Tijdelijk €25 aanbetaling

Agriturismo Forestale Luti

We hebben de beste aanbieders voor Landhuis Agriturismo Forestale Luti voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 1 review
+23

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering
  • 10Ruimte

Landhuis info

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Agriturismo Forestale Luti

• 10Yvonne van Wijnen23-08-2015

Fantastische ervaring

Wij zijn net terug van een heerlijke week op de Agriturismo. Het is een schitterend gerestaureerde boerderij met bijgebouw waarbij oude elementen in tact zijn gebleven, zoals houten balken en deuren. Het geheel is gelegen op een 13 hectare groot terrein met olijfbomen en met uitzicht op de heuvels. Het is heel netjes gerestaureerd met oog voor detail en van alle gemakken voorzien (airco, fornuis, oven, wasmachine, vaatwasser). Er is een heerlijk zwembad bij het complex.Je zit met 30/45 minuten op het strand, je hebt genoeg middeleeuwse dorpjes in de buurt, het Sibilini gebergte, meertjes, grote supermarkten, kortom genoeg om te bezoeken en te doen. Deze mensen weten wat gasvrijheid betekent. Niets is te veel gevraagd. Wij kregen een door moeder zelf gemaakte soep aangeboden, abrikozen uit eigen tuin, eigen gemaakte wijn en een boterzachte lasagne van oma (87 jaar). Samengevat is dit een fantastische accommodatie die wij iedereen zeer aanraden. Wij komen zeker nog een terug.

Landhuis Agriturismo Forestale Luti info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar
  • VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Contrada Chiaravalle 63, I-62010