Villa Villa Marsi

Villa
Villa Villa Marsi
8,7

106 reviews over Villa Villa Marsi in het Nederlands

Fantastisch rustig gelegen accommodatie.

Joost
2-9-2018

Geweldige vakantie gehad met ons gezin.

Rustig gelegen locatie en toch alles op redelijke reisafstanden te vinden. Echt idilische met een zwembad op de rand van de berg. Vriendelijke Nederlandse gastheer en gastvrouw. Eten is uitstekend. Gezamenlijk aan een lange tafel zorgt voor een erg gezellige sfeer met de andere gasten. Kamers eenvoudig sfeervol ingericht.

Gemengde gevoelens over gastheerschap

Annemieke
30-8-2018

Wij waren hier voor de bruiloft van onze dochter en schoonzoon. De locatie was in 1 woord geweldig! Prachtige uitzichten, gezellig ingerichte kamers en heerlijk eten. Super weer. We hebben het geweldig gehad. Dankzij ons leuke gezelschap van ruim 40 mensen. Maar...wat we misten was empathie van onze gastheer en gastvrouw. Christa en Sandor. Zij zouden toch degenen moeten zijn die ons het gevoel geven dat we hier meer dan welkom zijn? Dat dit bruidspaar uniek is. Hun huwelijk one of a kind! Maar helaas hebben we dat niet zo ervaren. Alles werd netjes volgens de gemaakte afspraken gedaan...daar valt niet veel over te zeggen. Alleen het ‘warme’ ontbrak. Het ging routinematig Dat hebben wij als spijtig ervaren. Zeker voor het bruidspaar.

Fantastisch,boven verwachting, geweldig en relaxed

Raymond Kaak
19-8-2018

Tsja, wat moet ik ervan zeggen...

Onze vakantie was echt helemaal top, en de Marsi’s hebben onze verwachtingen overtroffen! Wat een geweldig leuke familie is dit, en wat zorgen zij ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelt. Heerlijk eten, een fantastisch huis, een lekker zwembad, de honden en in ons geval hele gezellige gasten die ons verblijf nog leuker hebben gemaakt!

De lange tafel zorgt ervoor dat je heel snel contact maakt met de andere gasten. In onze groep hebben wij geen avond op dezelfde plek gezeten! Ik persoonlijk vind het leuk om met veel mensen in contact te komen en te lachen! Dit is goed gelukt??

Wij zijn nu 3 weken thuis, maar wij missen het nu al, en wij zijn al weer aan het aftellen tot volgend jaar, want wij gaan zeker terug!!

Christa, Sandor, Zsuzsa, Laszlo en de leuke gasten, bedankt voor de geweldige weken, en tot volgend jaar!

Raymond en Marieke Kaak

Mixed feelings

Theo & Marije Basstein
12-8-2018

We kunnen ons voor een groot gedeelte aansluiten bij de meeste positieve reviews. Waar we absoluut niks van snapten, was dat we compleet genegeerd werden door Christa, de eigenaresse. En wij niet alleen. Andere stellen die wij spraken hadden precies dezelfde ervaring. Niet één keer werd er naar je gegroet of ons gevraagd of alles naar wens was. Waar hotels meestal onpersoonlijk zijn, blinken de meeste B&B’s juist uit in persoonlijk contact. Niet bij Villa Marsi. Zelfs bij de eindafrekening werd niet gevraagd of we het naar onze zin hebben gehad. Bizar. De ligging van het complex is afgelegen maar wel uniek. Geldt ook voor ‘the last mile’. De inrichting van ons appartement zou in vergelijk met Nederlandse B&B’s er matig van afkomen. De badkamer telde schamel één lampje van amper 40 watt boven de wastafel. Positieve uitschieter waren de avonden aan tafel. Het eten was top en de sfeer uitstekend.

mooi B&B (met wat verbeterpuntjes bijna perfect).

familie Wassenburg
6-8-2018

De B&B ligt op een prachtige plaats, helaas is deze wel behoorlijk afgelegen en was het zeker een half uur rijden over een slechte weg naar het dichtstbijzijnde dorpje.

Op zondag hadden de gastheer en vrouw een vrije dag en kon je geen gebruik maken van lunch en diner. Omdat je geen koelkast op de kamer hebt ben je verplicht om die dag erop uit te gaan. Het zwembad lag elders op het terrein en was via een steil pad te bereiken. Er was geen gelegenheid om te douchen bij het zwembad en het water was dan ook niet echt fris. (zwemkleding verkleurde zelfs). Op het terrein liepen continu 3 honden (los) en een aantal katten die ook lekker op de zites en bankjes gingen liggen en te pas en te onpas om aandacht kwamen vragen. (als je niet van dieren houd of allergisch bent heb je wel een probleem) Ook omdat de honden gewoon je kamer in en uit lopen. Het avondeten was buitengewoon lekker en steeds verassend. Het ontbijt was daarentegen karig,

Relaxt en heerlijk genieten

Paul
28-8-2017

We hebben ontzettend genoten van onze vakantie bij Villa Marsi 2.0! Le Marche is een mooie streek waar het toerisme nog in opkomst is. Lekker zonnig, warme temperatuur, fijne, rustige locatie, mooi zwembad, fantastische kookkunsten en gezelligheid bij Sandor en Christa. Italië pur sang!🇮🇹👍🍷

Tweede keer: weer een feestje

Carlita
25-8-2017

Wij zijn dit jaar voor de tweede keer naar deze locatie geweest en wij hebben weer genoten.

Onze dochter van 5 was het zwembad niet uit te krijgen. Rende heerlijk rond op het terrein. En werd enorm verwend met lekkere hapjes van de kok (zelfs worstenbroodjes bij het ontbijt voor onze Brabantse).

Het is een prachtige en rustige omgeving. Een dagje naar het strand kan en is ongeveer 50 min rijden. Maar dan wel 50 min over een prachtige route zonder files. Leuke stadjes in de omgeving om te bekijken en veel mogelijkheden voor wandelingen en sport.

's Avonds de mogelijkheid om aan te schuiven voor een diner. Iedere keer een verrassing, en wij zijn dan ook iedere keer aangenaam verrast. Leuke gelegenheid ook om de familie en/of andere gasten te leren kennen. Maar zelf op pad naar een lekkere pizzeria in Urbino is ook een optie.

Vanwege de rust, heerlijke eten, prachtige omgeving, blije dochter, schone kamers, gezelligheid en liefdevolle gastvrijheid gaan wij er graag heen!

(Wij waren voor ons verblijf nog eerst een week naar een camping in Italië geweest voor onze dochter, maar zij gaf zelf na twee dagen al aan dit veel leuker te vinden dan de camping ;-). )

Geweldige plek

Linda deen
23-8-2017

Wij hebben met onze kinderen van 5 en 8 enorm genoten van de gastvrijheid van de familie Marsi.

Wat een prachtige plek in de heuvels van le marche, na een druk dagje strand was het altijd heerlijk "thuiskomen".

S'avonds aanschuiven aan lange tafels om te genieten van een heerlijk diner, wat wil een mens nog meer. Wij komen heel graag nog een keer terug! Fan Deen/zwennes

Prachtige lokatie

Arjan
11-8-2017

Wij genieten na van 2 heerlijke weken vakantie bij de familie Marsi. Na een stukje rijden over een grindpad kwamen we aan bij een schitterende lokatie met mooie vergezichten. 's Avonds schoven we aan aan een lange tafel, heerlijke gerechten en vooral ook veel gezelligheid! Alle tieners besloten al snel samen te zitten. Onze 3 pubers hadden de leukste vakantie ooit en willen eigenlijk al weer terug!

Vanaf het zwembad heb je een prachtig uitzicht

Stadjes en strand zijn iets verder weg, maar de rust en de sfeer bij villa Marsi is echt heel bijzonder! Wij komen vast terug!

La dolce vita - voor herhaling vatbaar

BennoB
9-8-2017

Villa Marsi ging onze verwachtingen te boven! Wij hebben ons dus wel 's eerst goed ingelezen dus geen verrassingen mbt landelijke ligging, toegangsweg of zwembad. Dat er 's een hondje blaft om de wilde zwijnen te verjagen is te verwaarlozen. Tja, hondjes blaffen nu eenmaal soms. We hebben genoten van de oase van rust en vriendelijkheid om ons heen. Het zwembad en het uitzicht daarbij is helemaal "priceless". Net als wij zijn ook onze kinderen (15 en 18) helemaal tot rust gekomen. Voor ons zeker geen hotel aan een drukke boulevard met herrie tot diep in de nacht (incl. blaffende hondjes).

De gezelligheid aan de lange tafel buiten, vooral tijdens het avondeten is echt uniek! Topmaaltijden, goede wijnen en leuke gesprekken blijven ons bij. Voor Sandor en Christa is eigenlijk niks te veel moeite en hun inzet om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen is noemenswaardig. Heerlijke olijfolies, gerookte hammetjes, kaasjes, truffelpanades en niet te vergeten Villa Marsi's heerlijke limoncello en verse zomertruffels uit eigen bos zijn zonder meer een mooie buit!

Wij gaan zeker nog 's terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Marsi in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Marsi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.