Sorteren

vakanties Urbino

Reviews over Urbino

Fantastisch rustig gelegen accommodatie.

Joost
    2-9-2018

Geweldige vakantie gehad met ons gezin.

Rustig gelegen locatie en toch alles op redelijke reisafstanden te vinden. Echt idilische met een zwembad op de rand van de berg. Vriendelijke Nederlandse gastheer en gastvrouw. Eten is uitstekend. Gezamenlijk aan een lange tafel zorgt voor een erg gezellige sfeer met de andere gasten. Kamers eenvoudig sfeervol ingericht.

Gemengde gevoelens over gastheerschap

Annemieke
    30-8-2018

Wij waren hier voor de bruiloft van onze dochter en schoonzoon. De locatie was in 1 woord geweldig! Prachtige uitzichten, gezellig ingerichte kamers en heerlijk eten. Super weer. We hebben het geweldig gehad. Dankzij ons leuke gezelschap van ruim 40 mensen. Maar...wat we misten was empathie van onze gastheer en gastvrouw. Christa en Sandor. Zij zouden toch degenen moeten zijn die ons het gevoel geven dat we hier meer dan welkom zijn? Dat dit bruidspaar uniek is. Hun huwelijk one of a kind! Maar helaas hebben we dat niet zo ervaren. Alles werd netjes volgens de gemaakte afspraken gedaan...daar valt niet veel over te zeggen. Alleen het ‘warme’ ontbrak. Het ging routinematig Dat hebben wij als spijtig ervaren. Zeker voor het bruidspaar.

Dit is waarom je naar Le Marche gaat

Heimen
    24-8-2018

Aad en Sigrid zijn zeer bevlogen eerlijke mensen en werken keihard aan een hele mooie camping. Een heerlijke omgeving, fantastisch uitzicht, heerlijk zwembad en een veel gastvrijheid. Het is een terrassencamping en wij stonden op het laagste terras. Dat is een mooie klim naar het zwembad, bar en je auto maar is zeker te doen.

Gewoon een heerlijke camping, zeker naar toe gaan.

Erik Douma
    24-8-2018

Voor het eerst dit jaar naar Italie op vakantie in de nog niet door toeristen overspoelde la Marche streek. camping gevonden op internet, een nieuwe camping hun eerste seizoen na 3 jaar hard werken.

We kwamen heerlijk onrspannen aan en werden gastvrij ontvangen door Sigrid en Aad.

Wat een mooie camping en wat een heerlijke sfeer hebben zij samen met hun kids hier kunnen creëren.

Het voelde voor ons als thuiskomen.

Wij denken met veel plezier terug aan de gezellige pizza avonden, zonsondergang met live didgeridoo het mideleeuwse feest waar we met Aad en Sigrid samen met de camping naar toe zijn geweest

Met 30 man in een smal steegje heerlijk zitten eten.De kippen die langs je tent scharrelen,heerlijk fris en mooi sanitair, elke ochtend vers brood, vis en bingo wedstrijd,selfservice bar, het gepruttel van de Ape en de landrover en natuurlijk het glasheldere zwembad met prachtig uitzicht.

Aad en Sigrid hou dit vast en tot volgend jaar

vacanza piacevole e tranquilla

beltrami stefano
    19-8-2018

Tutti noi siamo rimasti soddisfatti della gentilezza del proprietario e di tutto lo staff , dell'l'ottimo cibo,della la pulizia e tranquillità

Urbino scoort een 8,6 uit 10, op basis van 31 reviews