Hotel Europa & Concordia

We hebben een aantal aanbieders voor Europa & Concordia voor je op een rij gezet:

Laatste review

Vooral het personeel bij de receptie is ongemotiveerd. Er wordt slechte informatie gegeven. De kamers zijn redelijk maar de badkamer was in slechte staat. Douche putje verstopt, er komt weinig water uit de douche en de deur van de douchecabine was verroest zodat deze niet goed sluit. Het eten was af en toe redelijk en soms ronduit slecht. Vooral de visgerechten waren te gaar. Personeel in de eetzaal wel erg vriendelijk. Behalve de hotelkosten moet je ook nog € 18,-- parkeergeld per dag betalen. Het hotel verdient zeker geen vier sterren en de prijs is veel te hoog i.v.m. de kwaliteit.

Kenmerken

31-7-2007

Parkeren 20 € / dag

Strandstoelen etc 10 € / pp dag

Badkamer oud

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa & Concordia in Alassio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa & Concordia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.