We hebben een aantal aanbieders voor Urbino voor je op een rij gezet:

Reviews over Urbino

Net Hotel

Gezin,
    20-8-2017

Net Hotel in het leuke stadje Urbino. Lekkere pizzeria bij de buren. Spa niet kunnen gebruiken terwijl we daar wel recht op hadden. Deze was te vol geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Eeen echte Olle Verde!

A van der kaaij,
    5-9-2012

Heerlijk hotel met een prachtig uitzicht op de glooiende heuvels van de Marken. Urbino( op 4 km) is een mooi stadje met een leuk festival van de Graaf in de maand Augustus. We vonden de prijzen voor de wellness wat te hoog, dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Het ontbijt is wat karig, maar de eigenaren zijn erg aardig, en je wordt echt in de watten gelegd. We vergaten een koffer, en die werd prompt nagestuurd.

Gereisd met partner in augustus 2012

Prachtige plek, aardige eigenaar

anne ,
    8-8-2012

s avonds met 28 graden is het goed toeven op een terras met een heerlijk briesje. Op vraag wordt een flesje wijn ontkurkt en kan gebruik gemaakt worden van het terras met heerlijk stoelen en relax bedden.

Zeer vriendelijke eigenaren die meteen klaarstaan en alles in rustig Italiaans uitleggen.

Een goed ontbijt, heerlijke bedden en een frisse kamer met airco.

Douche facilieteiten zijn uitstekend.

3 km van Urbino een prachtige stad vol kunst en cultuur.

Gereisd met partner in augustus 2012

schitterend uitzicht

joop,
    5-9-2011

Een perfect hotel om Urbino te bezoeken, busje naar het centrum gaat om de 20 min en vertrek voor de deur. Grote, schone en mooie kamers. Een uitstekend restaurant. Dit hotel is zeken een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

Schitterend gerenoveerde hoeve

Johan Maerten,
    27-12-2010

De kamers zijn schitterend gerenoveerd maar wel duur. Het ontbijt is zeer verzorgd en het is zeer aangenaam op het domein (je kan ook wandelingen maken tussen de wijngaarden). Er is onlangs een eigen restaurant geopend voor avondeten. Dit was naar Italiaanse normen redelijk duur en niet echt overtuigend (er zijn betere restaurants in de omgeving).

Gereisd met partner in september 2010