Hotel Milano

HotelWeer vandaag34°22°
Hotel Milano
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Milano voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Milano in het Nederlands

Soggiorno all'hotel Milano

Marianilla
13-5-2016

Siamo tornati ieri da un soggiorno di 6 notti. La posizione è bellissima.Il personale è cortese, disponibile e attento. Buon rapporto qualità/prezzo. Buono il cibo: pesce e dolce a pranzo e cena. Camera pulita con mobili bianchi e cambio giornaliero asciugamani. Lo consiglieremo e speriamo di poterci tornare!! Noi festeggiavamo le nozze d'oro!

Hotel Milano bestaat sinds de 19e eeuw en heeft ergens in de vorige eeuw een update ondergaan. Inmiddels zijn de kamers gedateerd en zou het hotel een prima decor vormen voor een aantal afleveringen "Golden Girls". Het hotel ligt aan de ene kant aan de lange winkelstraat van Alassio en aan de andere kant aan het strand.

Onze kamer (gezin met 2 kinderen) was ruim, schoon en had een balkon dat een prachtig zicht geeft over de kustlijn van Alassio (150 EUR per nacht, incl. redelijk ontbijtbuffet). Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid. Er is een parkeerplaats vlakbij het hotel (1,50 eur per uur, tussen 23-8u gratis), op 10 minuten lopen van het hotel zijn er gratis parkeerplaatsen.

Voor wie Alassio een aantal dagen wil bezoeken en niet al te veel om luxe geeft is hotel Milano een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Milano in Alassio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Milano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Milano scoort een 9.33 uit 10 op basis van 2 reviews.