Tijdelijk €25 aanbetaling

9.6FenomenaalScore uit 93 reviews
  • 9.6Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

93 Reviews over Agriturismo Pronto Campi

• 10Jeppe, Loesje & Rosa13-09-2022

Super! Een echte aanrader.

We hebben genoten van ons verblijf op deze topcamping. De pluspunten: de mooie ligging, het zwembad, veel kinderen, de gastvrijheid van de familie, en veel leuks te doen op de camping en in de buurt. Niet te missen in augustus: het middeleeuwse festival Palio del daino in Mondaino (Rimini). De nadelen? Eigenlijk alleen de agressieve muggen; neem muggenspul mee. Maar verder hebben we het heerlijk gehad.

• 9Martijn Den Bosch12-08-2022

Geweldige camping met een oog voor details!

Elke campingplek heeft een keukentje met eigen koelkast en een schaduwplek met picknicktafel. Dat vonden wij bij aankomst een enorme verassing. Aad en Sigrid zijn enorm gastvrij en hebben een handige app over de camping en omgeving gemaakt. Het is ook leuk voor kinderen van alle leeftijden. Ze richten zich op de website op tieners, maar dan moet het honk nog wel een boost krijgen, door er bijvoorbeeld altijd te kunnen gamen. Op Urbino na zijn de rest van de uitjes al wel gauw een uur rijden, daar moet je wel rekening mee houden. Als je voor de rust komt zit je hier dus goed. We komen zeker nog eens terug.

• 9Jaap en Ankie25-07-2022

Een echte aanrader dus !

Een camping met een ziel. Aad , Sigrid en familie maken het verschil en doen er alles aan hun gasten het naar de zin te maken. En daar slagen zij in. Het boventerrein heeft ruime plekken voor caravans of campers. Laat je verrassen door een staanplaats met een eigen koelkast met werkblad en een picknick tafel. Het uitzicht vanaf het benedenterrein en het zwembad is geweldig. De faciliteiten zijn top. Er is een gezellige bar en de 2 washuizen zijn schoon en super de luxe. Ook een super leuke camping voor jonge senioren die in het voorseizoen willen genieten van al het moois dat de Marken te bieden heeft. De camping ligt in een mooie en rustige omgeving , met de auto ben je zo in de mooie stad Urbino en binnen het uur kun je een duik nemen in de blauwe zee. Kortom een onderscheidende camping in de Marken en een echte aanrader dus !

• 10Henk en Helga27-06-2022

Heerlijke plek ook voor oudere kinderen!

Terrassencamping in le Marche. Adembenemend uitzicht op elke 'verdieping'. Omgeving heerlijk met mooie stadjes en iets verder mooie stranden tussen de rotsen. De sfeer op deze camping is relaxed, gastvrij en volledig gericht op het hebben van een heerlijke vakantie. Overdag en 's avonds ontstaan er organisch groepjes jongeren en ouders die het lekker en gezellig met elkaar hebben.

Deze camping zorgt voor ontspanning van kinderen en volwassenen. Wij komen zeker weer terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Berend03-06-2022

Fantastisch!

Zeer fraai uitzicht over dal en heuvels. De camping ziet er erg mooi uit met alle De Waard tenten. Helemaal ingerichte De Waard tent met bed, keuken en alle benodigdheden. Mooi zwembad en het echtpaar dat de camping beheert zijn enorm behulpzaam en gastvrij! Uiteraard is het stadje Urbino ook erg fraai. Zeker een aanrader voor ieder die van Glamping met een mooi uitzicht houdt!!

• 9Auke en Franca03-10-2021

Echt vakantie!

Wij hebben 3 weken met onze vouwwagen op deze heerlijke camping gestaan. We hadden een fantastische plek met een eigen keukenblok, koelkast, picknicktafel en schaduwdoeken. De camping ligt midden in het groen en geeft een enorm gevoel van rust en 1 met de natuur. Strand o.a. bij Fano, ook een heel leuk stadje, goede sfeer. Sirolo is wat verder maar erg de moeite waard en dan zeker reserveren bij Da Silvio als je van vis houdt. Over Urbino is al genoeg geschreven, natuurlijk niet overslaan. Verder o.a. naar Gubbio geweest en Arezzo. Deelgenomen aan een lunch in Toscane aan een lange tafel met andere reizigers onder grote bomen. Wandelen in Gola del Furlo een aanrader. Fietsen vanaf de camping vonden wij vooral voor ervaren fietsers. Wijn proeven en olijfolie kopen bij Conventino, ook schitterend daar. Genoeg te zien en te beleven, teveel om te beschrijven. Dank aan Aad, Sigrid en de kinderen, wij hebben genoten van jullie gastvrijheid!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Joop Wevers22-09-2021

Geweldige camping waar je meer dan welkom bent!

Zoals gezegd een geweldige camping met een waanzinnig uitzicht vanaf de tent. Het sanitair is werkelijk schitterend. Ook de tv avonden met voetbal en F1 georganiseerd door Aad zijn heel leuk en gezellig evenals de wekelijkse pizza avond. Urbino is op ong 6 km afstand en dit is een schitterend plaatsje om te bezoeken. Ik kan werkelijk geen minpunten bedenken! Kortom een fantastisch verblijf gehad van 10 dagen mede dankzij de zeer gastvrije eigenaren Aad en Sigrid en kinderen, kortom een aanrader voor een ieder die rust en natuurschoon zoekt icm het goed Italiaanse leven.

• 7Eetgelegenheden
  • 9We hadden het fantastisch!20-09-2021

Het was heerlijk!

Prachtige camping midden in de natuur, maar toch dichtbij Urbino. Rijden ernaar toe is een uitdaging met caravan, maar als je de routebeschrijving volgt moet het goedkomen. Heerlijk sanitair, eigen koelkast bij de plekken en een mooi zwembad. Genoten!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Jorrit & Nathalie16-09-2021

Fantastisch echte aanrader.

Echt een fantastische camping!!! De beste camping waar we ooit zijn geweest. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de 3 kinderen dragen hun steentje bij. De pizza avond in 1 woord geweldig. Bij ons was er F1 kijken en champions league op groot scherm. Heel gezellig. Alles heel netjes en schoon. Een echte aanrader en wij komen zeker terug.

• 10Benno de Haan13-09-2021

Prachtig landschap, mooie camping. Aanrader.

Prachtige terrassencamping in mooi landschap waar je de kuitspieren goed gaat trainen. Gemoedelijke sfeer, meerdere dagtrips mogelijk. Alles wel per auto bezoeken. Wandelen en fietsen kun je er zeker. Fietsers dienen rekening te houden met een matig Italiaans wegdek en enige basisconditie vanwege het glooiende landschap is zeker vereist. Gastvrije eigenaren met tienerkinderen die je graag bijstaan om je verblijf nog aangenamer te maken. 's Ochtends verse broodjes halen. Pizza- en pasta avonden op de camping waren een groot succes. We hebben genoten en onze hond Liz ook!

Camping Agriturismo Pronto Campi info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Ca' Cicoccia 3-5, I-61029