Hotel Curtis Centrale

2 reviews over Hotel Curtis Centrale in het Nederlands

Bel Dicembre ad Alassio

Barbara
3-2-2017

Siamo stati al Curtis dopo Natale per portare i bambini al mare: camere super. I proprietari sono persone squisite, avevamo anche il nostro cagnolino e non c'è stato alcun problema per la sua presenza. Siamo andati in spiaggia senza giacca e solo coi maglioni perché ad Alassio non c'è quasi mai vento e il sole è sempre caldo. Buonissima anche la colazione, ci rimarrà senz'altro un ottimo ricordo.

Goed hotel voor een normale prijs

Patrick
12-8-2009

De kamers van hotel Curtis zijn groot en netjes onderhouden.

Op bijna alle kamers is airco aanwezig.

De service van het personeel is erg goed.

Alles is prima geregeld.

Goed ontbijtbuffet.

Over de lunch en het diner kan ik niets zeggen aangezien we daar geen gebruik van hebben gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Curtis Centrale in Alassio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Curtis Centrale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Curtis Centrale scoort een 8.67 uit 10 op basis van 2 reviews.