Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

89 Reviews over Agriturismo Pronto Campi

• 10Henk en Helga27-06-2022

Heerlijke plek ook voor oudere kinderen!

Terrassencamping in le Marche. Adembenemend uitzicht op elke 'verdieping'. Omgeving heerlijk met mooie stadjes en iets verder mooie stranden tussen de rotsen. De sfeer op deze camping is relaxed, gastvrij en volledig gericht op het hebben van een heerlijke vakantie. Overdag en 's avonds ontstaan er organisch groepjes jongeren en ouders die het lekker en gezellig met elkaar hebben.

Deze camping zorgt voor ontspanning van kinderen en volwassenen. Wij komen zeker weer terug!

• 10Berend03-06-2022

Fantastisch!

Zeer fraai uitzicht over dal en heuvels. De camping ziet er erg mooi uit met alle De Waard tenten. Helemaal ingerichte De Waard tent met bed, keuken en alle benodigdheden. Mooi zwembad en het echtpaar dat de camping beheert zijn enorm behulpzaam en gastvrij! Uiteraard is het stadje Urbino ook erg fraai. Zeker een aanrader voor ieder die van Glamping met een mooi uitzicht houdt!!

• 9Auke en Franca03-10-2021

Echt vakantie!

Wij hebben 3 weken met onze vouwwagen op deze heerlijke camping gestaan. We hadden een fantastische plek met een eigen keukenblok, koelkast, picknicktafel en schaduwdoeken. De camping ligt midden in het groen en geeft een enorm gevoel van rust en 1 met de natuur. Strand o.a. bij Fano, ook een heel leuk stadje, goede sfeer. Sirolo is wat verder maar erg de moeite waard en dan zeker reserveren bij Da Silvio als je van vis houdt. Over Urbino is al genoeg geschreven, natuurlijk niet overslaan. Verder o.a. naar Gubbio geweest en Arezzo. Deelgenomen aan een lunch in Toscane aan een lange tafel met andere reizigers onder grote bomen. Wandelen in Gola del Furlo een aanrader. Fietsen vanaf de camping vonden wij vooral voor ervaren fietsers. Wijn proeven en olijfolie kopen bij Conventino, ook schitterend daar. Genoeg te zien en te beleven, teveel om te beschrijven. Dank aan Aad, Sigrid en de kinderen, wij hebben genoten van jullie gastvrijheid!

• 8Joop Wevers22-09-2021

Geweldige camping waar je meer dan welkom bent!

Zoals gezegd een geweldige camping met een waanzinnig uitzicht vanaf de tent. Het sanitair is werkelijk schitterend. Ook de tv avonden met voetbal en F1 georganiseerd door Aad zijn heel leuk en gezellig evenals de wekelijkse pizza avond. Urbino is op ong 6 km afstand en dit is een schitterend plaatsje om te bezoeken. Ik kan werkelijk geen minpunten bedenken! Kortom een fantastisch verblijf gehad van 10 dagen mede dankzij de zeer gastvrije eigenaren Aad en Sigrid en kinderen, kortom een aanrader voor een ieder die rust en natuurschoon zoekt icm het goed Italiaanse leven.

• 7Eetgelegenheden
  • 9We hadden het fantastisch!20-09-2021

Het was heerlijk!

Prachtige camping midden in de natuur, maar toch dichtbij Urbino. Rijden ernaar toe is een uitdaging met caravan, maar als je de routebeschrijving volgt moet het goedkomen. Heerlijk sanitair, eigen koelkast bij de plekken en een mooi zwembad. Genoten!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Jorrit & Nathalie16-09-2021

Fantastisch echte aanrader.

Echt een fantastische camping!!! De beste camping waar we ooit zijn geweest. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de 3 kinderen dragen hun steentje bij. De pizza avond in 1 woord geweldig. Bij ons was er F1 kijken en champions league op groot scherm. Heel gezellig. Alles heel netjes en schoon. Een echte aanrader en wij komen zeker terug.

• 10Benno de Haan13-09-2021

Prachtig landschap, mooie camping. Aanrader.

Prachtige terrassencamping in mooi landschap waar je de kuitspieren goed gaat trainen. Gemoedelijke sfeer, meerdere dagtrips mogelijk. Alles wel per auto bezoeken. Wandelen en fietsen kun je er zeker. Fietsers dienen rekening te houden met een matig Italiaans wegdek en enige basisconditie vanwege het glooiende landschap is zeker vereist. Gastvrije eigenaren met tienerkinderen die je graag bijstaan om je verblijf nog aangenamer te maken. 's Ochtends verse broodjes halen. Pizza- en pasta avonden op de camping waren een groot succes. We hebben genoten en onze hond Liz ook!

• 10Leonie10-09-2021

Aanrader om te bezoeken!

Op (elektrische) fietsafstand van de prachtige plaats Urbino, ligt in de heuvels de heerlijke camping Pronto Campi van Aad en Sigrid en hun 3 kinderen. Een geweldige plek om in het naseizoen met de camper te staan. We hebben genoten van de rust, het uitzicht, het fijne zwembad en de pizzaavond met echte Italiaanse pizza's uit de houtgestookte oven!

• 10Stephanie van Binsbergen24-08-2021

Fantastische plek, super ruime plaatsen, prachtig uitzicht, gemoedelijk, autovrije agriturismo waar de kids allemaal gezamenlijk spelen! Super vriendelijke eigenaren die de streek inmiddels goed kennen en de leukste uitstapjes aanraden! Erg mooie omgeving met genoeg te doen, gemiddeld uitstapje is 45-60 min rijden maar zo veel variatie; zee, wandelingen, leuke dorpen met kastelen, burchten, grotten, riviertje dichtbij! En Urbino op 15 min afstand met diverse supermarkten en prachtige stad ook met voldoende te zien. De camping zelf heeft een heerlijk zwembad met uitzicht en er is zowel een pizza als pasta avond in de week! Wij komen zeker terug!

• 8Eetgelegenheden
  • 10Marlou24-08-2021

Super fijne en mooie camping!

Mooie camping met een super zwembad, sanitair zeer mooi en schoon en hele fijne sfeer.Daarnaast vonden wij de overkapping echt top, waar je onder het genot van een ijsje of drankje uit de bar gezellig spelletjes kunt doen. Plekken zijn zeer ruim met een eigen koelkast. Kortom een top camping!

Camping Agriturismo Pronto Campi info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar