ItaliëLe Marche (De Marken)UrbinoBed & Breakfasts UrbinoBed & Breakfast Agriturismo Villa Marsi

Bed & Breakfast Agriturismo Villa Marsi

ItaliëLe Marche (De Marken)Urbino
8.7FantastischScore uit 116 reviews
+169/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 116 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

118 Reviews over Agriturismo Villa Marsi

• 10Annette, Amstelveen10-08-2019

Een super fijne vakantieplek.

Een fantastisch mooie plek met mooie uitzichten, een prachtig huis in een super mooie tuin. Alles is smaakvol ingericht. Het zwembad ligt op 2 minuten lopen over een schattig, wit, kiezelpaadje door het bos (dus geen lawaai bij het huis). Twee lieve honden, die je zo mee naar huis wilt nemen. Sandor kan zeer goed koken; het ontbijt, de lunch en het avondeten zijn heerlijk. Je hoeft het terrein dus eigenlijk niet af. Als je het treft met leuke andere gasten, dan kun je er gezellig lang (buiten) tafelen en maken je kinderen nieuwe vrienden. Super vriendelijke gastheer en gastvrouw!

• 10Nannette14-07-2019

Een unieke vakantieplek

Een bijzonder mooie unieke plek, in de heuvels van La Marche ( de Marke ), een omgeving waar je direct door de natuur en de rust gegrepen wordt. Villa Marsi, gerund door Christa en Sandor, twee lieve , gastvrije enthousiaste mensen die er voor hebben gezorgd dat wij een onvergetelijke mooie vakantie hebben mogen ervaren. De kookkunsten van Sandor zijn uitmuntend. Het zwembad met panoramisch uitzicht. Een knusse, gezellige, romantische kamer. Half uurtje rijden van het mooie stadje Urbino 45 min rijden naar de Kust. Overal vriendelijke Italianen Authentiek Kortom een geweldige vakantielocatie.

• 9Steven en Michelle Esvelt10-07-2019

Super aanrader!

Bijzonder gastvrije eigenaren, met een ontbijt en diner waar een Italiaanse chef nog van zou kunnen leren! Vooral de avonden aan een lange tafel waren zeer bijzonder! Sandor en Christa geven net het verschil in gastvrijheid waarbij je vakantie bijzonder wordt! Tevens werden onze vragen en voorkeuren serieus genomen en waar mogelijk opgelost! Wat een prachtige plek en adembenemende uitzichten, waar je helemaal tot rust komt! Een zwembad met een panoramisch uitzicht, die wij tijdens ons verblijf zo goed als privé konden gebruiken!

• 9Marion08-07-2019

Top,Geweldig !

Waren hier voor de bruiloft van onze dochter en schoonzoon. Alles was perfect verzorgd, heerlijk eten met sfeervolle aankleding. Sandor en Christa zijn erg gastvrij en Sandor kan erg goed koken, en Christa heeft oog voor detail. Super mooi zwembad met een geweldig mooi uitzicht, heel de omgeving was geweldig. En was heerlijk om te wandelen en te genieten van de mooie en rustige omgeving en natuur. Genoeg plekjes in de grote tuin om lekker te ontspannen. Top!

• 9Ron Bruijn04-07-2019

Fantastische plek gerund door mensen met passie.

Mooie locatie met geweldig uitzicht. Elke ochtend een heerlijk ontbijt en voor de lunch en diner kan ook gebruik gemaakt worden wat door de eigenaar en chef-kok Sandor wordt bereidt. Er zijn verschillende locaties op het terrein waar je kan ontspannen met uitzicht. Tevens is er een zwembad midden in de natuur met ligbedjes en parasols.

• 8Jos Santegoets24-06-2019

Geweldig

Prachtige bruiloft van onze zoon. 4 dagen lekker eten en drinken en een geweldig mooie omgeving voor zo’ n romantisch weekend. Tot in de perfectie geregeld. Zeer hoge kwaliteit van eten. Wat een vakmensen zijn Crista en Sandor. Chapeau.

• 9Sjors23-06-2019

Voor herhaling vatbaar!

Bruiloft van mijn broer was top geregeld! Pure gastvrijheid en prachtige gerechten tot in perfectie bereid. Lekkere wijnen, goede uitzichten en een heerlijk zwembad.

• 9Karin23-06-2019

Geweldige locatie en super gastvrijheid!!

Prachtige plek! Wat een uitzicht ook, wauw!! Super goede service en wat zijn Sandor en Christa lieve mensen. Super behulpzaam en niks is te veel en niet te vergeten het eten, heerlijk!! Ook de villa is super netjes en een mooie Italiaanse stijl met nette kamers. Aan het zwembad liggen met zo'n uitzicht is het ultieme vakantiegevoel! De locatie leent zich uitstekend voor een weekend bruiloft waar we voor kwamen. Kortom een prachtig weekend!

• 9Claimy Anthonissen23-06-2019

Het liefst ieder jaar!

Ik heb een bruiloft georganiseerd bij Villa Marsi en het is echt fantastisch. Zowel voor het bruidspaar, als voor alle gasten. Het was zo'n mooie ervaring dat we meteen de volgende vakantie (prive) hebben geboekt. Sandor en Christa (de eigenaren) zijn heel behulpzaam. Niets is teveel gevraagd en ze doen alles wat ze kunnen om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Daarnaast is Sandor een fantastische kok. Ik heb op veel plekken in Italië gegeten, maar nergens zo lekker als bij Villa Marsi. Dank voor de gastvrijheid, het heerlijke eten en jullie mooie plek. Zo authentiek en intiem!

• 9StephanieU23-06-2019

Zeer goed

Fantastische plek, geweldige service en heerlijk eten. In een woord super! Als gast op een bruiloft hier een weekend verbleven. We zijn hartelijk ontvangen en het gehele weekend is er niets ontbroken. Dit is niet de laatste keer dat we hier zijn geweest!

Bed & Breakfast Agriturismo Villa Marsi info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met