of albenga is niet te doen. Albenga is een aanrader, daar zitten diverse campings, ik zou zeggen wij daarnaar uit!

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2011

• 2jasper02-08-2011

niet doen!!!

Wij zijn deze zomer met twee stelletjes geweest.

Speciaal een grote plek geboekt, € 55,- per nacht, gezien de camping behoorlijk aan de prijs (+€10,- per auto per dag! Staat niet op de site!!) Plekken zijn twee camper plaatsen. Zetten ze er doodleuk nog een tent naast, lekker snel verdiend natuurlijk, maar kan echt niet!

Sanitair is simpelweg smerig, wij hebben er ruim een week gestaan en er is in deze periode slechts 1(!!!) keer schoon gemaakt! De camping bestaat voor 90% uit vaste plekken.

Daarnaast kost het douchen per 3 min 1 euro, niet echt schokkend, maar gezien de prijs mag je anders verwachten dan extra betalen voor een gore douche. Komt bij dat de automaat niet in de douche geplaatst is, maar erbuiten. Heerlijk als je jezelf niet hebt ingesmeerd met shampo! Ook het prive strand us niet zo prive als je zou verwachten, het is moeilijk een plekje te krijgen, bij het echte prive strand betaal je maar liefst €20,- per bed p.p.pd.

Dorpjes om de camping heen zijn leuk!

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 3jasper02-08-2011

niet doen!

Wij zijn deze zomer met twee stelletjes geweest.

Speciaal een grote plek geboekt, € 55,- per nacht, gezien de camping behoorlijk aan de prijs. Plekken zijn twee camper plaatsen. Zetten ze er doodleuk nog een tent naast!

Dorpjes om de camping heen zijn leuk!

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair