Camping Agriturismo Pronto Campi

45 reviews over Camping Agriturismo Pronto Campi

• 2019
    9ellen spanhove03-12-2019

Fantastisch en onvergetelijk

Wat een heerlijke camping is dat. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de eigenaars die ruim de tijd namen om een praatje te slaan en een glas aan te bieden. De campingplek was ruim en netjes. Het sanitair gebouw voldoet aan alle wensen en is tot in de puntjes verzorgd. Ook aan onze baby werd gedacht, ruime familiedouche en een badje staan ter beschikking. Het zwembad zorgde voor heerlijke verkoeling . De pizza avonden waren een meerwaarde. Je leerde andere gasten kennen en op en top gezelligheid. De eigenaars gaven ook tips waardoor we de prachtigste uitstpaan maakten. Een pareltje.

• 8Eetgelegenheden

• 9Thea Prent27-10-2019

Heerlijke camping met gastvrije Italiaanse sfeer

Heerlijke camping die uitblinkt in gastvrijheid en een fijne ongedwongen sfeer door de inzet van Aad, Sigrid en de kinderen. Vanaf je tent een prachtig uitzicht over de heuvels van een stukje authentiek Italië. In de Marche zijn wandelend of fietsend prachtige plekken te ontdekken en ook de stranden en mooie karakteristieke dorpen moet je gezien hebben. De wekelijkse pizza avonden zijn een feestje met heerlijke vers gemaakte pizza's en afsluitend de ijskoude Limoncello.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jochem21-08-2019

Wat een prachtige camping, vol liefde gerund door een fijne familie. Prachtig uitzicht vanuit de tent, heerlijke broodjes service, rust, prima zwembad en zeer schoon en luxe sanitair. Omgeving Marche nog rustig en toch veel te ontdekken. Een pareltje, deze camping.

• 9Michaela16-08-2019

Paradijsje!

Wat een heerlijke plek. Nog nooit campingeigenaren met zoveel passie bezig gezien! Niets was te gek. Gezellige pizza avonden en supernuttige tips om er op uit te gaan. En luxere douche dan thuis😉. Enorme aanrader dus!

• 10Familie Laan11-08-2019

Geweldig

Wat een geweldige camping! Prachtig uitzicht vanuit onze tent plek! We moesten dan wel flink klimmen als we naar het zwembad of de bar wilden maar dat was het waard! Heerlijk zwembad ( volgens onze dochter het beste zwembad ooit ) Aad en Sigrid ( en Eva, Sophie) bedankt voor alles! We komen zeker een keer terug

• 9Tom04-08-2019

Fantastische en gezellige kleine camping

We hebben 3 weken op de camping gestaan (3 jonge kinderen in leeftijd 0 tot 7) en we hebben een fantastische tijd gehad! Er heerst een hele ontspannen en gezellige sfeer op de camping, die grotendeels te danken is aan de eigenaren en hun kinderen. Zij zijn enorm gastvrij, veel aanwezig en ze helpen je graag (bijv reserveren van restaurant). Het is een overzichtelijke camping zodat de kinderen hun gang konden gaan. De staat van het sanitair, het zwembad en de bar zijn meer dan uitstekend. Zwembad heeft een ondiep gedeelte en diep gedeelte, prima voor kinderen. Brood dat je kon bestellen op de camping vonden wij ook (on-Italiaans) goed. En de bar had lekkere drankjes tegen prima prijs. De activiteiten op de camping waren ook erg leuk (pizza avond met vers bereide pizza’s, vissen, kinderen konden de paarden borstelen met de dochter van de eigenaren). Wel moet je rekening houden met het lopen van steile paadjes (terassencamping).

• 10Stefanie02-08-2019

Super vakantie met kinderen!

Geweldig mooie camping met zeer gastvrije eigenaren en hun kinderen. Wij en onze kinderen hebben enorm genoten van het kamperen op deze plek. De grotten van Frassasi en Madonna di Frassasi, het strand tussen Pesaro en Fano en het stadje Urbino zijn echte aanraders. De camping heeft een mooi zwembad en super sanitair, een leuk speeltuintje en de pizza avond is gezellig en overheerlijk!

• 8Eetgelegenheden

• 9Pascal28-07-2019

Onzettend mooi uitzicht en geweldige service

Deze nieuw aangelegde terrassencamping blinkt uit in het magnifieke uitzicht en de inzet van Aad en Siegrid. Zij hebben geleerd hoe ze met hun gasten om moeten gaan en passen dit op authentieke wijze toe. Er is weinig niet mogelijk(eigenlijk niks).

Door de fantastische ligging middenin de heuvels, zul je wel wat extra tijd moeten nemen voor het reizen in deze regio Ook moet je goed ter been zijn om je te bewegen op de camping(tenslotte een terrassencamping).

Verder: Sanitair top pizza avonden erg gezellig Na afloop betalen va de rekening(verbruik op de camping) is fijn. Zwembad lekker(ook met uitzicht)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10hanz zegers28-07-2019

Supercamping met geweldige beheerders !!

Prachtig gelegen camping met schitterende uitzichten,Zeer gastvrije campingbeheerders die hun uiterste best doen om het alle gasten naar de sin te maken. Leuke activiteiten voor kinderen en volwassenen. Pizzaavond en Viswedstrijd zijn geweldig. Heerlijk zwembad uitstekend onderhouden. Bar is knus en gezellig, Kinderen zijn heel de dag bezig vervelen zich geen moment kippen honden en katten geven een landelijke sfeer. Omgeving is schitterend met Urbino en Pesaro o.a. Volop uitjes in de buurt. Een camping om elk jaar naar terug te gaan.

• 10E24-07-2019

Klein paradijs

Wat een fantastische camping! Lieve sociale eigenaren die goed aanvoelen wat gasten nodig hebben. Soms een praatje, dan een lampje, een grapje, weinig tot geen regels voor kind en kip! Geniaal vonden wij de extra junior de waard tent, speciaal voor de kinderen. Schitterend brandschoon sanitair, supermooi en groot zwembad, schaduwplekken, gezellige pizza avond en vis activiteit. En erg leuk is het barretje waar ook de ouders makkelijk contact leggen. Alleen maar complimenten voor aad, sigrid en kids!

0 tips over Camping Agriturismo Pronto Campi

1 vraag over Camping Agriturismo Pronto Campi

• Bart Dupon, 15-09-2019

Glutenvrij

Kan er glutenvrij gegeten worden tijdens de pizza en pasta avonden ?

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig