Hotel Tortorina

Hotel Tortorina
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Tortorina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tortorina in het Nederlands

prima prijs/kwaliteit

jan
29-6-2010

Goede ontvangst.Tamelijk typisch italiaans hotel. Goede keuken maar ontbijt kan iets uitgebreider.Frisse kamers met mooi uitzicht.Voldoende parking Zwembad wordt in schoolvakanties volledig ingepalmd door buurtkinderen.Dan geen plaats meer voor hotelgasten.

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tortorina in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tortorina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.