Bed and Breakfast Country House Girfalco

1 review over Bed and Breakfast Country House Girfalco in het Nederlands

Geweldig Country House

Angelo
27-8-2010

Voor mensen welke van het echte Italiaanse leven houden en van de natuur is deze bestemming een oase van ruimte en rust. Ook is deze bestemming ideaal om uitstapjes te maken naar Urbino, San Marino en bijvoorbeeld Rimini.

Er is in de omgeving veel te zien, maar ook bij het huis zelf kunt u heerlijk genieten van de rust en heel veel mooie vlinders in de tuin. De gastvrouw is erg vriendelijke en wij hebben er een heerlijk gevoel aan overgehouden. Als het gaat om de vriendelijkheid was deze vakantie de nummer 1 tot nu toe!

De gastvrouw spreekt Engels en kan ook informatie verstrekken over de omgeving.

Ook de prijs is zeer interessant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Country House Girfalco in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Country House Girfalco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.