• Type accommodatie

• Type hotel

Sorteren

accommodaties Urbino met centrale kookgelegenheden

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Urbino

Fantastisch plaatsje

Wim Wilman
    14-8-2017

Op 35 km van de kust ligt het kleine universiteitsstadje Urbino in de heuvels van de Appenijnen. Een mooi charmant plaatsje met toch wel redelijke hoogteverschillen in het centrum maar met een fantastische cultuur en mooie kunst. San Marino, De kust (omgeving Pesaro en Fano) zijn eenvoudig te bereiken en hebben een heerlijk langzaam aflopend zandstrand. . Urbino is een heerlijk relaxte plek.

Een pareltje

Paul van Velzen
    9-7-2017

Urbino is klein maar fijn en een van de hoogtepunten in het noordelijk deel van Le Marche. Het centrum is uitermate goed geconserveerd met behoud van authenticiteit. Maar ook heeft het een zeer gezellige uitstraling, o.a. omdat het ook een studentenstad is. Er zijn erg sfeervolle pleinen omgeven door bijzonder steile straten, dus voor bezoekers die minder goed ter been zijn niet zo geschikt. Ook is er een behoorlijk grote markt.

Mooi studentenstadje

Martin Breet
    9-6-2016

Urbino heeft een relatief klein historisch centrum. Vele kleine (steile) straatjes bieden de mogelijkheid heerlijk door de stad te dwalen en geven met regelmaat een mooi uitzicht. Het centrale plein biedt diverse eet- en drink gelegenheden. Verspreid over het centrum zijn er een aantal leuke winkeltjes en musea.

Prachtige stad

Veenstra
    25-2-2016

Urbino is een mooie gezellige stad met veel studenten.

Vooral aan het einde van de middag is het gezellig met alle terrasjes.

De prachtige kleine straatjes en trappetjes zijn de moeite waard, maar je conditie moet wel oke zijn :-)

Heerlijke bruisende studenten stad

Marsi
    22-6-2015

Urbino een stad waar altijd leven is !