Landhuis Agriturismo Forestale Luti

Landhuis
Kleine hotels
Landhuis Agriturismo Forestale Luti

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Forestale Luti voor je op een rij gezet:

1 review over Landhuis Agriturismo Forestale Luti in het Nederlands

Fantastische ervaring

Yvonne van Wijnen
23-8-2015

Wij zijn net terug van een heerlijke week op de Agriturismo. Het is een schitterend gerestaureerde boerderij met bijgebouw waarbij oude elementen in tact zijn gebleven, zoals houten balken en deuren. Het geheel is gelegen op een 13 hectare groot terrein met olijfbomen en met uitzicht op de heuvels. Het is heel netjes gerestaureerd met oog voor detail en van alle gemakken voorzien (airco, fornuis, oven, wasmachine, vaatwasser). Er is een heerlijk zwembad bij het complex.Je zit met 30/45 minuten op het strand, je hebt genoeg middeleeuwse dorpjes in de buurt, het Sibilini gebergte, meertjes, grote supermarkten, kortom genoeg om te bezoeken en te doen. Deze mensen weten wat gasvrijheid betekent. Niets is te veel gevraagd. Wij kregen een door moeder zelf gemaakte soep aangeboden, abrikozen uit eigen tuin, eigen gemaakte wijn en een boterzachte lasagne van oma (87 jaar). Samengevat is dit een fantastische accommodatie die wij iedereen zeer aanraden. Wij komen zeker nog een terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Agriturismo Forestale Luti in Treia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Agriturismo Forestale Luti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.