Camping Pineta

• 4Waardering
  • 5Eetgelegenheden
  • 2.6Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

9 Reviews over Pineta

• 4Victor E23-06-2019

Hoog tijd voor een nieuwe eigenaar

Deze camping zou volmaakt kunnen zijn: beschaduwd, rustig gelegen in de heuvels boven Urbino met een prachtig uitzicht op deze betoverende stad, een groot en goed geoutilleerd zwembad, een mooi restaurant - alleen na reservering trouwens. Maar helaas, ook verouderd en ernstig verwaarloosd sanitair, zeer beperkte verlichting van het terrein en bizar hoge tarieven. Maar het meest storende is de campingeigenaar, die een hekel aan zijn gasten lijkt te hebben: onvriendelijk, onbereikbaar en allesbehalve behulpzaam.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Nadine16-07-2018

Oase van rust.

Kamperen in een feeërieke omgeving. Vlinders omcirkelen in tientallen de camper. Het enige geluid dat je hoort zijn de krekels. Het sanitair in de aparte blokken is oud maar zeer schoon. Er zijn ook moderne douches en toiletten ter beschikking bij het zwembad. Heel mooi. Het zwembad is inclusief, de ligbedden niet. Het eten moet gereserveerd worden. De eigenaar kookt zelf streekgerechten. Deze zijn heerlijk en niet duur. Honden zijn toegelaten. Het verblijf is misschien ietwat prijzig, maar dat geldt voor heel Italië. De eigenaars zijn ok, de vrouw is erg lief.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 2P. Schoonbrood06-11-2015

Veel te dure camping.

De camping ligt op een mooie stille locatie. In eerste instantie is de indruk goed. Het zwembad ziet vanaf de ingang netjes en modern uit en wekt verwachtingen voor de rest van de camping. Maar het sanitair is verouderd en de camping stelt buiten het zwembad eigenlijk niet zo veel voor. Tijdens ons verblijf, 1 nacht, was dat wel schoon. We hebben voor deze camping, voor 1 overnachting met tentje, 2 personen en motorfiets, dik €40 betaald. Daar zat het gebruik van het zwembad niet bij! Daarvoor moest je extra betalen. Vandaar mijn slechte waardering voor het zwembad. Er is geen wc papier: voor €40,-! Wij hebben dit jaar in Italië betere campings gehad voor veel minder geld. Houd je van veel rust, stel je niet zoveel eisen aan sanitair en heb je geld genoeg, dan is deze camping een optie. Ik vind hem veel te duur en zal als ik weer in de buurt kom, een andere camping zoeken.

• 4Staat v/h sanitair
  • 2Ad Dusol01-06-2015

Slechte camping op mooie plek

Deze veel te dure camping ligt op een mooie plek met een mooi uitzicht op Urbino. Sanitair verouderd. Zeer onvriendelijke campingbaas.

• 4Eetgelegenheden
  • 7daantje07-09-2014

Mooie ligging, slechte sanitaire voorzieningen

Mooie ligging/mooie plekken tussen de bomen voor tenten. Sanitair is in zeer slechte staat. Zwembad is heerlijk. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet.

• 1Eetgelegenheden
  • 5HvdB14-08-2013

Prachtig gelegen

We hadden een prachtige plek op deze camping, met schitterend uitzicht op Urbino en de zee in de verte. Vaak met een heerlijk windje waardoor het prima uit te houden was ondanks de hitte. Ook het zwembad was heerlijk, niet super druk en schoon. De zeer onvriendelijke campingeigenaar richt zich vooral op het zwembad en de camping lijkt hij alleen maar lastig te vinden. Is belachelijk duur wanneer je ook naar het slecht functionerende en schoongemaakte (het hele weekend niet) sanitair kijkt.

• 3Staat v/h sanitair
  • 3Eric10-08-2012

Slechte prijs/ kwaliteit verhouding

Na een bezoekje aan het prachtige plaatsje Urbino zijn we met de camper naar camping Pineto gereden. De camping is mooi gelegen op een helling. Vanaf de camping heb je mooi uitzicht op Urbino. De elektriciteit deed het het niet waardoor we moesten verplaatsen. Het vermogen was beperkt. Het sanitair was matig. Voor een uurtje zwemmen in het mooie zwembad moesten we voor 2 volwassenen en 2 kinderen € 27,- afrekenen! 's ochtends reed de eigenaar met zijn auto met veel te hoge snelheid over de camping. Na een hachje mochten we € 62,- afrekenen. Kortom; verhouding prijs/kwaliteit is zoek.

• 3Staat v/h sanitair
  • 2Nellie25-07-2012

Veel te duur vioor wat je krijgt!

Prachtige ligging lekker rustig en toch dicht bij Urbino, maar peperduur voor weinig voorzieningen! Klein zwembad en slecht onderhouden sanitair dat nauwelijks schoongemmakt wordt! Wij waren hier 5 dagen en in die tijd werden wc's maar 1 keer fatsoenlijk schoongemaakt. Kosten 45 euro per nacht voor 2 personen en kleine tent

• 2Staat v/h sanitair
  • 3Els van Helmond27-08-2011

Deze camping niet doen!!

Wij waren een paar dagen in Urbino (prachtig stadje) en wilden een camping in de buurt. Camping Pineta is de enige in de buurt maar de prijs/kwaliteit verhouding klopt echt niet! Het sanitair is net zo oud als het stadje Urbino, en de camping biedt (buiten een nieuw zwembad) verder helemaal niets alleen het uitzicht is heel mooi. Dus wij zijn na 1 nacht weer verder getrokken.

• 6Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar