We hebben een aantal aanbieders voor Urbino voor je op een rij gezet:

Reviews over Urbino

Een kleinschalige topcamping.

Theo en Liesbeth,
    7-12-2018

Wat een heerlijke camping is dit! Ruime vakken, prachtig sanitair en ontzettend vriendelijke eigenaren. Niets is hen te veel. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen met een drankje en gedurende de vakantie stonden ze altijd voor ons klaar. Nog nooit zulk lekker brood gegeten op een camping! 's avonds besteld de volgende ochtend ligt het klaar. De camping is rustig gelegen in een schitterende omgeving. Zoals op veel plaatsen in Italië moet je vaak wel een stukje rijden om iets te bezoeken, maar in een straal van drie kwartier is genoeg te doen. Aad en Sigrid hebben veel informatie van de omgeving en vullen dit met persoonlijke ervaringen aan. De wekelijkse pizza-avond op de camping is een aanrader. Ontzettend gezellig en ook echt heerlijke pizza's. Sigrid deed er alles aan om de kinderen een heuse pizza-workshop te geven. Kortom een gezellige topcamping voor jonge maar ook oudere kinderen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Dit is exact wat je wilt op vakantie!

jeroen Schipper,
    6-12-2018

Thuis komen op een plek waar je nooit eerder bent geweest....zo voelde ons verblijf. Waanzinnig, uitzicht, ruime plekken, fijne tenten, schoon en extreem goed sanitair, gezellig, mooie omgeving, lekker zwembad, leuke activiteiten, en gastvrije eigenaren. Een plek om terug te komen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Inspiratiebron voor een ultieme vakantiebeleving

Ria Schuurman-Hollander,
    4-12-2018

Pronto Campi, we love it. Idyllisch uitzicht/veel wandelmogelijkheden/chillen bij het zwembad/brood bakken in de steenoven/prachtig verbouwde casa/bij Aad en Sigrid voel je je écht thuis. Hélemaal TOP.

Gereisd met partner in juli 2018

super!

Marloes van hout,
    3-12-2018

Wat een top camping! wij hebben een geweldig leuke tijd gehad met ons gezin. Erg gastvrij ontvangen en geholpen met het neerzetten van de caravan op een van de tentenplaatsen. Een unieke sfeer! de bomen geven weinig schaduw, maar worden met het zoveel liefde behandeld als de campinggasten dus dat zal volgend jaar vast beter zijn. tot die tijd worden er schaduwdoeken uitgedeeld, een prima oplossing. een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving

Ellen,
    2-12-2018

Wij verbleven in het sfeervolle appartement en hebben genoten van de gastvrijheid van Sigrid en Aad en de prachtige faciliteiten in de fantastische omgeving. Italie op zijn best!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Urbino scoort een 9,3 uit 10, op basis van 33 reviews