Camping Agriturismo Pronto Campi

Meer camping info

55 reviews over Camping Agriturismo Pronto Campi

• 10Judith03-08-2020

Een parel in Italië

Wat hebben we genoten met onze 4 kinderen (5,7,11 en 12) op deze prachtige camping. Gerund door 2 toppers met hun kinderen. Fijne mede-gasten, gezellige middagen en avonden onder de Loggia. Pizza-en pastaavonden waren super. Een pubquiz, een bonte avond, voetbaltoernooitjes, heerlijk zwembad, alle dieren die rondlopen en genoeg te beleven in de omgeving. En dat alles onder het genot van een fenomenaal uitzicht over de bergen van Le Marche. Wij komen zeker nog eens terug want er is nog genoeg te beleven. De kinderen waren verdrietig dat we naar huis moesten.

• 10Eetgelegenheden

• 9Eric02-08-2020

Heerlijk

Na een hartelijk, gastvrij welkom vielen we met de neus in de boter: pizza avond met lekkere, originele pizza's! Erg fijne camping met alle voorzieningen die je maar (voor je kinderen) wenst: Tafeltennis- en voetbaltafel, trampoline, zwembad, wifi, schoon sanitair en dichtbij een leuke stad (Urbino). Goede koffie, bier en wijn verkrijgbaar bij de bar. Aad, Sigrid, jullie kids en de vakantiekrachten dank voor de heerlijke vakantie.

• 8Eetgelegenheden

• 10Jolijn02-08-2020

Heerlijk

We hebben een heerlijke vakantie gehad met onze dochters van 8 en 6 jaar oud op deze fijne camping!

• 10Eetgelegenheden

• 10Hanneke29-07-2020

Alles wat wij zoeken in een camping!

Wat een geweldige camping!! Wij als ouders genoten van het prachtige uitzicht en de gezelligheid bij de bar! De kinderen zagen we bijna de hele dag niet! Spelend met vriendjes in het zwembad, op de trampo en aan de pingpongtafel. Aad en Sigrid doen er alles aan om het naar je zin te maken en hebben veel kennis en tips over de omgeving in de Marken. De pizza- en pastavonden waren supergezellig en ook de Bonte Avond helemaal leuk! Wij komen graag terug!!!

• 10Ingrid29-07-2020

Fantastische camping!

Wat hebben we genoten op deze gezellige en mooie camping. De kinderen zagen we bijna niet. Zij vermaakten zich met de andere kinderen in het zwembad, op de trampoline en bij de tafeltennistafel. De voetbaltoernooitjes die georganiseerd werden vonden ze ook erg leuk! Wij als ouders hebben genoten van het prachtige uitzicht en de gezelligheid. De pasta- en pizza-avonden en de pubquiz waren ook een groot succes. Het sanitair is echt top! Nog luxer dan thuis. Onder de loggia kun je gezellig zitten en genieten van het prachtige uitzicht en in de omgeving is meer dan genoeg te doen. Wij hopen volgend jaar terug te komen!

• 10Corné27-07-2020

Fenomenaal is een understatement!

Wat een fantastisch vakantieparadijs! Mooi, net, schoon en voldoende sanitair. Alle kinderen spelen samen, jong of oud maakt niet uit. Het zwembad is netjes en veilig, daaromheen meer dan voldoende mooie ligbedden. Heerlijke pizza- en pasta avonden, welke je zeker niet mag missen. 's avonds is het lekker druk op het terras een kijk je onder het genot van een lekker biertje, limoncello of wijntje de mooie vallei in terwijl de kids spelen op de trampoline, aan de voetbal- of tafeltennistafel. In de omgeving is veel te doen; het prachtige Urbino, de Furlo kloof, zwemmen bij Cagli of toch lekker naar het strand bij Pesaro of Fano waar je ook lekker kan winkelen. Of ga je daarvoor liever naar San Marino... Kortom voor mijn een goede reden volgend jaar terug te komen.

• 10Ellen25-07-2020

Super fijne ontspannen en gezellige week.

Wij hebben alle vier genoten van de gastvrijheid waarmee we omringd werden. De pizza avond, het voetbaltoernooi, de pub quiz, waren leuke activiteiten. Voor ouders met jonge en oudere kinderen is het een fijne camping om te verblijven. Het uitzicht is prachtig. De sta-plaatsen zijn groot en het sanitair is zelf luxe (met massagedouche). De sfeer is ongedwongen prettig. Wij komen zekers nog een keer terug.

• 10Hanneke23-07-2020

Geweldig!

Dít is nu een camping die aan al onze wensen voldoet! Overzichtelijk, schoon en wát een uitzicht!! Aad en Sigrid hebben er echt een pareltje van gemaakt. Ze nemen ook de tijd voor je om info te geven over de omgeving. De kids hebben zich geen moment verveeld....vakantie was natuurlijk veel te kort😊.

• 10Judith23-07-2020

Super fijn

We hebben heerlijk gekampeerd op Pronto Campi. Zelden zo’n mooi uitzicht vanaf de tent gehad. Goede ruime plekken. Heel fijn sanitair . En heel veel gezelligheid met de pizza en pasta avond.
    Aad , Sigrid en supercrew bedankt!

• 10Femke21-07-2020

Genieten

Wat een prachtige, kleine kindvriendelijke camping in de marken. Uitzonderlijk goede sanitaire voorzieningen.
    Zeer gastvrije en behulpzame eigenaren. Hardwerkende levensgenieters! Pizza en pastavonden zijn erg lekker en gezellig.
    Kinderen vermaken zichzelf spelletjes spelend bij de bar. Rondom de camping is verder ook voldoende te doen en te bekijken. Sigrid en Aad helpen je op weg om de marken te ontdekken. Echt een aanrader!

Camping Agriturismo Pronto Campi info

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine