WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°1°

32 reviews over Camping Agriturismo Pronto Campi in het Nederlands

Een kleinschalige topcamping.

Theo en Liesbeth,
7-12-2018

Wat een heerlijke camping is dit! Ruime vakken, prachtig sanitair en ontzettend vriendelijke eigenaren. Niets is hen te veel. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met een drankje en gedurende de vakantie stonden ze altijd voor ons klaar. Nog nooit zulk lekker brood gegeten op een camping! 's avonds besteld de volgende ochtend ligt het klaar. De camping is rustig gelegen in een schitterende omgeving. Zoals op veel plaatsen in Italië moet je vaak wel een stukje rijden om iets te bezoeken, maar in een straal van drie kwartier is genoeg te doen. Aad en Sigrid hebben veel informatie van de omgeving en vullen dit met persoonlijke ervaringen aan. De wekelijkse pizza-avond op de camping is een aanrader. Ontzettend gezellig en ook echt heerlijke pizza's. Sigrid deed er alles aan om de kinderen een heuse pizza-workshop te geven. Kortom een gezellige topcamping voor jonge maar ook oudere kinderen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Dit is exact wat je wilt op vakantie!

jeroen Schipper,
6-12-2018

Thuis komen op een plek waar je nooit eerder bent geweest....zo voelde ons verblijf. Waanzinnig, uitzicht, ruime plekken, fijne tenten, schoon en extreem goed sanitair, gezellig, mooie omgeving, lekker zwembad, leuke activiteiten, en gastvrije eigenaren. Een plek om terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Inspiratiebron voor een ultieme vakantiebeleving

Ria Schuurman-Hollander,
4-12-2018

Pronto Campi, we love it. Idyllisch uitzicht/veel wandelmogelijkheden/chillen bij het zwembad/brood bakken in de steenoven/prachtig verbouwde casa/bij Aad en Sigrid voel je je écht thuis. Hélemaal TOP.

Gereisd met partner in juli 2018

super!

Marloes van hout,
3-12-2018

Wat een top camping! wij hebben een geweldig leuke tijd gehad met ons gezin. Erg gastvrij ontvangen en geholpen met het neerzetten van de caravan op een van de tentenplaatsen. Een unieke sfeer! de bomen geven weinig schaduw, maar worden met het zoveel liefde behandeld als de campinggasten dus dat zal volgend jaar vast beter zijn. tot die tijd worden er schaduwdoeken uitgedeeld, een prima oplossing. een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wij verbleven in het sfeervolle appartement en hebben genoten van de gastvrijheid van Sigrid en Aad en de prachtige faciliteiten in de fantastische omgeving. Italie op zijn best!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Fam vd Drift,
2-12-2018

Geweldige lokatie, prachtige tent, leuke en gastvrije eigenaars. En leuke mensen op de camping. De camping is sfeervol met goede ontbijtservice, mooi zwembad en lekkere koffie en wijn. De pizza-avonden zijn geweldig. Nabij de prachtige stad Urbino en vele andere bezienswaardigheden. Voor fietsers geweldige bergen (Pantani)! Echt genoten met onze 2 kinderen van 11 en 13. Volgend jaar graag weer! Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Onze vakantie was fantastisch!

Benjamin Hartog,
2-12-2018

Onze vakantie bij Pronto Campi was in 1 woord geweldig! We hebben genoten van de mooie en schone camping en de prachtige omgeving. Er is zoveel te doen en te zien. We gaan zeker weer terug naar deze heerlijke camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Schietend, zeer de moeite waard

Aad van der Velden sr,
2-12-2018

Schitterende omgeving met veel mogelijkheden tot schitterende uitstapjes, korte afstand van Urbino, een bijzonder mooi stadje. Camping en appartement op mooi terrein met fantastisch uitzicht

Gereisd met partner in mei 2018

Super, deze plek laat je ontspannen

Arie,
2-12-2018

Schitterende plek om heerlijk vakantiegevoel te krijgen. Leuke dingen te doen in de buurt, veel op ongeveer een uurtje rijden. Je kunt heerlijk fietsen in de omgeving, wel trainen!

Sanitair is top, koude drankjes in de bar, lekkere ijsjes en natuurlijk de pizza avond. Dit waren mooie avonden.

Het is een terassencamping. Als je slecht te been bent of een mindere conditie heb, denk dan nog twee keer na voordat je boekt.

In het zwembad was het soms gezellig druk, vooral de dagen na aankomst.

Met de extra grote bomen die geplant worden, zal er schaduw zijn. Dit is wel echt nodig, anders kan het erg warm zijn. Dit jaar was een prima oplossing met tarpen. Deze waren bij de eigenaren beschikbaar. Voor elke vraag/uitdaging hadden de eigenaren een oplossing. Ze waren altijd bereid om mee te denken en te helpen.

Op ongeveer een 15 mínuten van Urbino. Erg gezellig centrum met fantastisch ijssalons en eetgelegenheden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

Yvonne,
2-12-2018

Geweldige camping in een prachtige omgeving. Super gastvrij en gezellig. Ik kan het echt iedereen aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Pronto Campi in Urbino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Pronto Campi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.