Reviews over Urbino

Fantastisch rustig gelegen accommodatie.

Joost,
    2-9-2018

Geweldige vakantie gehad met ons gezin.

Rustig gelegen locatie en toch alles op redelijke reisafstanden te vinden. Echt idilische met een zwembad op de rand van de berg. Vriendelijke Nederlandse gastheer en gastvrouw. Eten is uitstekend. Gezamenlijk aan een lange tafel zorgt voor een erg gezellige sfeer met de andere gasten. Kamers eenvoudig sfeervol ingericht.

Gemengde gevoelens over gastheerschap

Annemieke,
    30-8-2018

Wij waren hier voor de bruiloft van onze dochter en schoonzoon. De locatie was in 1 woord geweldig! Prachtige uitzichten, gezellig ingerichte kamers en heerlijk eten. Super weer. We hebben het geweldig gehad. Dankzij ons leuke gezelschap van ruim 40 mensen. Maar...wat we misten was empathie van onze gastheer en gastvrouw. Christa en Sandor. Zij zouden toch degenen moeten zijn die ons het gevoel geven dat we hier meer dan welkom zijn? Dat dit bruidspaar uniek is. Hun huwelijk one of a kind! Maar helaas hebben we dat niet zo ervaren. Alles werd netjes volgens de gemaakte afspraken gedaan...daar valt niet veel over te zeggen. Alleen het ‘warme’ ontbrak. Het ging routinematig Dat hebben wij als spijtig ervaren. Zeker voor het bruidspaar.

Fantastisch,boven verwachting, geweldig en relaxed

Raymond Kaak,
    19-8-2018

Tsja, wat moet ik ervan zeggen...

Onze vakantie was echt helemaal top, en de Marsi’s hebben onze verwachtingen overtroffen! Wat een geweldig leuke familie is dit, en wat zorgen zij ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelt. Heerlijk eten, een fantastisch huis, een lekker zwembad, de honden en in ons geval hele gezellige gasten die ons verblijf nog leuker hebben gemaakt!

De lange tafel zorgt ervoor dat je heel snel contact maakt met de andere gasten. In onze groep hebben wij geen avond op dezelfde plek gezeten! Ik persoonlijk vind het leuk om met veel mensen in contact te komen en te lachen! Dit is goed gelukt??

Wij zijn nu 3 weken thuis, maar wij missen het nu al, en wij zijn al weer aan het aftellen tot volgend jaar, want wij gaan zeker terug!!

Christa, Sandor, Zsuzsa, Laszlo en de leuke gasten, bedankt voor de geweldige weken, en tot volgend jaar!

Raymond en Marieke Kaak

Mixed feelings

Theo & Marije Basstein,
    12-8-2018

We kunnen ons voor een groot gedeelte aansluiten bij de meeste positieve reviews. Waar we absoluut niks van snapten, was dat we compleet genegeerd werden door Christa, de eigenaresse. En wij niet alleen. Andere stellen die wij spraken hadden precies dezelfde ervaring. Niet één keer werd er naar je gegroet of ons gevraagd of alles naar wens was. Waar hotels meestal onpersoonlijk zijn, blinken de meeste B&B’s juist uit in persoonlijk contact. Niet bij Villa Marsi. Zelfs bij de eindafrekening werd niet gevraagd of we het naar onze zin hebben gehad. Bizar. De ligging van het complex is afgelegen maar wel uniek. Geldt ook voor ‘the last mile’. De inrichting van ons appartement zou in vergelijk met Nederlandse B&B’s er matig van afkomen. De badkamer telde schamel één lampje van amper 40 watt boven de wastafel. Positieve uitschieter waren de avonden aan tafel. Het eten was top en de sfeer uitstekend.

mooi B&B (met wat verbeterpuntjes bijna perfect).

familie Wassenburg,
    6-8-2018

De B&B ligt op een prachtige plaats, helaas is deze wel behoorlijk afgelegen en was het zeker een half uur rijden over een slechte weg naar het dichtstbijzijnde dorpje.

Op zondag hadden de gastheer en vrouw een vrije dag en kon je geen gebruik maken van lunch en diner. Omdat je geen koelkast op de kamer hebt ben je verplicht om die dag erop uit te gaan. Het zwembad lag elders op het terrein en was via een steil pad te bereiken. Er was geen gelegenheid om te douchen bij het zwembad en het water was dan ook niet echt fris. (zwemkleding verkleurde zelfs). Op het terrein liepen continu 3 honden (los) en een aantal katten die ook lekker op de zites en bankjes gingen liggen en te pas en te onpas om aandacht kwamen vragen. (als je niet van dieren houd of allergisch bent heb je wel een probleem) Ook omdat de honden gewoon je kamer in en uit lopen. Het avondeten was buitengewoon lekker en steeds verassend. Het ontbijt was daarentegen karig,