Hotel Residence dei Duchi

Hotel Residence dei Duchi

We hebben een aantal aanbieders voor Residence dei Duchi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residence dei Duchi in het Nederlands

2008

Erg mooie villa even buiten Urbino!

JoostJ
8-9-2008

Aan de buitenkant doet het een beetje kaal aan maar van binnen is het erg mooi ingericht. Kamers zijn ruim, netjes en voorzien van airco. De eigenaren (Aldo & Victoria) zijn hele aardige mensen die alles voor je over hebben. Verder ligt deze Villa op een heuvel en de weg erheen is al een belefenis op zich. Het is er erg rustig en ze hebben een mooi ruim zwembad. Het strand ligt op een half uurtje rijden. Kortom, een top acomodatie om een paar dagen/nachten te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence dei Duchi in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence dei Duchi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.